Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: is dit normaal?
absoluut, spijtig dat het zo afliep 6 35.29%
ja, opzich wel, maar te ver geduwt 4 23.53%
nou, niet echt,. ga naar de dokter misschien? 3 17.65%
nee, in het geheel niet, naar het ziekenhuis met haar! 4 23.53%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2012, 22:11
questioninglife
questioninglife is offline
hay, ik ben een jongen van 18 jaar,
ik ben op mijn 17 ontmaagd, door mijn ex vriendin, die het al veel vaker had gedaan toen ik het voor het eerst met haar deed, en ze had ook voldoende tijd op te oefenen met anderen toen ze met mij had,'''dus, dat moest uit, met een hoop geschreew en getier, maar dat terzijde,. :3

maar nu het volgende,.
ik ben een geweldig lief meisje tegen gekomen,.''ja, dat kan ik nou niet zo goed omschrijven, maar.. zo'n meisje, dat zo lief is,. ZE IS GEWOON HEEL LIEF :3..''
en, nou is ze bij mij thuis geweest, filmpje kijken.. je weet hoe dat gaat, gezellig,
dus wij komen opeens aan bij het feit dat wij toch elkaar wel erg leuk en lief vinden,.
dus, seks,.

nou had zij eerder gezegd, dat ze al ontmaagd was,.. maar,. kennelijk niet helemaal,.
dus, het deed opeens pijn, en ik stoppen.. en ''och meiske, gaat het wel,.''
en daar begon je opeens te huilen.., en maar vragen.'' oh meisje, liefje, gaat het wel?''
dus, ik niet te flauw, ik een broek gepakt, haar een shirtje aan gegeven, recht op in bed gezet, en maar kusjes geven..'' want dan wordt je vast weer beter XD..'' * je moet toch wat?*, ik raam open gezet, stoel gepakt, haar in de frisselucht gezet, cola gepakt,.

en,. toen hield ze me vast,. en toen begon ze zo helemaal te snikken...
en ik voelde me zo slecht, ik dacht,'' ik heb haar kapot gemaakt.. kut kut kut.. wat ben ik toch ook een enorme zak..'',. ik keek naar de condoom's,, en 1 daar van bevatte bloed,.
dus.. bleek dit te eerste keer, eeeen..

de simpele vraag is nu eigenlijk,.

IS DIT NORMAAL!?

alvast hartelijk bedankt, want,. ik voel me er een beetje verschrikkelijk over,.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 22:14
questioninglife
ze is overigens 16!, voor het geval, iemand zich dit mocht gaan afvragen,.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 22:16
Verwijderd
Dit is wel normaal. Kan zijn dat ze huilt van de pijn of om het feit dat het niet lukt. Voel je niet schuldig.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 22:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een beetje bloed bij een ontmaagding is niet zo'n probleem... Ze is wel een domme doos dat ze niet aan jou gemeld heeft dat ze nog maagd was.

Wat ik niet begrijp: waarom meerdere condooms?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 22:32
questioninglife
oh :3, nou omdat, zij eerst zei dat, ze dacht dat de condoom verkeerd zat,
dus toen hebben we een andere gepakt., ik weet het het is een beetje een vaag verhaal van haar kant vandaan,. ik weet ook niet precies hoe dat werkt,.. misschien was het schaamte of iets? ik weet het niet,.
het had inderdaad handig geweest als ze het gezegd had,. maar nou zei ze dus laatst,

''had je het met me gewild als ik het had gezegd?,.''
nou valt daar natuurlijk over te twisten, dat weet je nooit,. maar zij dacht, van niet omdat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen dat het haar pijn zou doen..
maar dat kan ik dus nu niet met waarheid naastreven, want dat gaan we dus nu nooit meer weten :3
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 22:36
questioninglife
Citaat:
Dit is wel normaal. Kan zijn dat ze huilt van de pijn of om het feit dat het niet lukt. Voel je niet schuldig.
ik denk meer door de pijn,. want het lukte wel,. alleen jah,. paniek denk ik, toch bedankt *brofist*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 22:43
questioninglife
maar ze is dus niet kapot? '' ik weet het het is een ongelofelijk onozele vraag, maar gewoon voor de satisfaction,. dat dit dus is uitgesloten,. want, al deed ze me dan niet vertellen dat ze nog een beetje maagd was,.

ze is echt geweldig lief.. en ik weet niet of dit verliefdheid is,. want dat heb ik nooit echt gehad,.
voornamelijk ook omdat mijn vorige vriendinnetjes op het geld en de siggaretten uitwaren, dan mij,.
weet ik dat ook allemaal niet,.

maar toch heb ik zo'n, jah.. ''waar ben je nou gevoel'' als ze er niet is,. en een '' ik wordt een wereld komiek gevoel!'' als ik haar laat lachen, enz.

dus JA!, beetje domme doos!, maar wel een hele lieve domme doos,.

Mijn hele lieve stomme doos :3
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 22:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als zij zegt dat het niet haar eerste keer was dan kun je haar neem ik aan toch wel vertrouwen? Vertrouwen is wel heel belangrijk. Mijn eerste keer deed ook geen pijn en ik heb toen ook niet gebloed, maar daarna zijn er echt wel keren geweest waar het pijn deed en ik heb ook nu en dan een keer heel heftig gebloed. Dat hoeft niet bij een ontmaagding te gebeuren en het hoeft ook niet daarna altijd even soepel te gaan. Misschien is er iets heel anders aan de hand. Verder weet ik niet heel precies wat je probeert te zeggen omdat je heel warrig typt.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 22:55
questioninglife
Citaat:
Als zij zegt dat het niet haar eerste keer was dan kun je haar neem ik aan toch wel vertrouwen? Vertrouwen is wel heel belangrijk. Mijn eerste keer deed ook geen pijn en ik heb toen ook niet gebloed, maar daarna zijn er echt wel keren geweest waar het pijn deed en ik heb ook nu en dan een keer heel heftig gebloed. Dat hoeft niet bij een ontmaagding te gebeuren en het hoeft ook niet daarna altijd even soepel te gaan. Misschien is er iets heel anders aan de hand. Verder weet ik niet heel precies wat je probeert te zeggen omdat je heel warrig typt.
ja, sorry, het is laat, en ik wil dit gewoon allemaal zeker weten.
en! ik vertrouw haar op haar woord!, maar gewoon ook omdat zij er zelf over begon te twijfelen,. en,.

ik raak lichtelijk in paniek als ik lees '' Misschien is er iets heel anders aan de hand''.

wilt je dat alsjeblieft uitleggen? als in,. zoals?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 09:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, het kan zijn dat ze je heel erg leuk vindt maar eigenlijk nog niet klaar is om intiem met je te zijn, of misschien was ze heel erg nerveus. Ik bedoel vooral dat huilen niet per se komt door fysieke pijn, en dat iets anders haar ook verdrietig gemaakt kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 11:26
bloodyb
bloodyb is offline
Heb je eigenlijk aan haar gevraagd waarom ze zo moest huilen? Dat kan ik uit je verhaal niet opmaken.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 11:53
Verwijderd
Still a better love story than twilight.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 13:56
Verwijderd
Het zou natuurlijk ook heel goed kunnen dat haar "ontmaagding" een hele vervelende ervaring was, gedwongen of verkracht bijvoorbeeld, misschien moet je eerst hier maar even naar kijken!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 14:47
joris19
joris19 is offline
Tja, als je haar ontmaagd moet je niet gelijk als een molenpaard tekeer gaan, maar de eerste keer rustig aan met haar doen,
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
nou had zij eerder gezegd, dat ze al ontmaagd was
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 17:05
questioninglife
nou, ik heb echt heel zachtjes gedaan,. omdat ze al aangaf dat het een beetje pijn deed,. en toen heb ik ook gevraagd of ze het misschien beter vondt maar gewoon te stoppen, en gewoon te knuffelen, maar ze wilde zelf graag door,.. ook.. heeft ze me inderdaad verteld dat ze eens een nare ervaring heeft meegemaakt,. wat inderdaad duiden op een verkrachting.. en nou wilde zij daar ook zelf niet meer aan denken, en gewoon door,.

ik hoop echt dat ik goed genoeg voor haar heb gezord, en omdat het allemaal zo slecht ging neem ik haar mee naar een festival, en met ons twee gaat het allemaal nog helemaal prima.

is het dan misschien toch handig om heel voorzichtig toch nog maar eens te vragen hoe dat nou precies zat, met die vervelende ervaring..?

''overigens bedankt allemaal voor de eerlijke reacties''
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 17:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ze een vervelende ervaring heeft gehad dan is dat inderdaad je antwoord waarschijnlijk. Als je erover wilt praten met haar, zou ik dat zeker niet in een seksuele context doen, maar wel op een moment waarop jullie elkaar heel goed aanvoelen en vertrouwen en niet gestoord worden.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 17:12
questioninglife
Citaat:
Als ze een vervelende ervaring heeft gehad dan is dat inderdaad je antwoord waarschijnlijk. Als je erover wilt praten met haar, zou ik dat zeker niet in een seksuele context doen, maar wel op een moment waarop jullie elkaar heel goed aanvoelen en vertrouwen en niet gestoord worden.
natuurlijk!, dat is ook wel het plan,. maar meer omdat ze zelf heeft gezegd, dat,. wat er ook gebeurt, ik er niet meer over begin,. of teveel vraag als in :'' mag dit? doet dat pijn? vindt je dit fijn?''

maar natuurlijk niet in de seksuele context, dat zou raar zijn,. en dat zet haar ook op een ongemakkelijk plaatje.. maar hoe pak ik dat nou goed aan?,. ik wil haar zeker niet kwetsen,. want dit is toch echt de eerste keer dat iemand ook daadwerkelijk om mij geeft,. en dat wil ik graag heel erg lang zo houden,..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 10:11
mylifeasalisha
mylifeasalisha is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 21:29
klaaaar
klaaaar is offline
Het gebeurt volgens mij wel vaker dat meisjes/vrouwen moeten huilen, hoor.
Maar goed, je zei zelf al dat ze iets had gezegd wat duidde op nare ervaringen, dan kan je er bijna helemaal zeker van zijn dat ze daarom moest huilen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 11:04
Verwijderd
Kom op huilen? dat zou ik me niet kunnen veroorloven!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten