Advertentie | |
|
![]() |
|
Allereerst: stop met smsen! Als je haar terug wilt, moet je sowieso ophouden met dat gestalk!. Het is moeilijk, ik weet het, maar als je haar terug wilt (ik zeg niet dat je haar er echt mee terug krijgt) moet je het proberen. Want nu kom je heel hopeloos en wanhopig en zielig over. En geloof me, dat is NIET sexy of aantrekkelijk.
Als ze contact met je wil, zal zij jou smsen. Ze heeft duidelijk gemaakt dat ze geen gevoelens meer voor je heeft. Probeer het te accepteren, dit zal maanden, waarschijnlijk jaren duren. Het verwerkingsproces gaat veel sneller als je niet steeds contact met haar hebt Heel veel sterkte!
||
Citaat:
![]() maar idd, ik heb ook geen contact meer met ex vriendinnen. En het kan zijn dat het gevoel wegebt. Ze had misschien is met je kunnen gaan praten, over dingen die zij graag anders had gezien, maar als het gevoel echt weg is, heeft bij elkaar blijven dan ook geen zin. Is voor jou niet leuk, maar tijd heelt alle wonden. En stop met smsen en op haar hyves en facebook kijken. ![]()
|
Ik heb dit ook gedaan bij m'n ex. Tenminste zo vatte hij het op. Voor mijn gevoel heb ik heel veel hints gegeven dat ik het steeds minder vond worden, zoals zeggen dat we elkaar meer moeten zien, meer afstand nemen etc. Dus misschien was het ook helemaal niet haar bedoeling dat het uit het niets kwam voor jou.
Misschien heeft zij voor haar gevoel juist er alles aan gedaan om de relatie in stand te houden, maar hield ze het niet meer vol. Als je gevoel voor iemand weg is, dan is dat héél moeilijk om voor jezelf toe te geven aangezien je wel om diegene geeft. Wie weet heeft zij er al heel lang mee rond gelopen en jou toch hints gegeven...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoezo heeft de ts hier niets aan? Er staat: "heeft een van jullie meisjes OOK dit ibj een jongen gedana? hoe liep het uiteindelijk af?"
Dus ik leg uit dat ik dat inderdaad bij iemand heb gedaan. En dat hij het misschien ook bij zichzelf moet zoeken, omdat zij dus misschien wel het gevoel heeft dat ze het wel duidelijk heeft gemaakt. Misschien komt hij met die gedachte wel verder
|
Verwijderd
|
twee dingen waar ik aan denk, met het tweede het meest waarschijnlijke.
De eerste gedachte was van: ze heeft een ander. Maar, toen je zei dat je haar maar liefst 20x had gesmst, en dus erg veel druk op haar hebt gelegt, Twee jaar is best lang, dus zomaar ineens dat van de hand doen is raar, jullie hebben een sterke band opgebouwt. Maar, heb je haar tijdens jullie relatie 'bestookt' met smsjes en andere berichtjes? Uiteraard lief en enthousiast, zei het alleen dat zo iets bij meisjes een druk geeft van 'verplichting' - en de enige keuze die een meid dan heeft is om afstand te nemen, tijd van bezinning. Stuur haar een berichtje dat je haar mist, maar dat je haar de tijd en ruimte gunt. Stuur dan vervolgens helemaal niets, tenzij ze terug smst en bekijk haar reactie of het verstandig is te reageren of niet. Het is nu aan jou om begrip te tonen dat ze even ruimte nodig heeft, en jij zelf moet iets positiefs gaan doen in de tussentijd met betrekking tot jouw eigen toekomst. Ga niet jezelf bezatten in de kroeg en jammeren over dat je haar mist, als ze dat te weten komt dan is het zeker over |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Had je de laatste tijd al een beetje een soort van buikgevoel dat zei dat het minder ging? Het is inderdaad een shock als je dit niet had zien aankomen, maar ik ben het volledig eens met de meeste adviezen hier. Stop met haar te sms'en! Laat niets meer van je horen, laat dus zien dat ze jou niet geraakt heeft (wat nu al eigenlijk te laat is, maar onthoud het voor je volgende relaties). De redenen waarom ze het kan uitgemaakt hebben kunnen verschillen en de kans dat ze een ander heeft is er wel, maar dat is niet zeker. Maar dan moet je jezelf afvragen waarom het over is? Dat gebeurt niet zomaar, je zult wel al langer iets 'fout' hebben gedaan waardoor ze jou onaantrekkelijk is beginnen te vinden. Misschien zei ze de laatste tijd wel dat ze van jou hield, maar dat wilt nog niet heel veel zeggen. Hiermee bedoel ik dat haar daden veel belangrijker zijn. Had je bijvoorbeeld het gevoel dat ze jou minder aanraakte? Je probeerde te ontwijken? ... Ik zou dus effe proberen terug denken van wat er kan fout gelopen zijn. Je kan er alleen maar uit leren!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Vuurverleden Verwijderd | 0 | 11-06-2006 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het Meisje Met Het Groene Been Nieni | 4 | 29-06-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |