Aangezien ik bijna mijn bachelordiploma behaald heb en er een aantal boeken al jaren in de kast stof staan te vangen, leek dit me een goed moment om een eerste selectie van boeken te koop aan te bieden. De boeken kunnen worden verzonden of je kunt ze komen ophalen in Utrecht. Prijzen zijn excl. verzendkosten.
Rene Appel & Anne Vermeer (2008). Tweede-taalverwerving en tweede-taalonderwijs. Tweede druk. Zeer goede staat. 15 euro.
Johan Kerstens, Eddy Ruys, Mieke Trommelen en Fred Weerman (2009). Plato's probleem. Tweede druk. Goede staat. Lichte gebruikerssporen op de kaft. 10 euro
L.F.T. Gamut (1991). Logic, Language and Meaning. Volume 1. Redelijke staat. Je kunt zien dat het een wat ouder boek is en er staan wat markeringen met potlood in. 12,50 euro
Laurie Bauer, Janet Holmes & Paul Warren (2006). Language Matters. Redelijke staat. Het boek zelf is nog in goede staat maar er is met markeerstift in gemarkeerd. 15 euro
Nicoline van der Sijs, Jan Stroop en Fred Weerman (2009). Wat iedereen van het Nederlands moet weten en waarom. Vierde druk. (Zeer) goede staat. In een paar hoofdstukken staan wat markeringen met potlood, verder bijna niet gebruikt. 17,50 euro
Zoltán Dörnyei (2010). Questionnaires in Second Language Research. 2nd Edition. Zeer goede staat, 1x opengeslagen. Wel een plakbandje op de rand van de kaft omdat deze begon te scheuren. 25 euro
Li Wei & Melissa G. Moyer (2008). Research Methods in Bilingualism and Multilingualism. Zeer goede staat, bijna nooit gebruikt. 20 euro
Leezenberg & de Vries(2010). Wetenschapsfilosofie voor de Geesteswetenschappen. Zevende druk. Goede staat van buiten (wat gebruikerssporen op de kaft) en zeer goede staat van binnen. Geen markeringen e.d. 12,50 euro
Voor meer informatie kun je me pm'en of je vragen hier in het topic stellen.