Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga het even uitzoeken. ik vermoed dat je het portretrecht schend van de docent. Je mag volgens mij niet zomaar iemands afbeelding valselijk gebruiken en verspreiden. Maar nogmaals ik zoek het even uit. Ik heb de casus/vraag uitgezet bij mijn collega's van www.vraaghetdepolitie.nl
Kijk voor 101 vragen en antwoorden over veiligheid op www.vraaghetdepolitie.nl Laatst gewijzigd op 01-06-2012 om 13:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het duidelijk is dat het Satire is dan mag het gewoon. |
![]() |
|
![]() |
Dit is altijd strafbaar(valsheid in geschrifte) oplichting (andere hoedanigheid aannemen). Ook is het computercrime. De vraag is nu strafbaar of niet. Ja dus.
|
Wij hadden toen eens een fan-pagina gemaakt op hyves voor ons wiskunde docent. Het werd ons niet met de dank afgenomen, sterker nog, we moesten met de hele groep op het kantoortje van de afdelingsleider komen en de oprichter en mede-oprichter kregen dacht ik een vierkant rooster omdat er ook akelige en vervelende teksten op die pagina gezet werden.
||
Citaat:
Beetje het verschil tussen met een mes een aardappel snijden, of er al rondzwaaiend een winkel mee binnen te lopen terwijl je om geld vraagt; zelfde middel, andere daad. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-11-2024 om 11:49. |
![]() |
||
Citaat:
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het strafbaar is, maar ik denk het niet. Hij zou misschien wel kunnen zeggen dat er sprake is van smaad of van belediging, afhankelijk van wat jij onder zijn naam post. Maar zoals anderen al zeiden: Beter doe je het gewoon niet. Je voelt blijkbaar zelf ook al aan dat het alleen maar voor problemen kan zorgen. Laatst gewijzigd op 07-11-2024 om 11:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|