Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2012, 12:17
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Mag dit? Want ik had een tijdje terug mijn sollicitatieformulier ingeleverd bij een niet nader te noemen winkel, waarna ik een afwijs-brief kreeg. Een vriend van mij wilde daar ook werken, en hij heeft zijn sollicitatieformulier, als een soort van test, precies hetzelfde ingevuld als ik en bij dezelfde persoon ingeleverd. Hij is wel aangenomen, hij ziet er normaal uit, hij heeft vaak gewoon normale kleding aan, denk hierbij aan een normaal t-shirt, spijkerbroek, gympen etc. En jullie weten denk ik wel hoe ik eruit zie, zo niet, kijk dan in het fototopic

TL;DR: Ik word niet aangenomen bij een winkel vanwege mijn uiterlijk, mag dit?
Oud 05-05-2012, 13:28
Verwijderd
Ik vraag mij af wat voor winkel het was. Als het een kledingwinkel was, dan snap ik het wel. Maar ik heb er geen verstand van!

Wel coole haren heb je zeg! http://i.imgur.com/YVq9X.jpg
Met citaat reageren
Oud 05-05-2012, 14:46
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ik vraag mij af wat voor winkel het was. Als het een kledingwinkel was, dan snap ik het wel. Maar ik heb er geen verstand van!

Wel coole haren heb je zeg! http://i.imgur.com/YVq9X.jpg
Was geen kledingwinkel, het was een supermarkt, erg standaard ik weet het, maar wel de winkel die het dichtste bij zat en in verhouding het meeste betaalde.

En dankje
Oud 05-05-2012, 15:07
hookee
hookee is offline
Hoe het rechtmatig zit en hoeveel kans je hebt een rechtszaak te winnen weet ik niet, maar ik zou als ondernemer geen personeel aannemen die klanten met hun uiterlijk zou afstoten.
Een tijdje geleden een vakkenvuller voorover zien buigen waar de broek op z'n knieën hing en z'n roze onderbroek tot over de helft zichtbaar was. Ik ben dan weer niet iemand die naar de manager gaat vragen..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 12:26
Verwijderd