Advertentie | |
|
![]() |
|
Liefdesverdriet is een rouwproces. Je verliest iemand waar je eigenlijk hartstikke gek op bent. Het is helemaal niet raar om een poosje verdietig te zijn, sterker nog, dat is juist goed!
Iedereen komt hier op een andere manier overheen. De een zoekt juist steun bij de ex, de ander verdringt het, en nog een ander praat er met anderen over. Er zijn zo veel manieren om er mee om te gaan, er is geen juiste manier. Praten met de ex klinkt ik dit geval alsof ze nog hoop heeft. Misschien geeft hij haar ook nog wel hoop, ik heb geen idee wat er in dat contact besproken wordt. Maar dit moet ze zelf beslissen. |
![]() |
|
ik moet dr ook nog overheen komen, maar het ik heb alle smsjes enzo gedelete, alleen zie ik hem nog elke dag in de klas..
als ik hem niet zie is het ok en ben ik blij, maar als ik hem gezien heb barst ik zo in tranen uit >< dus: geen contact hebben en volgensmij is het inderdaad gewoon goed om een nieuw vriendje te zoeken, zodat je de andere vergeet. maarja uiteindelijk denkik dat ik hem nooit vergeet, hij heeft me zo verschrikkelijk gekwetst ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'Kort' liefdesverdriet Rerisen Phoenix | 38 | 24-01-2008 19:50 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga jij om met liefdesverdriet? Mooneh | 137 | 08-05-2006 00:43 | |