Ja, ik heb het andere topic over misselijkheid gelezen, maar vond dat niet op mij slaan. Dus daarom dit topic

.
Gisteren is er iets met eten niet goed gevallen, en daardoor hing ik de halve afgelopen nacht boven de wc-pot. Toen ik wakker werd voelde ik me een slappe vaatdoek en heeft mn moeder me ziek gemeld van school. De hele dag ging het qua misselijkheid wel weer goed, maar hoe verder ik naar de avond kom, hoe beroerder ik me weer begin te voelen. Maar ik heb vandaag absoluut geen vreemde dingen gegeten, juist de hele tijd opgepast. Toch ben ik gewoon bang om straks weer te moeten gaan slapen, bang dat ik dan wéér de hele nacht bezig ben

. In bed gaan liggen en hopen dat het overwaait helpt niet, dat probeerde ik afgelopen nacht ook.
Heeft iemand tips? Ik moet toch gewoon kunnen slapen straks, en morgen weer naar school.
En in principe denk ik dat het niet waarschijnlijk is dat ik weer zo'n zelfde nacht heb, aangezien ik vandaag niet veel gegeten heb, maar ik ben er toch bang voor. Schiet gewoon niet zo op dus

.