Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2012 / Vwo
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2012, 10:05
Verwijderd
Welke N-termen denk jij dat de verschillende examens van dit jaar zullen hebben, en waarom?

Voor Nederlands hoop ik dat het rond de 1,5 zal liggen, omdat de samenvatting erg moeilijk was. Ik denk niet dat het dat zal worden, omdat de N-factoren voor Nederlands meestal laag zijn, dus ik verwacht iets tussen de 0,8 en 1,1.

Wiskunde B was geen uitzonderlijk moeilijk examen, maar wel vrij lang. Ik denk dat de N-term dus ietsje hoger dan de 1 gaat liggen en dat het 1,1 of 1,2 wordt. Dat lijkt me wel prima.
Advertentie
Oud 21-05-2012, 11:22
Joke:D
Joke:D is offline
Precies. Nederlands verwacht ik rond de 0,7, 0,8 omdat CITO zal redeneren dat de aanvullingen op t correctievoorschrift al meewerken

Wiskunde vond ik ook echt te lang, niet te moeilijk (want dat het niet goed ging ligt aan mij) maar wel te lang.
Oud 21-05-2012, 12:37
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Mmmh, Nederlands hoop ik rond de 1 idd, maar ik ga er vanuit dat 'ie tussen de 0,6 en 0,9 ligt. Aangezien ze nu weer veel aangevuld hebben, zijn er weer meer antwoorden goed hè.

M&O ligt hopelijk wel boven de 1. Het examen van vorig jaar vond ik makkelijker en daar was de N-term 1,1, dus ik hoop dat 'ie nu rond de 1,3/1,4 komt te liggen. ^^

Heb net geschiedenis gehad en die liggen normaal ook niet zo hoog. Denk rond de 0,5, maar daar zou ik niet zo blij mee zijn.
Oud 21-05-2012, 16:55
Joke:D
Joke:D is offline
Natuurkunde zal wel lager liggen dan vorig jaar, ik vond deze goed te doen, in tegenstelling tot 2010-2011. 0,9-1,2 denk ik.
Oud 21-05-2012, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Natuurkunde zal wel lager liggen dan vorig jaar, ik vond deze goed te doen, in tegenstelling tot 2010-2011. 0,9-1,2 denk ik.
Die vragen over golven waren imho impossible.
Oud 21-05-2012, 17:23
Verwijderd
Ik denk inderdaad ook wel dat natuurkunde iets lager ligt. Maar niet heel veel. In ieder geval (helaas) niet hoger.
Oud 21-05-2012, 17:47
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
Ik hoop heel erg dat natuurkunde meer dan 1,0 is. Wiskunde maakt me niet zoveel uit, die vond ik ook goed te doen, maar ook net iets te lang. Nederlands.. Ach, dat is even afwachten, ik heb sowieso wel een voldoende en alle puntjes zijn meegenomen, maar ik gok dat de norm zo rond de 0,7 ligt.
Oud 21-05-2012, 18:25
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Ik hoop voor geschiedenis toch wel 1, dan heb ik ongeveer 6,9 en daarmee een 7 op mn eindlijst, dat zou fijn zijn
Oud 21-05-2012, 21:34
Piethein
Piethein is offline
xVeerle, een N-term tussen de 0,0 en 0,3 is reëel voor geschiedenis, ik haal je maar even uit de droom.
Oud 21-05-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
xVeerle, een N-term tussen de 0,0 en 0,3 is reëel voor geschiedenis, ik haal je maar even uit de droom.
Waarom is die altijd zo laag eigenlijk bij geschiedenis? Zo´n hoog gemiddelde/makkelijke toets is het toch nooit?
Oud 21-05-2012, 21:52
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Die vragen over golven waren imho impossible.
Dat vond ik niet. Alleen bij iets van golfsnelheid liep ik vast en... nog iets. En bij één ding zag ik het pas de tweede keer (maar ik had de eerste keer niet uitgebreid bekeken) omdat ik toen naar het plaatje keek. Ik vond het in ieder geval niet heel moeilijk/onmogelijk.

Verder hoop ik op zo hoog mogelijk. Ik heb verder geen punten uitgeteld en cijfers uitgerekend, dus wat dat betreft heb ik geen richtlijn. Hoewel ik zelf wiskunde lastig vond (en graag een hoge N-term heb), Nederlands 'mwah' en natuurkunde makkelijk - dus vind ik het bij die laatste ook minder erg als de N-term lager uitvalt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 21-05-2012, 22:46
Verwijderd
Wanneer worden de n-termen bekend?
Oud 21-05-2012, 22:57
Epicurus
Epicurus is offline
14 juni 8:00 uur

~
Oud 21-05-2012, 22:58
Verwijderd
Citaat:
14 juni 8:00 uur

~
Good fight.
Oud 22-05-2012, 09:43
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ik hoop voor geschiedenis toch wel 1, dan heb ik ongeveer 6,9 en daarmee een 7 op mn eindlijst, dat zou fijn zijn
Hij is volgens mij max. 0,5, maar dat vind ik persoonlijk wel vreemd, want geschiedenis vind ik toch best pittig...
Ach, ik zie 't wel! 14 juni sowieso even kijken naar alle normeringen.
Oud 22-05-2012, 21:20
LOLexamen
Ik hoop wiskunde A een N-term van niet lager dan 1.0 en natuurkunde niet lager dan 1.2. Hoewel ik bang ben dat 'ie dit jaar zelfs 0.7 kan zijn.
Oud 22-05-2012, 21:24
Verwijderd
Kan een domme vraag zijn, maar die N-term is toch alleen je 'startgetal' zeg maar. Of is het de normering, nee toch?
Oud 22-05-2012, 21:28
LOLexamen
Volgens mij N-term = normering.

Definitieve cijfer weet men pas op 14 juni, puntenberekening:

Aantal behaalde punten/totaal aantal te behalen punten x 9 + N-term(=normering) = definitieve cijfer
Ads door Google
Oud 22-05-2012, 21:40
Joke:D
Joke:D is offline
Citaat:
Volgens mij N-term = normering.

Definitieve cijfer weet men pas op 14 juni, puntenberekening:

Aantal behaalde punten/totaal aantal te behalen punten x 9 + N-term(=normering) = definitieve cijfer
die formule klopt niet helemaal, anders zou je met een hoge N-term met 1 fout een 10 kunnen hebben en dat kan niet
Oud 22-05-2012, 21:41
Verwijderd
Het was toch 9/(S/G) + N?

S= Aantal vragen
G= Aantal goed
N= N-term
Oud 22-05-2012, 21:46
LOLexamen
Citaat:
die formule klopt niet helemaal, anders zou je met een hoge N-term met 1 fout een 10 kunnen hebben en dat kan niet
HAVO economie had ergens in 2007 een normering van 2.3, dus zulke rare cijfers zijn volgens mij best mogelijk
Oud 22-05-2012, 21:57
Verwijderd
+N dus. Dat heb je dus altijd ook al heb 0 vragen goed.
Oud 22-05-2012, 22:01
Joke:D
Joke:D is offline
Citaat:
+N dus. Dat heb je dus altijd ook al heb 0 vragen goed.
nee hoor, kijk maar eens in de omzettingstabellen. 0 goed = 1,0. Altijd.
Oud 22-05-2012, 22:01
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik dacht dat je met je punten die je bij elkaar gesprokkeld had het cijfer kon halen van 10-N. Dus als de N-term 2 is, dat je dan dus maximaal een acht kunt halen ((gehaalde punten : totaal punten)*8) en met een N-term van 0 dus maximaal een 10 ((gehaalde punten : totaal punten)*10).

En dat dan i.c.m. dat je nooit lager dan een 1 heb. Hoewel ik ineens niet meer weet hoe het dan is als de N-term 1,5 is, dan zouden volgens mij idee alle mensen met 0 punten geen 1 maar een 1,5 krijgen?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 22-05-2012, 22:24
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Voor meer informatie over de wijze van normering zie deze pagina en de daar genoemde pdf-bestanden.
Advertentie
Oud 23-05-2012, 13:21
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Mmmh, ik hoop van Duits op 0,7/0,8 ofzo! (net als 2010), dan zit ik op een 6,4/6,5.
Oud 23-05-2012, 13:29
Miloutchi
Miloutchi is offline
Ik Cucumber, dat hoop ik ook wel! Dat slaag ik misschien nog!

Ik hoop voor alle vakken zo hoog mogelijk, want anders slaag ik nooit.
Oud 23-05-2012, 13:36
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Ik weet 't niet, het ligt er ook aan hoe de rest van het land het heeft gemaakt hè.

Deze was sowieso wel veel langer en moeilijker dan 2011 en hij was ook langer dan 2010. 2012 kende eveneens meer open vragen. Dus ik heb hoop dat 'ie sowieso wel op de 0,5 ligt. :-)
Oud 23-05-2012, 13:36
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Maar komt goed Milou! Nederlands en geschiedenis heb je toch redelijk gemaakt?
Oud 23-05-2012, 13:42
Miloutchi
Miloutchi is offline
Voor mijn doen heb ik Nederlands echt slecht gemaakt. Geschiedenis is hoogstens een 7. Dat is wel ietsje lager dan ik normaal heb, maarja. Nederlands een 6.5 waarschijnlijk. Een STUK lager dan ik normaal heb.

Maar ik heb dat in mijn ogen niet redelijk gemaakt, maar wel voldoende, maar ik had het beter moeten maken, want ik heb compensatie nodig voor aardrijkskunde en muziek en ik dacht dat ik voor Frans en Duits niet zo heel veel compensatie nodig had, maar voor Duits nu dus ook best veel. En ik dacht ook dat ik wiskunde een stuk beter zou maken, omdat ik daar voor SE geen enkele keer een onvoldoende heb gehaald en meestal wel een 7. Het enige vak wat me nu nog kan redden is Engels en dan maar hopen en duimen en bidden dat ik Frans, aardrijkskunde en muziek niet té laag ga scoren, anders ben ik echt gezakt. EN IK HEB HET NOG ZO TEGEN IEDEREEN GEZEGD DAT IK ZOU ZAKKEN EN NOOIT IEMAND GELOOFDE MIJ, NOU, MISSCHIEN DAT ZE ME WEL GELOVEN ALS IK INDERDAAD GEZAKT BEN. WAT IK ZEG DAT IK GING ZAKKEN WAS ECHT GEEN ONZIN.

Echt. pffff. Ik word hier echt zo moe van, hè. Ik ben echt een emotioneel wrak gewoon. Ik zit alleen maar elke dag na elk examen te huilen dat ik het niet goed genoeg gemaakt heb en als ik dan aan een ander vak ga leren, dan ga ik huilen omdat ik teveel druk heb om het goed te maken of dat ik er niet goed in ben en ik het niet al te erg moet verknallen.
Oud 23-05-2012, 13:44
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Rustigggg, relaxxx. :')
Morgen even afwachten met Engels en aardrijkskunde. Komt goed, ik heb vertrouwen in jou! Vooral in Engels!
Oud 23-05-2012, 13:48
Miloutchi
Miloutchi is offline
Nou, we zullen nog wel zien. Ik heb meestal gelijk wat betreft voorspellingen. En deze voorspelling heb ik in de derde al gemaakt. 'Ik ga elk jaar over, maar ik zak voor mijn eindexamen.' Het was opeens zo op een dag waarop ik wakker werd en dat in mijn hoofd had en toen zat ik een paar dagen met echte angst. Ik voel dat gewoon dat ik gelijk had daarover. En ik weet ook dat het niet is omdat ik het niet kan. En iedereen die zegt dat ik het wel kan, heeft ook gelijk, maar ik slaag nu niet. Dat weet ik gewoon zeker.
Oud 23-05-2012, 13:51
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Oké, goed, je zit nu op de helft van je examens toch? Misschien kun je pas beter gaan voorspellen als je klaar bent.
Ik was ook nogal dramatisch na maandag met geschiedenis, maar ik heb 't ook van me afgezet met het feit 'ik heb er pas 3 gehad, er komen er nog 5, dus niks is nog verloren tot nu toe'. Misschien dat je ook met die instelling de rest van je examens in kunt? ;-) Gisteren en vandaag ging het bij mij met die gedachte wel een stuk beter!
Oud 23-05-2012, 14:05
Miloutchi
Miloutchi is offline
Zucht, wat jij wil, joh.

Voor een vak waar je niet goed in ben, ga je niet opeens een 6 halen. Voor mij is het wel verloren, omdat ik weet dat ik aardrijkskunde en muziek niet goed ga maken. Daar ben ik gewoon niet goed in, in die vakken. En je kunt dan toch wel realistisch blijven en weten dat je geen 5.5 gaat halen voor die vakken.
Oud 23-05-2012, 14:06
JustSax.
JustSax. is offline
Ik heb gewoon een 4 voor duits Nu wordt de kans om te slagen vrij klein, aardrijkskunde ben ik heel slecht in namenlijk. Wel een 7 voor nl waarschijnlijk maar toch.
En de norm van duits is altijd ziek laag...
Oud 23-05-2012, 14:10
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Zucht, wat jij wil, joh.

Voor een vak waar je niet goed in ben, ga je niet opeens een 6 halen. Voor mij is het wel verloren, omdat ik weet dat ik aardrijkskunde en muziek niet goed ga maken. Daar ben ik gewoon niet goed in, in die vakken. En je kunt dan toch wel realistisch blijven en weten dat je geen 5.5 gaat halen voor die vakken.
Heyhey, niet zo gaan doen tegen mij hè, ik bedoel het goed?
Maargoed, moet je nu, 4 examens voor 't einde, je kop al laten hangen? Dan gaat het helemaal verkeerd en dat heb ik na afgelopen maandag ook wel ingezien.
Ads door Google
Oud 23-05-2012, 14:11
Miloutchi
Miloutchi is offline
JustSax. precies, dat heb ik nu dus ook! *knuft*

Morgen gaan we samen naar de aardrijkskundehel.

Maar hé, wie weet. Misschien wordt het stiekem HEEL makkelijk en dan halen we daar gewon een 5,5 voor en dan is niets verloren! XD *is overdreven optimistisch*

Ik zie echt zóó op tegen muziek en aardrijkskunde, hè. Bij alle andere vakken als ik examens maak begrijp ik tenminste nog vragen en antwoorden, maar bij aardrijkskunde en muziek. *huilhuil*


En sorry Cucumber. Ik bedoel het niet zo. Ik weet dat je het goed bedoelt. Het spijt me.

Achja, ik ga nu maar aardrijkskunde leren en oefenen totdat ik erbij neerval. Ik bedoel, ik weet toch al dat de kans dat ik zak inmiddels 90% is, maar opgeven? Nooit! Zo ben ik niet. Hoop dat je dat wel goed beseft dat ik wel doorga, ook al weet ik dat ik al gezakt ben. Bovendien heb ik wel nog een herkansing waarschijnlijk om die 5,5 te halen, dus moet ik wel zorgen dat ik alsnog zo hoog mogelijk haal, want dan hoef ik me geluk misschien maar een paar puntjes voor een vak hoger te halen.

Laatst gewijzigd op 23-05-2012 om 14:19.
Oud 23-05-2012, 14:11
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ik heb gewoon een 4 voor duits Nu wordt de kans om te slagen vrij klein, aardrijkskunde ben ik heel slecht in namenlijk. Wel een 7 voor nl waarschijnlijk maar toch.
En de norm van duits is altijd ziek laag...
Ooooh, balen zeg, je dacht nog dat het best redelijk ging?
Oud 23-05-2012, 14:12
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
We gaan allemaal naar de aardrijkskundehel!
Maar we gaan die hel gewoon even tot een hemel maken een een 10 halen
Of, de helft is ook al goed

Ik ben blij met een 6,0 denk ik
Dat moet gewoon lukken, en dat lukt jou ook Miloutchi want jij bent vet slim
Oud 23-05-2012, 14:13
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Wat ben ik blij dat ik morgen alleen Engels hoef te doen!
Oud 23-05-2012, 14:24
Miloutchi
Miloutchi is offline
Ja, ben maar blij!

Achja, als ik niet slaag kan ik sowieso naar de vavo gaan en dan andere vakken doe! Dan wil ik geen muziek meer, maar filosofie (yay! ). Dat ging bij ons op school niet en dat vond ik zóóó jammer. En misschien dat ik aardrijkskunde dan nog kan inruilen voor maatschappijwetenschappen (kon ook niet op onze school). Is ook wel een stuk handiger voor wat ik verder wil doen met mijn leven, want aan muziek en aardrijkskunde heb ik echt helemaal niks. En dat zijn dan ook mijn slechtste vakken. Samen met Duits. Zucht. Het ligt aan mezelf. Daar waar ik geen interesse in heb, kan ik ook gewoon echt niet. Interesseert me ook niet. Maarja, dan slaag ik volgende jaar sowieso, want dan heb ik allemaal vakken die ik leuk vind! Behalve Duits dan nog, maar daar heb ik tenminste nog iets aan voor mijn latere leven en eventuele vervolgopleidingen, etc. Achja, zakken is zo erg nog niet! Kan dan mijn vakken nog omgooien en dan kan ik eindelijk vakken doen die ik wel leuk vind!
Oud 23-05-2012, 14:29
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Hey hey, je hebt ook nog een Tweede Tijdvak, dus ga nu eens eerste effe je best doen om wel te slagen
Je hebt nog 3 vakken, ga even hard studeren en misschien trek je er nog net die 3-tiende uit die je nodig hebt
Hophop, jij kan dat!
Oud 23-05-2012, 14:37
Miloutchi
Miloutchi is offline
Ik heb nog 4 vakken.

Ak, muziek, Frans en Engels.

En ja, ik heb ook nog een herkansing in het tweede tijdvak! Want voor Frans sta ik een 8.0 gemiddeld (ga nu niet denken dat ik een goed punt ga halen voor teksten, want daar heb ik nog nooit hoger dan een 5.5 voor gehaald en de enige reden dat ik zo hoog voor Frans sta is dat ik goed kan verstaan en spreken en geluk had met luistertoetsen onderwerpen die me zeer bijzonder goed lagen en waar ik niet eens naar hoefde te luisteren en de antwoorden al zo wist en een lerares die ziek werd waardoor de literatuurtoets uitzonderlijk makkelijk voor een leesgraag vwo-meisje was) en een 7.7 voor Engels (daar haal ik wel een voldoende voor met teksten is namelijk een van mijn beste vakken). En voor muziek en aardrijkskunde sta ik een 6.5 en een 6.7. Tenzij ik daar allebei lager dan een 2.3 en een 2.5 voor haal, heb ik sowieso een herkansing. Want lager dan een 3 voor Frans ga ik ook niet halen. En ik heb ook genoeg compensatie, want ik heb geteld en tot nu toe zou mijn eindlijst: 7 NL 7 gs 6 wisk en 6 Duits zijn. En Engels haal ik ook een 7, want een 5.3 haal ik wel. Dusss. XD

Zonder die leuke 5,5-regeling was ik er dus nu al zeker van dat ik geslaagd was. XD

En ga nu ook niet denken dat, omdat ik een 6.5 voor muziek sta, ik daar goed voor ga halen. Muziek SE is heel andere stof dan muziek CE.
Oud 23-05-2012, 14:41
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
ah, ik dacht omdat je ook al Duits had, dat je geen Frans had haha

Conclusie: ja gaat het zeker redden

Ik sta er zo voor:
Wiskunde 7,2
M&O 7,6
Nederlands 7,4
Aardrijkskunde 6,0
Geschiedenis 6,1
Economie 6,2
Frans 7,0
Engels 6,5

Dus, voor mij is het dan zegmaar nog spannender
Maar ik ga het wel halen, en jij ook
Oud 23-05-2012, 14:48
Miloutchi
Miloutchi is offline
Mij was het:
Duits 6.3
muziek 6.5
aardrijkskunde 6.7
wiskunde 6.8
geschiedenis 7.2
Nederlands 7.4
Engels 7.7
Frans 8.0

Achja, ik zie het wel. SE-cijfer zegt echt niks bij ons op school. Vooral op het vwo niet. De inspectie merkt al jaren dat er een veel te groot verschil is tussen SE en CE cijfer. Om het een beetje toe te lichten: Er komen zo'n drie keer in het jaar drie onderwijsinspecteuren op bezoek, omdat onze school er zo'n zooitje van heeft gemaakt en een tijdje geleden in de top 5 slechtste scholen in Nederland srtond en het slaginspercentage zo laag was. Tja, hoe zou dát nu komen? XD Lol. En toen waren er ook nog niet van die strengere eisen, haha. 1/4 van mijn klas heeft het al opgegeven en verlaat de examenzaal al na één uur. Ze leren ook allemaal niet meer. Ik wil die gezichten van alle leraren en met uitzondering van de directie wel eens zien als ze maar aan 10 mensen een diploma kunnen geven in onze klas, haha.

Laatst gewijzigd op 23-05-2012 om 15:01.
Oud 23-05-2012, 15:43
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Juist dames, that's the spirit! We gaan nog effe een weekje knallen en dan hebben we even twee weken rust aan ons hoofd! En we kunnen ons druk gaan maken om 14 juni óp 14 juni, daarvoor nog niet!
Oud 23-05-2012, 15:58
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Nee, want op 2 juni ga ik lekker op vkaantieD
Oud 23-05-2012, 16:01
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Ooooooh, lekker hoor.

Ik ga donderdagavond de 31ste na Frans meteen shoppen en lekker naar de Griek met een aantal vriendinnetjes, verder nog een paar daagjes extra werken en verder nog chillen met vriendinnetjes of met mijn vriend (maar da's pas 's avonds, aangezien hij heel de week stage loopt). Ooooh, zin an.
Oud 23-05-2012, 16:25
Miloutchi
Miloutchi is offline
Ik ga slapen na de 31ste, want de dag daarna ga ik naar Frankrijk. Lekker veel Frans praten (yay! ). En dan ga ik weer naar de grootste boekenwinkel van Europa (drie x yay! ). Daar was ik de vorige keer echt twee uur in ofzo. Uiteindelijk werd iedereen gek van me en hebben ze me meegesleurd, maar nu gaat iemand mee die ook heel erg veel van lezen houdt! Dus dat wordt waarschijnlijk 5 uur lang verkwisten aan het bekijken van al die leuke boeken in al die talen (kwijlt)! En natuurlijk ook kopen! Ze hebben er geloof ik wel (bijna) geen Nederlandse, maar dat maakt niet uit. Engels is ook goed leesvoer!
Oud 23-05-2012, 17:45
Joke:D
Joke:D is offline
Citaat:
HAVO economie had ergens in 2007 een normering van 2.3, dus zulke rare cijfers zijn volgens mij best mogelijk
Nope, 57 punten (van de 58) is een 9,9 en dus geen 10, wat wel het geval geweest zou zijn als het er gewoon bij opgeteld werd.

http://www.examenblad.nl/9336000/1/j...n=vg41h1hf76y4
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2015 [VWO] Nederlands examen was een feest
RenegadeDutchma
9 12-05-2015 15:25
Games Onderzoek game (shooter) Help help help!
Kreuz
8 11-08-2008 19:12
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.