Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2012, 16:20
Uva_socioloog
Uva_socioloog is offline
Hallo!

Ik ben Nathalie, studente van de Master Sociologie aan de Universiteit van Amsterdam.

Ik doe op dit moment onderzoek naar vegetarisme onder tieners. Het onderzoek gaat met name over de sociale factoren rondom vegetarisme en veganisme. Wat vindt je omgeving van je keuze, heb je weleens discussies met je ouders over dit onderwerp? Wat voor opmerkingen krijg je te horen in je dagelijks leven?
Ook vind ik het leuk om te weten wat voor ideeën je hebt over het onderwerp en hoe je tot de keuze gekomen bent.

Het liefst wil ik tieners interviewen in de leeftijd van ongeveer 14 tot en met 20 jaar, die nog thuis wonen. Als je niet meer thuis woont maar recentelijk nog thuis woonde, als vegetariër/veganist, kun je ook meedoen!
Voor vragen over het onderzoek, kun je mailen naar nathalie60@hotmail.com.

Ik hoop iets te horen, je zou mij (en de wetenschap) enorm helpen door mee te doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2012, 12:01
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Ik ben sinds mijn 8ste vegetarier. Woon nu al wel 2 jaar op mezelf, maar heb dus wel het grootste gedeelte van mijn tienerjaren bij mijn ouders gewoond die niet vegetarier zijn. Woon nu met 5 huisgenoten die ook vegetarisch eten als ik kook. Je mag mij wel interviewen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 13:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben 20 en vegetarier, overwegend veganist, maar ik woon al 2 jaar op mezelf. Je mag me alsnog mailen als je mensen nodig hebt voor je onderzoek
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 20:08
Number95
Number95 is offline
Och, ik stel mij mij wel weer ter beschikking van de wetenschap. 16 jaar oud, en nu sinds een jaartje of 6/7/8 vegetarisch.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 13:38
Uva_socioloog
Uva_socioloog is offline
[
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 11:24
Uva_socioloog
Uva_socioloog is offline
Misschien nog meer mensen die mee willen doen? Mail naar nathalie60@hotmail.com!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten