Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2012, 21:55
russiangirl
russiangirl is offline
Hallo ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb nu met een jonge en ik vind hem echt heel leuk. maar die jonge is wel wat volwassener dan ik. tenminste niet kwa leeftijd maar kwa seksualiteit. Ik ben zelf nog maagd en ik weet gewoon niks en ik ben dus bang dat als ik hem moet aftrekken ofzo ik het niet goed doe waardoor die afknapt. of dat ik niet mooi genoeg ben ofzo. want ik ben ook heel onzeker over me schaamlippen want me binnenste schaamlippen steken heel erg uit. en ik ben gewoon bang dat die afknapt of aan zen vrienden alles gaat vertellen. ik weet niet wat ik moet doen ?

khoop dat jullie me kunnen helpen plz
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 22:02
Verwijderd
Als jullie bezig zijn en hij vindt je niet mooi, zal je dat wel merken. Maar dat lijkt me niet het geval. Ook zal hij wel rekening houden met je omdat je (bijna) geen ervaring hebt. Wees eerlijk tegen hem en dan komen jullie samen er wel uit. En als je zelfverzekerd bent dan helpt dat veel.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 22:10
klaaaar
klaaaar is offline
Dat heb ik ook. Ik ben ook maagd, mijn vriend niet meer.
En waarom ben je überhaupt bang dat je vriend het aan zn vrienden vertelt als ie iets 'geks' vindt aan jou?
Klinkt niet echt alsof je hem heel goed vertrouwd.. Want dat heb ik dus totaal niet.
En zoals hij hierboven al zei, je vriend houdt er -als het goed is- rekening mee dat je totaal geen ervaring hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 22:11
klaaaar
klaaaar is offline
Daarbij, alsof je vriend helemaal perfect is, joh.
Je hebt toch geen redenen om je te schamen om je lichaam of het feit dat je maagd bent?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 22:12
Verwijderd
Een penis is best wel stevig hoor, die knapt zomaar niet af.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 22:21
klaaaar
klaaaar is offline
^Die is gewoon slecht :')
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 22:44
DennisMaass
DennisMaass is offline
Als hij je niet mooi zou vinden zou je niet eens met hem hebben in the first place.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 23:25
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hallo ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb nu met een jonge en ik vind hem echt heel leuk. maar die jonge is wel wat volwassener dan ik. tenminste niet kwa leeftijd maar kwa seksualiteit. Ik ben zelf nog maagd en ik weet gewoon niks en ik ben dus bang dat als ik hem moet aftrekken ofzo ik het niet goed doe waardoor die afknapt. of dat ik niet mooi genoeg ben ofzo. want ik ben ook heel onzeker over me schaamlippen want me binnenste schaamlippen steken heel erg uit. en ik ben gewoon bang dat die afknapt of aan zen vrienden alles gaat vertellen. ik weet niet wat ik moet doen ?

khoop dat jullie me kunnen helpen plz
Als je hem moet aftrekken? Je moet helemaal niets. Luister, als jij deze jongen niet vertrouwt (en dat blijkt wel: je bent immers bang dat 'ie je belachelijk gaat maken bij zijn vrienden), moet je sowieso geen seks met hem hebben. Doe niets tegen je zin en werk eerst eens aan je zelfvertrouwen en je vertrouwen in je vriend.

Oh, en dat van die schaamlippen? Dat is normaal.

Je vriend gaat echt niet op je afknappen door dit soort dingen hoor. En als 'ie dat wel doet, moet je blij zijn dat je van hem af bent.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2012, 21:05
Panda_
Panda_ is offline
ikheb dat van die schaamlippen ook !!
verschrikkelijk !
ik was vorige keer met een vriend naar zijn huis gegaan, hij trok me shirt uit en bh, toen lag ik topless op hem we tongde ensow..toen vroeg hij of ik me broek wou uitdoen alleen dat vertrouwde ik hem niet toe, ik schaamde me voor mijn schaamlippen, hij zei later tegen mij 'je hebt een mooi lichaam en daar moet je trots op zijn' toen werd ik egt stukke vrolijker
Met citaat reageren
Oud 24-04-2012, 23:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als hij iets lulligs over je schaamlippen zegt of jou belachelijk maakt bij zijn vrienden, is hij dus absoluut NIET volwassener dan jij
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 12:22
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als hij iets lulligs over je schaamlippen zegt of jou belachelijk maakt bij zijn vrienden, is hij dus absoluut NIET volwassener dan jij
idd, en dan zou ik afscheid nemen. Maar maak je niet zoveel zorgen, probeer gewoon wat te ontspannen en geniet er gewoon van. Niet of je goed of fout doet. Je moet nog leren.
Oud 25-04-2012, 13:26
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Bij zowat elke normale vrouw steken de binnenste schaamlippen uit, geen zorgen over dat.
(zijn ex had dat hoogwaarschijnlijk ook)

Je hebt faalangst, en dat begrijp ik volledig. Had ik ook toen ik mijn ex voor de eerste keer zou aftrekken.
Het belangrijkste is dat je je goed voelt bij je vriend, met of zonder kleren. Pas dan kunnen er dergelijke dingen gebeuren.
Komt allemaal goed!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2012, 21:17
Verwijderd
zeg het gewoon, hij houdt heus wel rekening met je
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten