![]() |
|
Wat Vowel zegt! Een ontmaagding houdt niet automatisch in dat er dingen pijn moeten doen of moeten bloeden of scheuren, want er is geen 'vlies' dat doorgebroken moet worden (dat is echt onzin, want anders hadden meisjes niet zomaar ongesteld kunnen worden) of wat dan ook. Het is toch juist fijn dat het geen pijn doet?
||
Citaat:
Geen wonder dat het niet fijn is, als je die onzin gelooft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik dacht, ik geef er een positieve draai aan, want het lijkt míj alleen maar fijn om niet te bloeden en geen pijn te hebben. Zolang ik tenminste geen partner heb die nog in maagdenvliesdoorprikfabeltjes gelooft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() We kunnen er wel grapjes over maken, maar het is toch heel triest dat dit soort dingen nog steeds geloofd worden? Vooral in een land als Nederland. @Em.: Ja ik heb ook ooit een stuk gelezen waarin door moslima's werd verteld dat ze tijdens hun huwelijksnacht gewoon een klein plastic zakje gevuld met bloed in hun vagina hadden gestopt en dat gingen doorprikken/kapotknijpen/whatever om te bewijzen dat ze maagd waren. Het is toch ongelooflijk? Dat van die brandnetels heb ik nooit gehoord. Jezus. ![]() |
![]() |
|
wees blij dat het niet bloedde en pijn deed, dan was ze tenminste ontspannen.
maagdenvlies bestaat toch niet, snap ook niet waarom iedereen denkt van wel, het is alleen een klein ribbeltje aan de binnenkant van de vagina dus geen vlies. het kan zijn dat het een beetje gaat bloeden, maar dat hoeft helemaal niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als het niet lekker is voor jou moet je hem niet door laten gaan in ieder geval. |
![]() |
||
Citaat:
Vingeren betekent niet dat hij alleen maar zijn vinger in jouw vagina stopt. Vingers zijn vaak heel ruw en er zijn veel vrouwen die daar niet warm van worden. Zelf vind ik dat ook niet fijn. Vingeren kan ook betekenen dat hij (het gebied rond) jouw clitoris streelt. Dat kan pijn doen, als je bijvoorbeeld geen directe aanrakingen kunt verdragen (zoals ik), maar dan kun je het gebied eromheen pakken en dat hoort verder geen pijn te doen, maar juist heel fijn te zijn. Ook moet je misschien zorgen dat hij zijn vingers nat maakt, met spuug of glijmiddel. En als hij wel zijn vingers bij jou naar binnen doet, dan moet je je kunnen ontspannen, anders is het al snel pijnlijk. En nat zijn is ook wel fijn. |
![]() |
|
Misschien had ie lange nagels? Dat doet best pijn.
Verder, als het pijn doet tijdens het vingeren, waarom ga je er dan mee door? En waarom zeg je niet tegen je vriend dat ie je pijn doet, misschien kan ie zijn techniek bijstellen. Dat gaat natuurlijk ook veel makkelijker als jij aangeeft wat je voelt en of dat fijn voelt of niet. Bij mij is het nogal cyclusafhankelijk voor hoeveel ik kan hebben dus als iets pijn doet kan het over een paar dagen ineens heel fijn zijn. Ik weet natuurlijk niet of dat voor jou ook geldt. Verder, als je hard gevingerd wordt, als in diep beuken in je kut, dan is het niet raar dat het de volgende dag pijn doet. Het is maar de vraag of jij dat erg vindt. Maar tijdens het vingeren, dan zou ik stoppen en iets anders gaan doen als het niet te harden is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wanneer ben je ontmaagd? Juzt_me | 42 | 13-08-2018 17:47 | |
Seksualiteit |
ontmaagd worden meisje833 | 52 | 13-12-2005 15:36 | |
Seksualiteit |
Ontmaagd, of toch weer niet. Marsel | 3 | 19-05-2003 20:57 | |
Seksualiteit |