Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2012, 17:54
laalala
laalala is offline
Hai, ik heb net een email gekregen van Cultuurkaart dat je voor 24 euro met 2pers onbeperkt door heel NL kan crossen.

Ik en een vriendin willen dus naar de Efteling, dan naar A'dam en dan naar het strand in Scheveningen.
Is dit een beetje teveel van het goede, komen we dan in tijd nood?
We willen in ieder geval wel naar de Efteling en naar het strand ( in de avond van 19.00 tot 21.00 ongeveer). Is A'dam niet haalbaar? Ik weet ook niet hoelang we in de Efteling blijven, maar we willen om 11 uur daar zijn ongeveer.

PS. We komen uit de buurt van Utrecht (misschien handig om te weten voor de reistijden)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2012, 18:06
KIET
KIET is offline
Je kunt op de sites van de NS en 9292ov je reis plannen, dan weet je precies hoeveel tijd je onderweg kwijt bent!
Oud 03-05-2012, 18:48
laalala
laalala is offline
Ok thx
Met citaat reageren
Oud 03-05-2012, 20:58
niña
niña is offline
Nou ja, in Efteling ben je zo een dag kwijt, lijkt me. Laten we zeggen dat je om zes uur weer de trein hebt.
Den Bosch - Amsterdam is vast wel een directe verbinding, van anderhalf uur ofzo? Scheveningen is met een tram vanaf Den Haag centraal geloof ik, dus dan moet je kijken of die 's avonds nog rijdt.
Oud 04-05-2012, 06:58
hookee
hookee is offline
Gaat 'm niet worden.. met de auto zou 't kunnen, met het OV ben je uren bezig met reizen en overstappen.
De Efteling is trouwens al een hele dagbesteding, daar kun je makkelijk van 11:00 tot 20:00 druk mee zijn.. en dan nog reizen...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 21:31
Ivo
Ivo is offline
Dat is veel te veel van het goede.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2012, 21:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je een beetje tijd wilt hebben in de Efteling, dan ga je dat niet redden. Je kan met de trein naar Zandvoort, dat is op loopafstand van het strand. Je moet dan overstappen in Amsterdam dus je kan daar wel heel ff kort heen maar dan worden het echt allemaal bliksembezoeken.
Reageren

Regels voor berichten