Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik drink het al
|
Ik ben op mijn 22e nog steeds enorm gevoelig voor alcohol en drugs. Terwijl ik er best regelmatig gebruik van maak. Ook steek ik zo nu en dan een sigaret op, en alsnog moet ik hoesten als ik hasj rook. Dat hoort er nu eenmaal bij. Als je het niet prettig vindt geen al te grote hijsen nemen.
|
![]() |
|
![]() |
hey guys, ik merk dat ik al beter kan tegen hoesten
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ben er blij voor dat je er niet goed tegen kunt, echt.
Oké, met drank kan het wel irritant zijn omdat je dit drinkt omdat je het lekker vindt (neem ik aan) en niet om stoer te doen. Een joint daarentegen rook je om stoned te worden. Hoe minder je er van nodig hebt, hoe beter, toch? Ik blow zelf niet supervaak ofzo, 1 of 2 jointjes per week, maar als ik in m'n eentje blow moet ik soms 2 hele joints roken om stoned te worden. Heb de eerste paar keer er ook niks van gevoeld, de eerste keer dat ik echt stoned was was toen ik met twee vrienden twee joints heb gerookt. Weet niet hoe het komt, op de een of andere manier kan ik gewoon heel goed tegen cannabis maar ik vind het zelf zwaar irritant. Dus wees blij ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je hartkloppingen schokkende bewegingen en trillingen krijgt dan hou je er beter mee op en probeer t over een tijd nog een keer. En niet om je leeftijd maar om het feit dat zulk soort dingen echt niet oke voor je zijn.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-06-2012 om 18:52. Reden: schrijffout |
![]() |
|
Ha, ha, als je een ander na gaat doen die er beter tegen blijkt te kunnen. Kan je behoorlijk van een koude kermis thuiskomen, simpel de één kan er beter tegen bepaalde hoeveelheden drank of drugs dan de ander. Gewoon je eigen grenzen kennen, en daar kom je vanzelf wel achter. Als je niet eens meer weet hoe je thuis bent gekomen. Of wat je allemaal hebt gedaan. ofwel de zogenaamde Hang Over. (naar de gelijknamige film).
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Beleidszaken |
scholieren is de best ignatius | 235 | 10-10-2004 21:31 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |