Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2002, 18:38
Judsy
Judsy is offline
Ik ben nog nooit echt verliefd geweest, maar nu heb ik twee hartstikke leuke jongens ontdenkt. (eentje is 15 en hij is mijn buurjongen, raar dat ik hem nu pas opmerk, en de andere is 13 en hem heb ik leren kennen op vakantie) Maar ik weet echt niet of ik ze nou leuk vind, vertel me alsjeblieft hoe dat komt. En wie heeft dit nog meer. Voor de rest ben ik wel Happy Single hoor!!

Judsy
Oud 14-08-2002, 18:53
Starrie
Starrie is offline
jij moet je niet zo druk maken....
Oud 14-08-2002, 18:54
Verwijderd
Pubertijd. Het is allemaal nog nieuw, dus weet je nog niet hoe je met deze gevoelens hoort om te gaan. Leer je vanzelf wel .. door het zelf te ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja... wat moet k hierop zeggen... je bent 2 jongens tegen gekomen die je allebei wel ziet zitten. maar k denk niet dat je bij allebei van die jongens kan zeggen dat er sprake is van echte verliefdheid.
k kom ook vaak zat jongens tegen van wie k denk: nou nou, ziet er niet verkeerd uit. en als ze dan ook nog eens aardig blijken zijn, dan kan het niet stuk. maar vaak zat ben k dan nog niet verliefd op ze. of vind k ze wel leuk, maar niet leuk genoeg. je moet zeker zijn van je keuze. op een gegeven moment kies je gewoon voor 1 jongen die je helemaal het einde vindt. de anderen jongens zijn dan minder dan die ene speciale jongen. ook al zou je misschien wel voor die andere jongens kiezen als je die ene speciale niet tegen was gekomen.
k denk gewoon dat je die 2 jongens leuk vindt, maar dat was het. k zou gewoon afwachten en kijken of je meer voor 1 van hen gaat voelen.

en zoals hier wel vaker wordt gezegd, kies voor geen van beiden zolang je ze allebei even leuk vindt. dan heeft het geen zin om 1 van de 2 te kiezen. dan kan je beter op zoek naar een jongen die nog leuker is dan deze 2.

Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 09:40
Judsy
Judsy is offline
Thanx voor het advies. Ja, ik wacht gewoon af. Met mijn buurjongen, iedereen zegt dat hij mij leuk vind, maar ik wacht wel af....

Judsy
Oud 15-08-2002, 09:42
PardonMe
PardonMe is offline
leuk vinden en verliefd zijn is toch wel een beetje anders..
Maar daar kom je vanzelf achter..
Oud 15-08-2002, 10:02
Judsy
Judsy is offline
Ja, dat zal wel moeten. Ik weet ook niet wat het is, want ik ben eigenlijk nog nooit echt verliefd geweest. Maar blijkbaar komt het er nu aan ofzo...

Judsy
Oud 15-08-2002, 10:12
PardonMe
PardonMe is offline
Als je echt verliefd bent voor het eerst, dan voel je dat zelf.. dan weet je ook gewoon dat je verliefd bent..
Dat gevoel dat is er dan gewoon en je kan het niet echt omschrijven, maar je weet dat het er is..
Dus dat komt allemaal wel
Oud 16-08-2002, 09:53
Judsy
Judsy is offline
ke
Oud 16-08-2002, 14:47
U-NiQ
U-NiQ is offline
Citaat:
******** schreef:
Pubertijd. Het is allemaal nog nieuw, dus weet je nog niet hoe je met deze gevoelens hoort om te gaan. Leer je vanzelf wel .. door het zelf te ontdekken.
Oh help! Ik heb altijd zo'n hekel aan dat zinnetje..
En aan dat woordje .. DE pubertijd..

Maar niet persoonlijk bedoeld hoor ..
Reageren

Regels voor berichten