![]() |
|
ikheb dat van die schaamlippen ook !!
verschrikkelijk ! ik was vorige keer met een vriend naar zijn huis gegaan, hij trok me shirt uit en bh, toen lag ik topless op hem we tongde ensow..toen vroeg hij of ik me broek wou uitdoen alleen dat vertrouwde ik hem niet toe, ik schaamde me voor mijn schaamlippen, hij zei later tegen mij 'je hebt een mooi lichaam en daar moet je trots op zijn' toen werd ik egt stukke vrolijker |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Bij zowat elke normale vrouw steken de binnenste schaamlippen uit, geen zorgen over dat.
(zijn ex had dat hoogwaarschijnlijk ook) Je hebt faalangst, en dat begrijp ik volledig. Had ik ook toen ik mijn ex voor de eerste keer zou aftrekken. Het belangrijkste is dat je je goed voelt bij je vriend, met of zonder kleren. Pas dan kunnen er dergelijke dingen gebeuren. Komt allemaal goed! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
HELP ME (snik en huil) pleaaasse! Verwijderd | 11 | 13-08-2005 23:00 | |
Software & Hardware |
wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME The_Eagles | 12 | 08-08-2003 15:12 | |
Werk, Geld & Recht |
!!!!! help me aub !!!!! sweet dreams | 8 | 06-07-2003 22:25 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help me met nederlands sunstacia | 0 | 07-03-2001 07:41 |