Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2012, 17:40
Thommeke
Thommeke is offline
Heey iedereen!

Ik ben iemand die graag zijn mening geeft, en jammer genoeg is dat niet altijd zo voor de hand liggend bij mij op school :-) Dus dacht ik, ik maak een account op 1 of andere leuk forum, en kwam ik hier terecht.

Ik ben Thommeke, mijn echte naam is Thomas. Mijn achternaam doet er niet toe. Ik ben 16 jaar, maar ik moet dit jaar nog 17 worden, want men verjaardag is op 29 oktober

Ik heb begrepen dat dit een Nederlandse site is, en ik ben een Vlaming/Belg; dus sorry soms voor mijn Vlaams taalgebruik. (woorden als 'gemaan', enzo )

Ik woon dus in België - Vlaanderen, in de provincie Vlaams-Brabant; in een klein dorpje een paar kilometer buiten Leuven, genaamd Korbeek-Lo. Ik ga naar school in Leuven, naar de middelbare school Heilige Drievuldigheids College, kortweg HDC. Dat is een ASO (Algemeen Secundair Onderwijs) - school. Ik zit nu in het 5de jaar, in de richting Economie-Moderne Talen. Dat ga ik volgend jaar ook doen (Als ik er tenminste doorben voor Duits en Frans ) en dan naar de Unief hier, ga ik Geografie studeren; als alles tenminste goed gaat.

Ik heb voor het moment niet echt veel hobby's: ik speel viool, nu al 8 jaar; en ik tennis. Alleen ben ik nog niet lang uit de gips, en heb nu reeds 5 maanden al niet meer op het veld gestaan --' Dat wordt wennen. Verder hou ik van lezen, schrijven, surfen op het internet, de klassieke dingen, zowat.

Voor wie het interesseert: ik heb een lief/vriendin; binnenkort 7 maandjes. Ze heet Jolien is echt fantastisch :-)

Mocht je nog iets willen weten, barst maar los!

Mvg,
Thommeke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2012, 17:49
Verwijderd
Nou er blijft niet veel over he?
Welkom!!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 18:02
Thommeke
Thommeke is offline
Citaat:
Nou er blijft niet veel over he?
Welkom!!!
Je weet maar nooit, er zijn mensen die eindeloos vragen kunnen stellen

Dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 18:15
Verwijderd
Haha ik ben daar toevallig één van.
Maar ik stel je 1 vraag.
Je hebt een vriendin. Hoe heb je haar ontmoet?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 18:25
Thommeke
Thommeke is offline
Dat is een lang verhaal… Eigenlijk ken ik haar al jaren, zijn altijd goede vrienden geweest. De eerste keer dat ik haar zag was in het 1ste middelbaar, de eerste schooldag. Ik zat naast haar, en ik durfde de eerste week niets tegen haar te zeggen Ze was toen ook al best een knap meisje, en ik voelde me nog een beetje een kleuter, zo… Daarna zijn we goede vrienden geworden: ik ging regelmatig bij haar langs om te helpen of geholpen te worden bij huiswerk.

Het klinkt misschien raar, maar vorig jaar in november was er opeens een soort van verandering. Ze bloosde als ze me zag, en ik ook Op 17 november fietsten we dan samen naar school, en in het stadspark heeft ze het aangevraagd Klinkt melig enzo, maar ik was nog nooit zo gelukkig geweest =)

Zo is het ongeveer, hopelijk heb ik je niet verveeld
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 18:36
Verwijderd
Mij verveel je niet snel hoor. cool story.
En veel plezier hier!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten