Heey iedereen!
Ik ben iemand die graag zijn mening geeft, en jammer genoeg is dat niet altijd zo voor de hand liggend bij mij op school :-) Dus dacht ik, ik maak een account op 1 of andere leuk forum, en kwam ik hier terecht.
Ik ben Thommeke, mijn echte naam is Thomas. Mijn achternaam doet er niet toe. Ik ben 16 jaar, maar ik moet dit jaar nog 17 worden, want men verjaardag is op 29 oktober
Ik heb begrepen dat dit een Nederlandse site is, en ik ben een Vlaming/Belg; dus sorry soms voor mijn Vlaams taalgebruik. (woorden als 'gemaan', enzo

)
Ik woon dus in België - Vlaanderen, in de provincie Vlaams-Brabant; in een klein dorpje een paar kilometer buiten Leuven, genaamd Korbeek-Lo. Ik ga naar school in Leuven, naar de middelbare school Heilige Drievuldigheids College, kortweg HDC. Dat is een ASO (Algemeen Secundair Onderwijs) - school. Ik zit nu in het 5de jaar, in de richting Economie-Moderne Talen. Dat ga ik volgend jaar ook doen (Als ik er tenminste doorben voor Duits en Frans

) en dan naar de Unief hier, ga ik Geografie studeren; als alles tenminste goed gaat.
Ik heb voor het moment niet echt veel hobby's: ik speel viool, nu al 8 jaar; en ik tennis. Alleen ben ik nog niet lang uit de gips, en heb nu reeds 5 maanden al niet meer op het veld gestaan --' Dat wordt wennen. Verder hou ik van lezen, schrijven, surfen op het internet, de klassieke dingen, zowat.
Voor wie het interesseert: ik heb een lief/vriendin; binnenkort 7 maandjes. Ze heet Jolien is echt fantastisch :-)
Mocht je nog iets willen weten, barst maar los!
Mvg,
Thommeke