Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2012, 21:31
xLienaa
xLienaa is offline
Oke, ik zit nu ergens over te twijfelen en misschien klinkt het onzinnig, ik weet het niet. Graag zo snel mogelijk reageren. Dankje!

Mijn kleine broertje zit nu in groep 8 en heeft dus morgen en overmorgen een voorstelling van zijn afscheidsmusical. Ik wilde morgen komen, maar dan is er iemand afwezig en dat brengt best veel verwarring in het stuk op, zei mijn broertje. Volgens hem moest ik dinsdag gaan. Nou is er een hele leuke jongen van school die een zusje heeft in de klas van mijn broertje en waarschijnlijk morgen komt kijken. We hebben vaak leuke gesprekken, maar ik heb geen telefoon nummer of ander middel van communicatie om hem te bereiken en ik ga de komende twee dagen ook niet naar school. Dus: óf een complete musical en geen jongen waar ik helemaal stapel op ben, óf een incomplete musical en een jongen waar ik helemaal stapel op ben. Wat moet ik kiezen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2012, 21:44
Calense
Calense is offline
Ik zou voor de jongen gaan, zo erg zou die musical toch niet kunnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 22:11
Verwijderd
Persoonlijk zou ik het voorleggen aan mijn broertje, en met hem overleggen hoe hij het zou vinden als in kom kijken naar die incomplete musical. Als hij het fijner zou vinden dat ik dinsdag kom, heb ik pech. Dan is het jammer maar helaas! Maargoed, dat is imO maar net hoe belangrijk je het vindt iets te doen voor je broertje en de band die je met hem hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 07:49
Verwijderd
Misschien een beetje stom, maar kun je niet naar beide gaan? Is misschien saai om het 2 keer te zien, maar dan kun je de eerste keer een beetje flirten met die jongen en de tweede keer gewoon echt naar de musical kijken!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 08:30
Verwijderd
Oh! Ik weer niet hoe het bij jullie is, maar bij de musicals van mijn zusjes -zowel op de basisschool als de middelbare- was er niet bepaald de gelegenheid om te flirten. Al is het alleen maar omdat de kans groot is dat zijn ouders er bij zijn. Dus de kans bestaat dat hij helemaal niet met jou bezig is of alleen maar een hallo zegt en het daarbij laat.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 19:41
xLienaa
xLienaa is offline
Voor de duidelijkheid, vandaag en morgen is het 's ochtends speciaal voor broertjes en zusjes. Ik ben dus vandaag gegaan. Dat was een goede keuze. Het jongetje dat absent zou zijn is toch komen opdagen waardoor het toch een goede musical zou worden. En heb met die leuke jongen gepraat... Ik heb dus nu eindelijk zijn nummer! Voor de rest zei de meester van mijn broertje dat het baggerslecht was gegaan. Ze praatten niet hard genoeg en hadden in totaal wel een kwartier overgeslagen. Ik ga morgen weer. Die jongen weet nog niet of hij nog een keer komt, maar ik hoop het zo! Heb ik toch mijn zin. YAY!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten