Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2012, 15:17
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Het gaat wel weer over hetzelfde meisje maar dan heel anders, 't is eigenlijk niet eens mijn vraag ze heeft gewoon geen zin een account aan te maken.

Ze zit in de problemen want ze wekt bij meerdere jongens constant de indruk dat ze dat persoon leuk vind terwijl ze dat niet zo bedoeld.
Dus hoe kan zij met die jongens om gaan zonder de indruk te wekken dat ze dat persoon leuk vind of verliefd overkomt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2012, 15:21
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
gewoon normaal doen, en zeggen dat je alleen vrienden wil zijn, en niks meer
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 15:23
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
gewoon normaal doen, en zeggen dat je alleen vrienden wil zijn, en niks meer
neej maar dat komt te kwetsend over en dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ze gewoon helemaal niet die indruk wekt.
als vriendin van dat persoon.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 16:31
Verwijderd
Kwetsend? Wat is kwetsend? Vriendelijk vertellen dat je een persoon niet ziet zitten op het moment dat hij er foutief vanuit gaat dat hij kans heeft op slipjes uitdoen?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 16:56
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Gewoon, door afstandelijker te doen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 22:31
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Gewoon, door afstandelijker te doen.
Das een goeie!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 22:33
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Kwetsend? Wat is kwetsend? Vriendelijk vertellen dat je een persoon niet ziet zitten op het moment dat hij er foutief vanuit gaat dat hij kans heeft op slipjes uitdoen?
Als zij gewoon vrienden wil blijven met dat persoon wil je dat persoon niet kwetsen.
Ook al is dat persoon uit op "slipjes" zoals jij vermeldde, dan betekend dat nog niet hij geen vriend meer mag zijn.
En ze is er eigenlijk wel blij mee dat toch best wel veel jongens verliefd op haar zijn, alleen het enige nadeel is dat zij niet op hen is maar die indruk wekt ze dus wel. Mijn vraag was gewoon: Wat moet ze doen om die indruk niet op te wekken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 02:00
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Als zij gewoon vrienden wil blijven met dat persoon wil je dat persoon niet kwetsen.
Ook al is dat persoon uit op "slipjes" zoals jij vermeldde, dan betekend dat nog niet hij geen vriend meer mag zijn.
En ze is er eigenlijk wel blij mee dat toch best wel veel jongens verliefd op haar zijn, alleen het enige nadeel is dat zij niet op hen is maar die indruk wekt ze dus wel. Mijn vraag was gewoon: Wat moet ze doen om die indruk niet op te wekken.
Euhh
niet lachen om hun grapjes
scheten laten
zeggen dat ze lesbisch is
zeggen dat ze al een vriend heeft
zeggen dat ze een kind wil, haha. oke sorry het is laat en ik ben moe.
lelijk zijn
mannelijk gedragen
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 08:31
Verwijderd
Niet te veel lichamelijk contact, geen overdreven lang oogcontact, geen koosnamen/bijnamen gebruiken, niet vertellen hoe blji dat ze wel niet is met hun vriendschap, geen heel erg persoonlijke dingen meer vertellen over zichzelf, niet heel hoerig met hen staan dansen op een feestje, geen handen neerleggen op twijfelachtige plaatsen, niet constant roepen hoeveel ze wel niet van hen houdt.
En alle jongens melden dat ze het niet tof vind als die jongens bovenstaande wél doen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 08:34
Verwijderd
Als je vriendin geen zin heeft een account aan te maken om haar vragen te stellen dan heeft ze vast ook geen zin om de adviezen hier te lezen.

Maar goed, een advies in zijn algemeen dan voor degene die het wel interessant vinden:

Je vriendin moet uberhaupt niet bezig zijn met wat voor indruk ze op anderen maakt, maar ze moet gewoon zichzelf zijn. Wat jongens dan vervolgens denken en voelen dat is hun ding, niet het hare. En als ze dan wat willen dan kent ze altijd nog het Nederlandse woordje 'nee' (of 'neen' in oud taalgebruik).
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 08:45
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Als dat die persoon zich al gekwetst voelt als een meisje niet geïnteresseerd is, heeft die persoon een probleem. Dat is hetzelfde als ik me al gekwetst zou voelen als ik om meer zakgeld vraag en niet krijg.

Inderdaad, laat je vriendin gewoon lekker zichzelf blijven, hoewel ze misschien wel even moet opletten wat voor indruk ze achterlaat. Als ze iedereen om de nek hangt, aanraakt en flirt kàn het zijn dat mensen daar een "verkeerde" indruk van krijgen.

Is dit trouwens hetzelfde meisje waarvan je vindt dat ze jouw baan heeft afgepakt?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 11:30
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ze wil wel dat jongens verliefd op zijn maar ze wil ook niet kwetsend laten merken dat ze niet geinteresseerd is? T is het een of het ander hoor.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.