Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2012, 22:07
Fietsenmaker19
Fietsenmaker19 is offline
Hey,

mijn vriendin en ik hebben zaterdag de 1e keer seks gehad, het ging best goed en we genoten beiden. Enkel had ze geen bloed en geen pijn, ze zegt wél dat ze maagd was. Is dit normaal?

Morgen gaan we het voor de 2e keer doen, nog tips? We wisten eerst onze posities niet helemaal te vinden, ik ben gaan liggen en zij is als het ware op mij gaan zitten (dan op en neer).
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 22:24
Verwijderd
Probeer een ander standje en neem er vooral de tijd voor en vraag ook wat voor standje zij wil,
En bloedverlies hoeft niet perse omdat het een heel dun vliesje is.
Sucsex ermee
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 22:25
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Het hoeft niet te bloeden als ze ontmaagd wordt.

En gewoon missionaris lijkt me het makkelijkste
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 05:10
Stinkdier
Stinkdier is offline
Het is géén fucking vlies leslandes
Wees gewoon blij dat het makkelijk ging - dan was ze wss gewoon ontspannen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 11:07
DHRJ
DHRJ is offline
Verwacht niet dat ze dood gaat bloeden tijdens de ontmaagding....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 11:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hey,

mijn vriendin en ik hebben zaterdag de 1e keer seks gehad, het ging best goed en we genoten beiden. Enkel had ze geen bloed en geen pijn, ze zegt wél dat ze maagd was. Is dit normaal?

Morgen gaan we het voor de 2e keer doen, nog tips? We wisten eerst onze posities niet helemaal te vinden, ik ben gaan liggen en zij is als het ware op mij gaan zitten (dan op en neer).
Ja dit is normaal.

Jezus, dat verzinsel dat alle vrouwen pijn hebben en bloeden bij een ontmaagding moet nu toch echt eens de wereld uit geholpen worden, hoor. Pfft. Je zou toch denken dat dat nu zo onderhand wel algemene kennis is.

Niet iedere vrouw heeft pijn bij haar ontmaagding. Pijn wordt vaak veroorzaakt door spanning, waardoor ze niet nat genoeg is en haar bekkenbodemspieren gespannen houdt, waardoor de penis er niet makkelijk in kan. Dan kan het pijn gaan doen of gaan bloeden.

Het maagdenvlies is niet echt een vliesje! dat over de ingang van de vagina zit. En dat lijkt me nogal logisch want hoe kunnen maagden anders bloed verliezen tijdens de menstruatie?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 11:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee het hoeft niet te bloeden en pijn te doen tijdens de ontmaagding! En het kan na de ontmaagding bij een andere keer seks alsnog pijn doen of bloeden, dat is dan niet omdat ze dan opeens maagd is.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 12:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je zou toch denken dat dat nu zo onderhand wel algemene kennis is.
Dat denk ik bij 90% van de topics op seksualiteit. En toch komen ze 6 keer per week terug...
Oud 26-06-2012, 13:06
Em.
Em. is offline
Wat Vowel zegt! Een ontmaagding houdt niet automatisch in dat er dingen pijn moeten doen of moeten bloeden of scheuren, want er is geen 'vlies' dat doorgebroken moet worden (dat is echt onzin, want anders hadden meisjes niet zomaar ongesteld kunnen worden) of wat dan ook. Het is toch juist fijn dat het geen pijn doet?
Oud 26-06-2012, 13:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat Vowel zegt! Een ontmaagding houdt niet automatisch in dat er dingen pijn moeten doen of moeten bloeden of scheuren, want er is geen 'vlies' dat doorgebroken moet worden (dat is echt onzin, want anders hadden meisjes niet zomaar ongesteld kunnen worden) of wat dan ook. Het is toch juist fijn dat het geen pijn doet?
Nou, zoals je in de OP wel kunt lezen sprong de TS van "het deed geen pijn" naar "OMG heeft ze gelogen over haar maagdelijkheid?"

Geen wonder dat het niet fijn is, als je die onzin gelooft.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 13:25
Em.
Em. is offline
Citaat:
Nou, zoals je in de OP wel kunt lezen sprong de TS van "het deed geen pijn" naar "OMG heeft ze gelogen over haar maagdelijkheid?"

Geen wonder dat het niet fijn is, als je die onzin gelooft.
Ja, dat vind ik ook zo stom aan zulke ideeën. Dat mensen ineens denken 'je hebt gelogen! je was geen maagd! hoer!' terwijl het allang achterhaal zou moeten zijn dat een meisje moet bloeden bij haar ontmaagding. Ik word ook altijd ongelukkig als ik verhalen hoor over meisjes (in landen/culturen waar ze ook nog uitgehuwelijkt worden) die brandnetels in hun vagina moeten stoppen zodat ze bloeden (of een andere manier moeten verzinnen) zodat hun man weet/gelooft dat ze maagd zijn.

En ik dacht, ik geef er een positieve draai aan, want het lijkt míj alleen maar fijn om niet te bloeden en geen pijn te hebben. Zolang ik tenminste geen partner heb die nog in maagdenvliesdoorprikfabeltjes gelooft.
Oud 26-06-2012, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ja dit is normaal.

Jezus, dat verzinsel dat alle vrouwen pijn hebben en bloeden bij een ontmaagding moet nu toch echt eens de wereld uit geholpen worden, hoor. Pfft. Je zou toch denken dat dat nu zo onderhand wel algemene kennis is.

Niet iedere vrouw heeft pijn bij haar ontmaagding. Pijn wordt vaak veroorzaakt door spanning, waardoor ze niet nat genoeg is en haar bekkenbodemspieren gespannen houdt, waardoor de penis er niet makkelijk in kan. Dan kan het pijn gaan doen of gaan bloeden.

Het maagdenvlies is niet echt een vliesje! dat over de ingang van de vagina zit. En dat lijkt me nogal logisch want hoe kunnen maagden anders bloed verliezen tijdens de menstruatie?
Oei.. Aan vakantie toe? En wat heeft jezus ermee te maken?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 14:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oei.. Aan vakantie toe? En wat heeft jezus ermee te maken?
Nou nou.

We kunnen er wel grapjes over maken, maar het is toch heel triest dat dit soort dingen nog steeds geloofd worden? Vooral in een land als Nederland.

@Em.: Ja ik heb ook ooit een stuk gelezen waarin door moslima's werd verteld dat ze tijdens hun huwelijksnacht gewoon een klein plastic zakje gevuld met bloed in hun vagina hadden gestopt en dat gingen doorprikken/kapotknijpen/whatever om te bewijzen dat ze maagd waren. Het is toch ongelooflijk? Dat van die brandnetels heb ik nooit gehoord. Jezus.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 17:09
Verwijderd
Klopt ze wrijven met brandnetels er over heen zodat het gaat bloeden. auw auw!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 14:20
bloodyb
bloodyb is offline
En wat dacht je dan van maagdenvlieshersteloperaties?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 19:03
xlunax
xlunax is offline
wees blij dat het niet bloedde en pijn deed, dan was ze tenminste ontspannen.
maagdenvlies bestaat toch niet, snap ook niet waarom iedereen denkt van wel, het is alleen een klein ribbeltje aan de binnenkant van de vagina dus geen vlies. het kan zijn dat het een beetje gaat bloeden, maar dat hoeft helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Dat denk ik bij 90% van de topics op seksualiteit. En toch komen ze 6 keer per week terug...
Minimaal (2x) inderdaad, de tering zeg.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 23:05
ThomasJu
ThomasJu is offline
Misschien denkt hij wel dat z'n penis te kort is, dat hij daardoor niet bij het 'vlies' komt.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 14:00
xRev
xRev is offline
Not being the wise guy here, maar zoals eerder gezegd is het maagdenvlies geen vlies maar een stukje weefsel. En wat betreft ThomasJu, dat weefsel zit niet 3 meter diep hoor.

OT: Zoals Vowel zegt, tis echt niet zo dat het altijd gaat bloeden.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 18:22
Verwijderd
Jongens, wat maken jullie nu klaar? Het maagdenvlies geen vlies? Geen doorprikken? Geen belletjes er in blazen?

Had iemand dat maar eerder gezegd Heb ik voor niks liggen blazen!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 20:12
xRev
xRev is offline
Wat bedoel je Grimmetje?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 20:23
Verwijderd
Tegen vliesjes kun je altijd blazen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 20:28
xRev
xRev is offline
Doet het pijn nu je hoort dat het een stukje weefsel is dan?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 20:30
Pluis
Pluis is offline
zullen we weer terug ontopic in plaats van kletsen over een fictief stukje weefsel?
Oud 26-07-2012, 20:37
Verwijderd
Ik zal me gedragen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 17:11
Illuminatiecake
Illuminatiecake is offline
Kom aan zeg, je kunt toch zelf een beetje uitzoeken?
Ik ben altijd een voorstander geweest om het zelf allemaal zowat uit te zoeken... is leuker vind ik
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 10:34
Lisan89
Lisan89 is offline
Beste,

Ik ben van de week voor het eerste door me vriend gevingerd. Dit was erg pijnlijk, zo pijnlijk dat ik er de volgende dag nog last van had.
Is dit normaal??:') Heeft er iemand nog tips zodat het minder pijn doet?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 11:57
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
Beste,

Ik ben van de week voor het eerste door me vriend gevingerd. Dit was erg pijnlijk, zo pijnlijk dat ik er de volgende dag nog last van had.
Het is niet de bedoeling dat het pijn doet (het zou lekker moeten zijn voor jou...). Mijn tip is om hem te vragen om wat voorzichtiger te doen.

Als het niet lekker is voor jou moet je hem niet door laten gaan in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 13:50
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Beste,

Wat heeft 'ie precies gedaan? Wat bedoel jij met "vingeren"? Nee, het is niet normaal dat het (heel veel) pijn doet.

Vingeren betekent niet dat hij alleen maar zijn vinger in jouw vagina stopt. Vingers zijn vaak heel ruw en er zijn veel vrouwen die daar niet warm van worden. Zelf vind ik dat ook niet fijn. Vingeren kan ook betekenen dat hij (het gebied rond) jouw clitoris streelt. Dat kan pijn doen, als je bijvoorbeeld geen directe aanrakingen kunt verdragen (zoals ik), maar dan kun je het gebied eromheen pakken en dat hoort verder geen pijn te doen, maar juist heel fijn te zijn.

Ook moet je misschien zorgen dat hij zijn vingers nat maakt, met spuug of glijmiddel. En als hij wel zijn vingers bij jou naar binnen doet, dan moet je je kunnen ontspannen, anders is het al snel pijnlijk. En nat zijn is ook wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 19:00
Zeppelin
Zeppelin is offline
Misschien had ie lange nagels? Dat doet best pijn.
Verder, als het pijn doet tijdens het vingeren, waarom ga je er dan mee door? En waarom zeg je niet tegen je vriend dat ie je pijn doet, misschien kan ie zijn techniek bijstellen. Dat gaat natuurlijk ook veel makkelijker als jij aangeeft wat je voelt en of dat fijn voelt of niet. Bij mij is het nogal cyclusafhankelijk voor hoeveel ik kan hebben dus als iets pijn doet kan het over een paar dagen ineens heel fijn zijn. Ik weet natuurlijk niet of dat voor jou ook geldt.
Verder, als je hard gevingerd wordt, als in diep beuken in je kut, dan is het niet raar dat het de volgende dag pijn doet. Het is maar de vraag of jij dat erg vindt. Maar tijdens het vingeren, dan zou ik stoppen en iets anders gaan doen als het niet te harden is.

Regels voor berichten