Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag mij af wat voor winkel het was. Als het een kledingwinkel was, dan snap ik het wel. Maar ik heb er geen verstand van!
Wel coole haren heb je zeg! http://i.imgur.com/YVq9X.jpg |
![]() |
||
Citaat:
En dankje ![]()
|
Eerlijk gezegd toen ik die foto van je zag ( http://i.imgur.com/YVq9X.jpg ) Snapte ik het ook wel hoor ( niet fout bedoeld ofzo, maar ja ) In ieder geval die gast in de AH ziet er voor de rest misschien anders uit
|
Het mag. En ondanks waarschijnlijk genoeg mensen je stijl best tof zullen vinden, kan het voor met name oudere klanten een soort van schrikeffect opwekken, ondanks dat je gewoon een prima jong bent. Je kan jezelf ook afvragen of jij überhaupt wel wil werken bij een bedrijf waar ze op die manier beoordelen.
|
![]() |
|
Ik vind dat je best als magazijnmedewerker/vakkenvuller kan werken. Je hoeft je haar natuurlijk niet perse in dit model te houden op werkdagen (en zo erg vind ik het ook weer niet), verder draag je gewoon kleding van de supermarkt, dus wat jij aan hebt boeit niet zo veel.
Wanneer heeft je vriend gesolliciteerd? Rond dezelfde tijd (zelfde week oid) dat jij hebt gesolliciteerd? Want als het een maand later was dan kan het natuurlijk zijn dat er een paar vacatures zijn ontstaan. Als jullie wel rond dezelfde tijd hebben gesolliciteerd met vergelijkbare kwalificatie, dan kun je overwegen naar de Commissie Gelijke Behandeling te stappen. Misschien dat het voor jou weinig zin heeft, maar zo breng je de zaak wel aan het licht en voorkom je ongelijke behandeling voor toekomstige sollicitanten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Afgezien van al het eerdergenoemde is het toch vrij logisch dat een werkgever bepaalt hoe zijn werknemers, zeker als die in constant contact zijn met de klant, er enigszins uit moeten zien?
Ik snap ook niet wat het probleem is. Je zorgt toch dat je er netjes uit ziet bij een sollicitatie? En als je dan gaat werken zorg je gewoon dat je er netter uitziet dan in je vrije tijd. Zo gaat het bij (vrijwel) elke baan. Als ik een bedrijf zou hebben zou ik ook willen dat mijn personeel er netjes uit ziet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee dat mag nie het gaat om je kwaliteiten |
![]() |
||
Citaat:
En dan nog: zo erg is z'n haar ook weer niet, er zijn genoeg pubers met gekke kapsels, daarnaast kan de manager gewoon vragen of hij zijn haar tijdens werktijden anders wil doen en tijdens het werk draagt hij bedrijfskleding. Er is geen enkele reden om hem op zijn uiterlijk te weigeren.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dus voortaan als je ergens gaat solliciteren zorgen dat je er normaal uitziet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuņez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Liefde & Relatie |
hij heeft me uitgezocht (n) Zwavelstokje | 27 | 09-07-2003 18:19 | |
Seksualiteit |
Waarom zit iedereen altijd zo te hameren op uiterlijk? AngelLena | 65 | 28-04-2003 16:03 |