Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2012, 14:31
1993-058
1993-058 is offline
Ik ben 18 jaar en ben nog maagd...!
Heb een vriendin maar al tijdens het zoenen krijg ik een stijve en word ik al redelijk nat
Soms kom ik al klaar tijdens het zoenen (klein beetje maar) maar het is zeer vervelen ook hebben we al handwerk gedaan maar ben zo bang dat ze me afwisjt als ik te snel klaar kom...! Want binnenkort gaat het grote werk toch wel gebeuren en ben dus bang dat ik al klaar kom voor die erin gaat...!

Tips voor mij misschien?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 14:34
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben 18 jaar en ben nog maagd...!
Heb een vriendin maar al tijdens het zoenen krijg ik een stijve en word ik al redelijk nat
Soms kom ik al klaar tijdens het zoenen (klein beetje maar) maar het is zeer vervelen ook hebben we al handwerk gedaan maar ben zo bang dat ze me afwisjt als ik te snel klaar kom...! Want binnenkort gaat het grote werk toch wel gebeuren en ben dus bang dat ik al klaar kom voor die erin gaat...!

Tips voor mij misschien?
Hoe kun je nou "een klein beetje" klaarkomen? Weet je zeker dat het niet gewoon voorvocht is?

Misschien moet je voordat je haar ontmoet gewoon een paar keer rukken, dan kom je vast niet zo snel klaar.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 14:35
1993-058
1993-058 is offline
Citaat:
Hoe kun je nou "een klein beetje" klaarkomen? Weet je zeker dat het niet gewoon voorvocht is?

Misschien moet je voordat je haar ontmoet gewoon een paar keer rukken, dan kom je vast niet zo snel klaar.
Tja klein beetje denk dus dat t voor vocht is maat thanks voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 14:41
xxaerxx
xxaerxx is offline
Wees niet bang da ze je afwijs als ze van je houd s er niks aan de hand dus wees niet bang
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 14:47
1993-058
1993-058 is offline
Citaat:
Wees niet bang da ze je afwijs als ze van je houd s er niks aan de hand dus wees niet bang
Thanks voor de peptalk!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 14:47
Verwijderd
Als je snel klaarkomt als je haar voor het eerst geeft geef je haar daarna gewoon nog een keer. Na 5x zal je zien dat het klaarkomen niet zo snel meer gaat.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 19:18
-Raven-
-Raven- is offline
Citaat:
Als je snel klaarkomt als je haar voor het eerst geeft geef je haar daarna gewoon nog een keer. Na 5x zal je zien dat het klaarkomen niet zo snel meer gaat.
Dit, na een aantal keer zal je huid ook minder gevoelig worden.
Oud 10-05-2012, 20:32
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Valt allemaal best mee. Dat je voorvocht hebt is heel normaal en zeker de eerste keer is het helemaal niet erg om vroeg klaar te komen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 18:36
Verwijderd
Te snel klaarkomen is zeker niet erg hoor. En geloof me, je bent echt niet de enige.

Heb bijvoorbeeld een keer een jongen gepijpt (hij had een vriendin :$ ) en die kwam ook al echt na 1 minuut klaar.
En hij was 19 of 20 jaar. Hij was dus geen maagd meer, maar toch kan het door de spanning komen dat je snel klaar komt. Daarnaast is het maar de vraag of dat echt sperma was bij jou of alleen voorvocht.

En jou dumpen alleen omdat je te snel klaarkomt zou ik wel héél erg laf van haar vinden. Zal ze waarschijnlijk niet doen hoor
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 19:17
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Het maakt niet zoveel uit dat jij snel klaarkomt. De kunst is om haar ook te laten komen, en niet te stoppen en in slaap te vallen nadat jij je behoefte hebt bevredigd. Toch?
Oud 13-05-2012, 17:47
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
Het maakt niet zoveel uit dat jij snel klaarkomt. De kunst is om haar ook te laten komen, en niet te stoppen en in slaap te vallen nadat jij je behoefte hebt bevredigd. Toch?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten