Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2012, 20:53
henkje123
henkje123 is offline
Ik HAD dus tot vorige week een relatie van bijna 2 jaar maar toen maakte ze het uit... echt helemaal uit het niets, vorige maand NIKS aan de hand, en opeens komt ze langs me huis en zegt ze dit:

Deze relatie kan niet meer zo verder, je bent een hele leuke lieve jongen, ik heb heel veel van je gehouden maar het gevoel is gewoon weg...

En nu? na 1 week laat ze echt amper iets van haar horen, behalve als ik haar 20x heb gesmst...

Had ik nog afgesproken met haar om te praten, zegt ze dat ze me als een broer ziet ja wtf heeft een van jullie meisjes OOK dit ibj een jongen gedana? hoe liep het uiteindelijk af?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2012, 21:00
Verwijderd
Dat heb ikzelf nooit gedaan. Maar als ik dit zo hoor, moet ik eraan denken dat zij een ander heeft? Als je echt van iemand houdt, gaat het gevoel toch niet zomaar over hoor.. Tenzij jij gemeen, agressief of hatelijk deed.. Ik hou heel veel van mijn vriend, ik zou het niet zomaar uit kunnen maken met hem. En als ik dat zou doen, zou het mij niet lukken om geen contact te zoeken..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 21:13
Verwijderd
Ik denk dat het gevoel echt over is. Dat kan best. Dat ze geen contact wil, is wel raar maar ook begrijpelijk. Ze heeft gewoon even wat tijd nodig.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 21:23
henkje123
henkje123 is offline
Ja quinty dat is echt precies wat zij zei...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 21:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ze batst een ander.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 21:26
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ze batst een ander.
Dat en je moet niet zoveel naar haar smsen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 21:27
henkje123
henkje123 is offline
Hahaha niks te doen hierboven me ofzo?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Hahaha niks te doen hierboven me ofzo?
Haha slaat nergens op dat xD. Ik denk dat je haar idd wat tijd moet geven. Je smst wel veel..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 21:47
Stinkdier
Stinkdier is offline
Citaat:
Ze batst een ander.
Schrödinger heeft gelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 09:52
domie
domie is offline
ze heeft een ander das duidelijk
is voor haar het gemakelijkste
heb het zelf ook mee gemaakt
kreeg te horen ik was als een broer voor haar en weg was ze
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 10:28
Vowel
Vowel is offline
Het is helemaal niet duidelijk dat ze een ander heeft (al is het wel een mogelijkheid), maar ik vind het vreemd dat iedereen naar die conclusie springt. Zal wel aan mij liggen.

Maar eh, ik snap niet zo goed wat je niet begrijpt. Ze heeft het duidelijk niet "zomaar uit het niets" uitgemaakt. Als voor haar het gevoel weg is, dan is het toch logisch dat ze het uitmaakt? Of wil je dat ze bij je blijft terwijl ze niets meer voor je voelt? Lijkt me niet.

Oh en als het uit is, waarom zou ze dan constant contact met jou willen? Ik heb met al mijn exen het contact verbroken. Ik zie niet in waarom ze verplicht zou zijn contact met je te houden. Ook lijkt het me logisch dat ze na 20 sms'jes opgeeft en toch maar reageert, want het komt een beetje stalkerig over.

Luister, laat haar gewoon met rust. Ze voelt niets meer voor je en het is net uit, dus het laatste dat ze wil is contact met jou. Klinkt lullig, maar zo is het nu eenmaal. Er hoeft niet altijd een heel lulverhaal als reden te worden gegeven. "Ik voel niets meer voor je" vind ik een zeer legitieme reden om een relatie te verbreken.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 10:32
Verwijderd
Je had niet door dat het niet goed zat. Het is niet netjes het patsboem uit te maken zonder wat dan ook aan eerdere twijfels uitspreken, maar blijkbaar was jullie relatie van die 'kwaliteit' dat zoiets niet is gedeeld.

Ze hoeft zeker geen ander te hebben. Dat kan de druppel zijn geweest, maar dan zat het al niet meer goed. Je stalkt haal wel met 20 keer smsen. Na twee keer contact zoeken doorgaan met proberen is eigenlijk wel sneu.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 11:14
Frikandel123
Frikandel123 is offline
Citaat:
Het is helemaal niet duidelijk dat ze een ander heeft (al is het wel een mogelijkheid), maar ik vind het vreemd dat iedereen naar die conclusie springt. Zal wel aan mij liggen.

Maar eh, ik snap niet zo goed wat je niet begrijpt. Ze heeft het duidelijk niet "zomaar uit het niets" uitgemaakt. Als voor haar het gevoel weg is, dan is het toch logisch dat ze het uitmaakt? Of wil je dat ze bij je blijft terwijl ze niets meer voor je voelt? Lijkt me niet.

Oh en als het uit is, waarom zou ze dan constant contact met jou willen? Ik heb met al mijn exen het contact verbroken. Ik zie niet in waarom ze verplicht zou zijn contact met je te houden. Ook lijkt het me logisch dat ze na 20 sms'jes opgeeft en toch maar reageert, want het komt een beetje stalkerig over.

Luister, laat haar gewoon met rust. Ze voelt niets meer voor je en het is net uit, dus het laatste dat ze wil is contact met jou. Klinkt lullig, maar zo is het nu eenmaal. Er hoeft niet altijd een heel lulverhaal als reden te worden gegeven. "Ik voel niets meer voor je" vind ik een zeer legitieme reden om een relatie te verbreken.
Wat zij zegt, alhoewel had ze wel wat mogen laten merken dat ze niet meer zo gelukkig was met je ipv opeens zo abrupt hier mee aan te komen zetten.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 15:09
joris19
joris19 is offline
Je hebt je relatie laten afkoelen, 2 jaar is best wel lang, je bent gewoon vergeten de romantische koektrommel aan te vullen, de (romantische) koek was op, ga voor jezelf na of je relatie nog wel gezellig was, je komt er vast wel uit, sterkte
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 17:43
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Sinterklaas bestaat niet!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 18:58
HandDoek
HandDoek is offline
Citaat:
Sinterklaas bestaat niet!
Dat boeit me inderdaad niks.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 14:41
Verwijderd
gun haar wat tijd waarschijnlijk heeft ze heel lang met zich zelf in de knoop gezeten en heeft ze het niet durven zeggen !
succes
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 18:20
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Allereerst: stop met smsen! Als je haar terug wilt, moet je sowieso ophouden met dat gestalk!. Het is moeilijk, ik weet het, maar als je haar terug wilt (ik zeg niet dat je haar er echt mee terug krijgt) moet je het proberen. Want nu kom je heel hopeloos en wanhopig en zielig over. En geloof me, dat is NIET sexy of aantrekkelijk.

Als ze contact met je wil, zal zij jou smsen. Ze heeft duidelijk gemaakt dat ze geen gevoelens meer voor je heeft. Probeer het te accepteren, dit zal maanden, waarschijnlijk jaren duren. Het verwerkingsproces gaat veel sneller als je niet steeds contact met haar hebt
Heel veel sterkte!
Oud 22-04-2012, 01:08
arPos
arPos is offline
sorry lovedrunk, maar die gaat tie niet meer terug krijgen.
Oud 23-04-2012, 20:05
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:

klinkt lekker zo Vowel "al" mijn exen
maar idd, ik heb ook geen contact meer met ex vriendinnen. En het kan zijn dat het gevoel wegebt. Ze had misschien is met je kunnen gaan praten, over dingen die zij graag anders had gezien, maar als het gevoel echt weg is, heeft bij elkaar blijven dan ook geen zin. Is voor jou niet leuk, maar tijd heelt alle wonden. En stop met smsen en op haar hyves en facebook kijken. Dat helpt je niet. Geef het gewoon wat tijd.
Oud 10-05-2012, 16:16
waterijsje
waterijsje is offline
Ik heb dit ook gedaan bij m'n ex. Tenminste zo vatte hij het op. Voor mijn gevoel heb ik heel veel hints gegeven dat ik het steeds minder vond worden, zoals zeggen dat we elkaar meer moeten zien, meer afstand nemen etc. Dus misschien was het ook helemaal niet haar bedoeling dat het uit het niets kwam voor jou.
Misschien heeft zij voor haar gevoel juist er alles aan gedaan om de relatie in stand te houden, maar hield ze het niet meer vol. Als je gevoel voor iemand weg is, dan is dat héél moeilijk om voor jezelf toe te geven aangezien je wel om diegene geeft. Wie weet heeft zij er al heel lang mee rond gelopen en jou toch hints gegeven...
Oud 11-05-2012, 05:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit ook gedaan bij m'n ex. Tenminste zo vatte hij het op. Voor mijn gevoel heb ik heel veel hints gegeven dat ik het steeds minder vond worden, zoals zeggen dat we elkaar meer moeten zien, meer afstand nemen etc. Dus misschien was het ook helemaal niet haar bedoeling dat het uit het niets kwam voor jou.
Misschien heeft zij voor haar gevoel juist er alles aan gedaan om de relatie in stand te houden, maar hield ze het niet meer vol. Als je gevoel voor iemand weg is, dan is dat héél moeilijk om voor jezelf toe te geven aangezien je wel om diegene geeft. Wie weet heeft zij er al heel lang mee rond gelopen en jou toch hints gegeven...
Hier heeft de ts niets aan, maar tip voor jou: als een volgende relatie niet lekker loopt, ga dan geen hints lopen geven. Praat er gewoon over. Met je woordjes. In een gesprek. Zodat je weet dat de ander snapt wat je bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 13:23
waterijsje
waterijsje is offline
Hoezo heeft de ts hier niets aan? Er staat: "heeft een van jullie meisjes OOK dit ibj een jongen gedana? hoe liep het uiteindelijk af?"
Dus ik leg uit dat ik dat inderdaad bij iemand heb gedaan. En dat hij het misschien ook bij zichzelf moet zoeken, omdat zij dus misschien wel het gevoel heeft dat ze het wel duidelijk heeft gemaakt. Misschien komt hij met die gedachte wel verder
Oud 11-05-2012, 13:51
Verwijderd
Omdat het een tip voor jou is, zoals ik in de vier woorden daarna zeg. Waarom zou de TS iets hebben aan mijn tip voor jou? Misschien moet je de hele post lezen, voordat je beledigd reageert
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 21:31
Verwijderd
twee dingen waar ik aan denk, met het tweede het meest waarschijnlijke.

De eerste gedachte was van: ze heeft een ander. Maar, toen je zei dat je haar maar liefst 20x had gesmst, en dus erg veel druk op haar hebt gelegt, Twee jaar is best lang, dus zomaar ineens dat van de hand doen is raar, jullie hebben een sterke band opgebouwt. Maar, heb je haar tijdens jullie relatie 'bestookt' met smsjes en andere berichtjes? Uiteraard lief en enthousiast, zei het alleen dat zo iets bij meisjes een druk geeft van 'verplichting' - en de enige keuze die een meid dan heeft is om afstand te nemen, tijd van bezinning.

Stuur haar een berichtje dat je haar mist, maar dat je haar de tijd en ruimte gunt. Stuur dan vervolgens helemaal niets, tenzij ze terug smst en bekijk haar reactie of het verstandig is te reageren of niet. Het is nu aan jou om begrip te tonen dat ze even ruimte nodig heeft, en jij zelf moet iets positiefs gaan doen in de tussentijd met betrekking tot jouw eigen toekomst. Ga niet jezelf bezatten in de kroeg en jammeren over dat je haar mist, als ze dat te weten komt dan is het zeker over
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2012, 22:57
Siron
Siron is offline
Had je de laatste tijd al een beetje een soort van buikgevoel dat zei dat het minder ging? Het is inderdaad een shock als je dit niet had zien aankomen, maar ik ben het volledig eens met de meeste adviezen hier. Stop met haar te sms'en! Laat niets meer van je horen, laat dus zien dat ze jou niet geraakt heeft (wat nu al eigenlijk te laat is, maar onthoud het voor je volgende relaties). De redenen waarom ze het kan uitgemaakt hebben kunnen verschillen en de kans dat ze een ander heeft is er wel, maar dat is niet zeker. Maar dan moet je jezelf afvragen waarom het over is? Dat gebeurt niet zomaar, je zult wel al langer iets 'fout' hebben gedaan waardoor ze jou onaantrekkelijk is beginnen te vinden. Misschien zei ze de laatste tijd wel dat ze van jou hield, maar dat wilt nog niet heel veel zeggen. Hiermee bedoel ik dat haar daden veel belangrijker zijn. Had je bijvoorbeeld het gevoel dat ze jou minder aanraakte? Je probeerde te ontwijken? ... Ik zou dus effe proberen terug denken van wat er kan fout gelopen zijn. Je kan er alleen maar uit leren!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 17:00
waterijsje
waterijsje is offline
Sarah ik had je bericht verkeerd begrepen. Ik zag "hier heeft de ts niets aan" en "een tip voor jou" als twee verschillende dingen, dus sorry!
Oud 15-05-2012, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Sarah ik had je bericht verkeerd begrepen. Ik zag "hier heeft de ts niets aan" en "een tip voor jou" als twee verschillende dingen, dus sorry!
ok
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten