Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2012, 15:21
mein123
mein123 is offline
Hallo,

Ik vind al een tijdje iemand heel erg leuk, ze zit bij me in de klas en ga best wel vaak met haar om. Een tijdje geleden heb ik bij haar geloggeerd en toen deden we doen, durf of de waarheid. Ze vertelde me dat ze iemand leuk vond, heeft ook foto's laten zien. Ik voelde me daarna echt kut en weet niet wat ik moet doen. Ik vraag me af of ik de moed op zou moeten geven of door zou moeten gaan en alsnog beetje proberen te flirten of dergelijke, en als ze dan hem heeft gevraagt en hij zei nee of het is na een tijdje uit haar vragen of ze iets met mij zou willen. Ik vraag me af wat ik zou moeten doen

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2012, 15:23
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik denk persoonlijk dat je de moed moet opgeven. Zij vindt iemand anders leuk en jij zit in friend-zone..
Oud 16-04-2012, 15:29
mein123
mein123 is offline
Citaat:
Ik denk persoonlijk dat je de moed moet opgeven. Zij vindt iemand anders leuk en jij zit in friend-zone..
Wat nou als hij haar niet leuk vind, dan zou ik misschien nog wel kans maken, maar dan zit ik wel met dat ik in de friendzone zit.. Is er een manier om eruit te komen. Ik zou het echt niet zo graag op willen geven, maar ook niet tegelijkertijd opdringerig worden (ABSOLUUT niet mijn bedoeling)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 16:38
Verwijderd
Tenzij je een bitch bent lekker niets doen en afwachten.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 16:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Pech gehad, misschien heb je bij een andere chick meer geluk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 11:11
Vowel
Vowel is offline
Tja, als het niet wederzijds is gaat het over. Dat lijkt me duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 21:36
Anoniem345
Anoniem345 is offline
Citaat:
Hallo,

Ik vind al een tijdje iemand heel erg leuk, ze zit bij me in de klas en ga best wel vaak met haar om. Een tijdje geleden heb ik bij haar geloggeerd en toen deden we doen, durf of de waarheid. Ze vertelde me dat ze iemand leuk vond, heeft ook foto's laten zien. Ik voelde me daarna echt kut en weet niet wat ik moet doen. Ik vraag me af of ik de moed op zou moeten geven of door zou moeten gaan en alsnog beetje proberen te flirten of dergelijke, en als ze dan hem heeft gevraagt en hij zei nee of het is na een tijdje uit haar vragen of ze iets met mij zou willen. Ik vraag me af wat ik zou moeten doen

Alvast bedankt!
Ik heb ook iets soortsgelijk gehad. De jongen en het meisje zijn nu niet meer bevriend. Nu ben ik aan het daten met die jongen moed niet opgeven, zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 20:51
brocoliboy
brocoliboy is offline
vermoord je concurent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten