|
hay, ik ben een jongen van 18 jaar,
ik ben op mijn 17 ontmaagd, door mijn ex vriendin, die het al veel vaker had gedaan toen ik het voor het eerst met haar deed, en ze had ook voldoende tijd op te oefenen met anderen toen ze met mij had,'''dus, dat moest uit, met een hoop geschreew en getier, maar dat terzijde,. :3
maar nu het volgende,.
ik ben een geweldig lief meisje tegen gekomen,.''ja, dat kan ik nou niet zo goed omschrijven, maar.. zo'n meisje, dat zo lief is,. ZE IS GEWOON HEEL LIEF :3..''
en, nou is ze bij mij thuis geweest, filmpje kijken.. je weet hoe dat gaat, gezellig,
dus wij komen opeens aan bij het feit dat wij toch elkaar wel erg leuk en lief vinden,.
dus, seks,.
nou had zij eerder gezegd, dat ze al ontmaagd was,.. maar,. kennelijk niet helemaal,.
dus, het deed opeens pijn, en ik stoppen.. en ''och meiske, gaat het wel,.''
en daar begon je opeens te huilen.., en maar vragen.'' oh meisje, liefje, gaat het wel?''
dus, ik niet te flauw, ik een broek gepakt, haar een shirtje aan gegeven, recht op in bed gezet, en maar kusjes geven..'' want dan wordt je vast weer beter XD..'' * je moet toch wat?*, ik raam open gezet, stoel gepakt, haar in de frisselucht gezet, cola gepakt,.
en,. toen hield ze me vast,. en toen begon ze zo helemaal te snikken...
en ik voelde me zo slecht, ik dacht,'' ik heb haar kapot gemaakt.. kut kut kut.. wat ben ik toch ook een enorme zak..'',. ik keek naar de condoom's,, en 1 daar van bevatte bloed,.
dus.. bleek dit te eerste keer, eeeen..
de simpele vraag is nu eigenlijk,.
IS DIT NORMAAL!?
alvast hartelijk bedankt, want,. ik voel me er een beetje verschrikkelijk over,.
|