Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2012, 21:29
charissah
charissah is offline
Beste forumleden,

Wij zijn twee studenten diergeneeskunde die bezig zijn met een onderzoek naar de mogelijke effecten van huisdierbezit op de (mentale/fysieke) gezondheid van de eigenaren.
Hiervoor zijn we op zoek naar mensen met een hond en/of kat en mensen zonder huisdieren. Via dit bericht willen we jullie dan ook vragen of jullie ons hierbij zouden willen helpen door onze korte enquête in te vullen.

De enquête is te vinden op onderstaan adres:
https://www.surveymonkey.com/s/X6N7ZFZ

Voor vragen of opmerkingen kunnen jullie mailen naar:
enquetegezondheidszorg@gmail.com

Bij voorbaat dank,
Charissa en Ruben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2012, 07:41
Verwijderd
done!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 10:02
brands
brands is offline
Citaat:
done!
Alleen bij woonsituatie zou ik voor de volgende keer ook thuiswonend bij ouders of iets in dit trend neer zetten. Aangezien ik nu anders heb aangevinkt.
Oud 19-06-2012, 17:02
charissah
charissah is offline
Citaat:
Alleen bij woonsituatie zou ik voor de volgende keer ook thuiswonend bij ouders of iets in dit trend neer zetten. Aangezien ik nu anders heb aangevinkt.
Goed punt! We kunnen het nu helaas niet meer veranderen, maar in het vervolg zullen we de optie erbij zetten.
Bedankt voor je reactie en voor het invullen van de enquête!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 11:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gedaan! Waarom moet je je lengte en gewicht invullen?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 19:30
charissah
charissah is offline
Dankjewel voor het invullen van de enquête!

Lengte en gewicht vragen we om een grove (objectieve) schatting te kunnen maken van iemands BMI, omdat die ook invloed kan hebben op de gezondheid.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 14:28
Ruud85
Ruud85 is offline
Hallo Charissah, ik heb jullie enquete ingevuld! Zou je voor mij hetzelfde willen doen? http://tinyurl.com/ruudvu (duurt maar 5 minuten)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 22:13
charissah
charissah is offline
Hoi Ruud, dankjewel voor het invullen van onze enquête! Ik heb zojuist die van jou ook ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2012, 17:14
charissah
charissah is offline
Beste forumleden,

Allereerst willen wij iedereen heel erg bedanken die de vragenlijst al heeft ingevuld.
De einddatum van de enquête nadert en we kunnen nog altijd deelnemers gebruiken.
Mocht je de enquête nog niet hebben ingevuld of als je nog iemand kent die ons met ons onderzoek zou willen helpen, dan kan dit tot aanstaande maandag.

De link naar de enquête is nog steeds hetzelfde, namelijk:
https://www.surveymonkey.com/s/X6N7ZFZ

Groetjes
Charissah en Ruben
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 18:08
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik heb hem ingevuld, goede enquete alleen vraag ik me af waarom er zo weinig vragen zijn over het huisdier in verhouding tot die van de gezondheid.
Als je bijvoorbeeld de leeftijd van de hond zou vragen, en hoeveel tijd je gemiddeld per dag aan je huisdier besteed zou je daar denk ik ook best wat mee kunnen.
Dan weet je ook of mensen gek zijn op hun huisdier omdat het een puppy is of omdat ze gewoon al jarenlang een goede band hebben etc.etc.
Reageren

Regels voor berichten