Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En welke opleiding ga je volgen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Luister knul, een nuttige reactie is onderbouwd met argumenten en feiten. Met je stoerdoenerij schiet ik niks mee op. Als jij er nou zó veel verstand van hebt, leg dan ook even uit wat je bedoelt JUIST als ik er weinig verstand van heb.
Freyk vroeg mij welke studie ik ging doen dus ik vroeg door bij welke studies een mac dan WEL nodig zou zijn. Oftewel een volledig onderbouwde reactie, een normaal antwoord is volgens mij niet te veel gevraagd. |
![]() |
|
Als je een mac leuk vind, koop een mac. Zo moeilijk is het niet, wij kunnen geen keuze voor je maken. Blijkbaar vind je die apparaten mooi, nou, ga er voor!
Mac is niks mis mee, net als windows. Met laptops gaat de vergelijking tussen beiden überhaupt niet op want je bent sowieso fucked. Een laptop is leuk, als je elke 2 jaar een nieuwe wil (omdat accu's alleen bestaan in de orde van 'dramatisch' en een accu bijna net zo duur is als de restwaarde van je laptop).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dan ff een antwoord in het kort: Wat je voor je opleiding moet doen, kan voor een systeem met windows gaan. Ook al kan je windows op verschillende manieren op een mac draaien, is het voor iemand zoals jij, het niet waard. Mijn advies: koop een laptop en gebruik het overgebleven geld voor iets wat je handig er bij kan gebruiken.bv een laptoptas, printer/scanner, enz.
|
Zoals je aangeeft en tot zover ik het weet, zijn er geen opleidingen die expliciet een macbook als laptop vragen.
Wel ben ik van mening dat bepaalde (standaard en unieke) applicaties/eigenschappen op/van het besturingsysteem van een mac (mac os), zeer handig zullen zijn, tijdens bepaalde opleidingen (met name media design). Alhoewel Nextstep (de voorouder van Mac Os X) in de jaren 80/90, voor opleidingen in de geneeskunde/wetenschappen, wel voor ontwikkeld werd. En wat ze er mee wil doen, kan ze ook wel op/met andere mobiele apparaten/besturingsystemen doen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Offtopic:
Gewoon een leuk weetje. En daardoor ook een beetje relevant, deathlock. Vind het grappig dat andere mensen het nu gebruiken, in plaats voor de groep mensen (waar de ts ook straks in zit) waar voor het ontwikkeld was. Naast zo'n applicatie zijn er nog wel meer unieke applicaties en eigenschappen. Tijd voor een nieuw topic?? Of wil de ts, die een andere opleiding gaat doen, dat ook horen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Oude laptop, nog te redden? Caviamax | 11 | 06-09-2010 18:20 | |
Software & Hardware |
Laptop accu gebruik Dark Phoenix | 19 | 01-03-2010 20:06 | |
Software & Hardware |
laptop aanschaf light fighter | 4 | 18-08-2009 09:08 | |
Software & Hardware |