Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2012, 16:03
Verwijderd
Hallo,
Ik zit met een probleem namelijk: ik zit nu in mavo (tl) 3 en ik wil heel erg graag bij de politie, het lijkt me echt helemaal geweldig en bijna al men neven en nichten werken er ! ze zeggen dat het echt mega gaaf beroep is!!
hoewel ik in de 3e klas zit, nog maar 14 jaar ben omdat ik een klas heb overgeslagen, heb ik het probleem dat ik nog veel te jong ben om naar de politie te gaan want dan moet je 17.5 of 18 voor zijn ! dus ik wil eerst een mbo opleiding gaan volgen maar welke?
Ik wil het volgende:
CIOS (sportopleiding)
Veiligheid en Vakmanschap ( vooropleiding voor landmacht, luchtmacht en marine)
Marechaussee opleiding

Maar het probleem is dat men ouders me niet naar de sportopleiding willen omdat ze zeggen dat je vervolgends werkloos thuis zit.
veiligheid en vakmanschap vind ik ook fantastisch, maar men ouders vinden het belachelijk als ik naar een opleiding ga waarvan ik toch niet naar de landmacht luchtmacht op marine wil! maar ik heb zoiets, ik moet doorleren tot minstens men 17.5e en dan kan ik naar de politi!!! wat moet ik doen dat ik tog naar deze opleidingen mag van men ouders?? en anders nog andere iedeen waar veel sport in zit??
xxx sorrie voor men langdradige lulverhaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2012, 19:13
nightrise
nightrise is offline
kan je niet doorgaan naar de havo en van daaruit door naar de politie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 18:33
Limbo
Limbo is offline
Ja, door naar de havo zou inderdaad ook een idee zijn! Maar wat betreft een sportopleiding doen: je ouders zijn het niet eens met een sportopleiding, maar het is voor jou toch meer een tussenjaar dan dat je er gaat afstuderen? Ik denk dat je voor een politie-opleiding wel iets hebt aan een jaartje sport!
Oud 15-04-2012, 18:36
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hallo,
Ik zit met een probleem namelijk: ik zit nu in mavo (tl) 3 en ik wil heel erg graag bij de politie, het lijkt me echt helemaal geweldig en bijna al men neven en nichten werken er ! ze zeggen dat het echt mega gaaf beroep is!!
hoewel ik in de 3e klas zit, nog maar 14 jaar ben omdat ik een klas heb overgeslagen, heb ik het probleem dat ik nog veel te jong ben om naar de politie te gaan want dan moet je 17.5 of 18 voor zijn ! dus ik wil eerst een mbo opleiding gaan volgen maar welke?
Ik wil het volgende:
CIOS (sportopleiding)
Veiligheid en Vakmanschap ( vooropleiding voor landmacht, luchtmacht en marine)
Marechaussee opleiding

Maar het probleem is dat men ouders me niet naar de sportopleiding willen omdat ze zeggen dat je vervolgends werkloos thuis zit.
veiligheid en vakmanschap vind ik ook fantastisch, maar men ouders vinden het belachelijk als ik naar een opleiding ga waarvan ik toch niet naar de landmacht luchtmacht op marine wil! maar ik heb zoiets, ik moet doorleren tot minstens men 17.5e en dan kan ik naar de politi!!! wat moet ik doen dat ik tog naar deze opleidingen mag van men ouders?? en anders nog andere iedeen waar veel sport in zit??
xxx sorrie voor men langdradige lulverhaal
Mijn zusje heeft brugjaar politie gedaan op Zadkine (beveiliger 2 + brugjaar politie) en is nu aangenomen bij ZHZ,
Maar let wel van de 36 jaargenoten van haar brugjaar politie is er slechts 1 aangenomen, namelijk zij, het is een enorm lastig selectieproces om doorheen te komen én je moet je rijbewijs halen binnen een bepaalde tijd.

http://www.zadkine.nl/StuderenBijZad...20Politie.aspx

Citaat:
limbo schreef:
Ik denk dat je voor een politie-opleiding wel iets hebt aan een jaartje sport
En niet te zuinig ook wat ik er van begrijp
Oud 15-04-2012, 18:45
Limbo
Limbo is offline
Nou, je hoort het! Misschien dat je je ouders duidelijk kunt maken dat een sportopleiding een goede voorbereiding op je politieopleiding is!
Oud 16-04-2012, 17:29
Verwijderd
Heeej !!
Havo is voo mij voorlopig geen optie, omdat ik eigenlijk dik 1 niveua te hoog zit! ik zou eigenlijk op basis of kader horen dus het is al een hele klus om men mavo diploma zien te halen! gelukkig sta ik nu dik op overgaan !!
Super bedankt ik zal het nog eens ter sprake brengen bij men ouders !!!!
X scholiermavo
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 21:09
Tink*
Tink* is offline
Wellicht heb je voor de politieopleiding ook wel iets aan de opleiding beveiliging als sport en bewegen niets wordt.
Reageren

Regels voor berichten