Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2012, 16:48
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
hey allemaal,

ik vroeg me af of er een manier is om je libido te verhogen?
de laatste tijd staat m'n libido echt op nul.. waarschijnlijk komtet ook omdat ik telkens nogal depri en moe ben ><

groetjes Daisy
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 17:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Minder depri en moe worden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 17:30
Verwijderd
Stoppen met de pil.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 18:28
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
kben nieteens aan de pil.. x)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 18:42
Verwijderd
Ik denk inderdaad eerst zorgen dat je wat minder 'depri' bent en zorgen dat je uitgerust bent.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 18:55
Verwijderd
Uitgeruster enzo zijn. En misschien houd je dan een laag libido, dat verschilt gewoon een beetje per mens.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 19:08
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja ik slaap inderdaad minder de laatste tijd ;o
en ik had eerst altijd eerst altijd een superhoog libido dus.. x)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 19:49
Verwijderd
Bedenken waarom je zo vaak depri bent en daar keihard aan gaan werken, dan word je ook gelukkiger
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 20:37
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja nou ik kan niet echt aan de reden werken dus tjah..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 00:58
Em.
Em. is offline
Citaat:
Wat zijn de redenen dan? Want ik denk dat je wel kan werken aan bijvoorbeeld positiever denken, dan hoeft de situatie nog geen ruk te veranderen en dan gaat het tóch beter.
Oud 08-07-2012, 03:01
Verwijderd
Citaat:
Vertel
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 10:20
Verwijderd
Voor zin in seks geldt ook: use it or lose it. Als je heel lang geen seks hebt (en ook niet masturbeert), dan zal de eerste weken misschien je zin in seks toenemen, maar daarna wen je eraan om geen seks te hebben.

Ik neem aan dat je een vriendje hebt en dat hij vaker wil dan jij? Anders zou het geen probleem zijn. Wat je kunt proberen, is in elk geval elke keer dat je hem ziet, uitgebreid zoenen en knuffelen, ik neem aan dat je daar wel zin in hebt. De ene keer zal dat zoenen en knuffelen ertoe leiden dat je ook wel zin hebt om wat verder te gaan en uiteindelijk misschien zin in seks krijgt, de andere keer niet, maar dan onderhoud je het in elk geval. Kun je er ook wel over praten met je vriendje?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 12:04
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nou dat is dus de reden dat ik een beetje depri ben, ik heb sinds kort een vriendje maar ik weet niet of ik nu wel wil.. hij wou het heel graag enzo en hij is best lief tegen me dus ik heb uiteindelijk maar ja gezegd, we hebben nog niet gezoend maar mij lijkt het zo raar om met hem te zoenen ><
en hij knuffelt me de hele tijd en het voelt echt niet goed..
mjah de reden dat ik m'n libido wil verhogen is eigenlijk meer voor mezelf omdat ik me dan gewoon veel beter voel denkik
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 12:06
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
het punt is dat ik telkens verkeerde keuzes maak en ik wordt dr echt gek van
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 12:45
Em.
Em. is offline
Volgens mij is het probleem bij 'het voelt echt niet goed als hij me knuffelt' niet je libido. Tenminste, het is toch niet dat je zin in seks moet hebben voordat knuffelen 'goed' voelt? Dat zou toch sowieso goed moeten voelen? Of ben je misschien bang dat er hetzelfde gebeurd als bij je vorige vriendje (die je - als ik me goed herinner - zo'n beetje liet zitten nadat jullie seks hadden gehad)?
Oud 08-07-2012, 12:47
Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat het probleem niet je libido is, maar dat je je vriendje wellicht toch niet zo leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 12:54
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
huh nee ook m'n libido, maar mensen vroegen waarom ik een beetje depri was ;o
en ja volgensmij heeft m'n vorige vriendje er ook wel wat mee te maken want ik ben nu bestwel bang om sex te hebben aangezien ik het dan misschien verpest ofzo ;/
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 12:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je vriendje dumpen en iemand zoeken die je wel leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 13:09
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
maar ik had al eerder nee tegen hem gezegd, en later maar ja.. ><
ik kan hem dat niet aan doen toch? ;/
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 13:19
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jij vindt dat je het hem wel kunt aandoen om bij hem te blijven terwijl je dat eigenlijk niet wil en je je daarom helemaal niet fijn voelt wanneer hij je knuffelt/zoent?

Eerlijk zijn > liegen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 13:24
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
maar hij was echt zooo blij.. ><
nouja misschien moet ik alleen wennen? kan dat?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 15:45
Verwijderd
Maar lieve DaichiDechu, je hebt afgelopen tijd best veel topics gehad. Te vroeg ontmaagd worden en een relatie die stukloopt, daarna spijt krijgen van zo snel seks hebben, maar toch ook weer een nieuwe relatie proberen te starten, onzeker zijn qua vrienden en verlegen zijn..

Je bent 15. Niet elk meisje van 15 heeft 'al' zin in seks. Doe eerst eens wat dingen die je gewoon prettig vindt, zonder misschien wel te denken dat het hoort of dat dat (die ene jongen of die ander, de seks of bepaalde sociale contacten) je wél gelukkig maakt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 16:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar lieve DaichiDechu, je hebt afgelopen tijd best veel topics gehad. Te vroeg ontmaagd worden en een relatie die stukloopt, daarna spijt krijgen van zo snel seks hebben, maar toch ook weer een nieuwe relatie proberen te starten, onzeker zijn qua vrienden en verlegen zijn..

Je bent 15. Niet elk meisje van 15 heeft 'al' zin in seks. Doe eerst eens wat dingen die je gewoon prettig vindt, zonder misschien wel te denken dat het hoort of dat dat (die ene jongen of die ander, de seks of bepaalde sociale contacten) je wél gelukkig maakt.
Dit.
Oud 08-07-2012, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Holy shit, dat meen je toch niet? Je gaat toch niet bij hem blijven / seks met hem hebben omdat je het anders zielig vindt voor hem?
Verder wat Lusi zegt. Doe het even rustig aan, ik denk dat je op het moment niet zo heel stabiel bent, je weet niet echt wat je wilt volgens mij. Dan moet je op die leeftijd geen dingen gaan doen die je eigenlijk niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 16:25
Verwijderd
Citaat:

Hehe eindelijk iemand die het wél door heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 16:37
Pluis
Pluis is offline
Ik zou het gemener vinden als iemand bij me blijft en dingen met me doet omdat ik anders teleurgesteld ben dan dat ie eerlijk is en bij me weggaat omdat er gewoon niet meer in zit. En nogal wiedes dat je geen zin hebt als je de jongen waar je wat mee hebt niet interessant vindt
Oud 08-07-2012, 16:40
Verwijderd
Nee ik denk dat het niet zozeer ligt aan het feit of ze hem nou wel of niet leuk vind, maar meer aan:

Citaat:
het punt is dat ik telkens verkeerde keuzes maak en ik wordt dr echt gek van
Volgens mij bedoelt ze daar puur de seks mee, ze wil het eigenlijk dus niet. Lijkt me dus ook logisch dat haar zin in seks niet zo groot is.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 16:56
Pluis
Pluis is offline
mijn ervaring is dat zodra er een jongeman was die ik wél heel leuk vond, die gedachtes over wat verstandig of goed is vrij snel verdwenen door alle hormonen
Oud 08-07-2012, 17:10
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nou datik mn vriendje niet superleuk vind heeft niet echt met seks te maken, we hebben nog geen sex gehad..
Ik weet gewoon niet wat ik wil en ik d8 dat ik een nieuwe relatie nodig had om me gelukkiger te voelen maar ik voel me nu alleen maar slechter..
Ik wil gewoon graag een leuk vriendje die om me geeft en me niet zomaar in de steek laat, en de heletijd boeide het me niet wie het zou zijn, maar nu ik met iemand heb voel ik me weer slecht en ik weet echt nietmeer wat ik moet doen ><
Ik ben zo bang datik nooit meer met iemand samen zou zijn omdat ik zo
verlegen ben en omdat iedereen me zo raar vindt ;/
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 17:15
Verwijderd
Lieve schat, je hebt geen vriendje nodig om je goed te voelen, want als je een vriendje neemt omdat je een vriendje wil dan gaat het niet werken. Dat merk jij nu dus ook, want je doet dingen die je helemaal niet prettig vind, of waar jij je in ieder geval niet fijn bij voelt omdat je het zielig voor die jongen vindt. Dat is gewoon niet de bedoeling.

En waarom zijn mensen zo gefocussed op het hebben van een relatie? Het is onzin om te denken dat je nóóit meer met iemand samen zou zijn. En zelfs als het zo zou zijn, dat betekent niet dat je niet gelukkig kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 17:28
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Je hebt gelijk, ik moet niet zomaar meer dingen doen.. Maar ik droom er altijd over om een leuk vriendje te hebben en het voelt zo fijn, maarja.. Ik zie wel wat ik doe met deze jongen en dan w8 ik wel op een jongen die ik wel heel leuk vind ;/
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Nou datik mn vriendje niet superleuk vind heeft niet echt met seks te maken, we hebben nog geen sex gehad..
Ik weet gewoon niet wat ik wil en ik d8 dat ik een nieuwe relatie nodig had om me gelukkiger te voelen maar ik voel me nu alleen maar slechter..
Ik wil gewoon graag een leuk vriendje die om me geeft en me niet zomaar in de steek laat, en de heletijd boeide het me niet wie het zou zijn, maar nu ik met iemand heb voel ik me weer slecht en ik weet echt nietmeer wat ik moet doen ><
Ik ben zo bang datik nooit meer met iemand samen zou zijn omdat ik zo
verlegen ben en omdat iedereen me zo raar vindt ;/
Dus je vindt je vriendje van nu niet leuk genoeg en je hebt spijt van je eerste keer seks... Probeer je misschien die spijt een beetje weg te drukken door een nieuw vriendje te krijgen en wel een goede herinnering over te houden aan de seks?

Vergeet het, gebeurd is gebeurd en je kunt het niet meer terugdraaien. En verder: je bent vijftien, dus je hebt nog meer dan genoeg de tijd om een vriendje te krijgen. Als je hem gevonden hebt, gebeuren de dingen allemaal wel vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 17:43
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ja dat is het wel, en ik weet dat ik het niet kan terugdraaien maar ik kan het gewoon niet vergeten ><
Maar bedankt voor jullie reacties, ik vind het heel aardig dat jullie me willen helpen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 18:31
Vowel
Vowel is offline
Leg het gewoon eerlijk uit aan die jongen (als je dat wilt) en maak het uit. Volgens mij heb jij gewoon tijd nodig met jezelf, om nare herinneringen te verwerken en alles even op een rijtje te krijgen voor jezelf. Probeer eerst eens lekker in je vel te zitten zonder dat je er iemand bij hebt. Je kunt bepaalde herinneringen en problemen niet wegdrukken door halsstarrig op zoek te gaan naar iemand anders die de leegte kan opvullen.

Het is niet erg als je geen vriendje hebt, en het is ook niet erg om nog geen seks te (willen) hebben. Gewoon de tijd nemen, dat vriendje komt vanzelf. En als je hem dan écht echt leuk vindt (en hij jou ) dan komt alles vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 18:40
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik wil het wel uitmaken, maar ik vindet zo erg, hij is zo lang zo'n goeie vriend vanme geweest, als ik het nu gewoon uitmaak weetik niet ofdie me nog wel wilt zien ;/
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 18:42
Verwijderd
Nou ja, het is kutter (voor hem, maar ook voor jou) om iets in stand te houden wat niet echt is. Want je hebt alleen een relatie om het hebben van een relatie, en niet zo zeer omdat je hem leuk vindt. Ten minste, zo komt het voor mij over.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 18:53
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ja dat is wel zo, Ik maak het wel uit maar ik w8 nogwel even..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 22:15
honkballertje
honkballertje is offline
Denk dat hoe langer je wacht, des te kleiner de kans is dat alles weer wordt zoals 'vroeger'
Oud 08-07-2012, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is wel zo, Ik maak het wel uit maar ik w8 nogwel even..
Denk je dat hij er blijer op wordt als je het nog even uitstelt? Zo stel je alleen het probleem uit, en het kan denk ik alleen nog maar vervelender voor hem worden als je ermee wacht. Volgens mij wil je hem niet kwetsen en hem weer terug als normale vriend, maar uitstellen heeft daar geen positief effect op
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 22:30
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Wat heb ik gedaan ><
ik weetet maar alsik het nu zou vertellen issie echt wel kapot ;/
Ik weetet echt niet meer, jullie weten niet hoe hij is enzo, hij zit al zolang achter me aan.. Lol
Hijs de enige persoon waar ik verlegen tegen ben terwijl hij nog steeds met me om wilt gaan..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Wat heb ik gedaan ><
ik weetet maar alsik het nu zou vertellen issie echt wel kapot ;/
Ik weetet echt niet meer, jullie weten niet hoe hij is enzo, hij zit al zolang achter me aan.. Lol
Hijs de enige persoon waar ik verlegen tegen ben terwijl hij nog steeds met me om wilt gaan..
Ja het is kut, maar doorgaan met de relatie is geen goede optie
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 09:27
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ok
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 09:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoewel ik het grotendeels eens ben met bovenstaande mensen, is het wellicht verstandig om je eigen mening er op na te houden en zelf na te denken over wat je wilt, in plaats van blindelings mensen op een forum volgen..
Oud 09-07-2012, 14:22
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja ik ga het ook niet meteen doen, weetje misschien kan ik hem nog wel leuk gaan vinden, ik wordt zoieso nooit in een keer verliefd, behalve als het echt van die perfecte jongens zijn.. maar die perfecte jongens zijn meestal assholes dus misschien moet ik niet zo kieskeurig zijn ><
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 14:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Opmerkelijk beeld van perfectie heb je, als je denkt dat een "asshole" zijn daaronder valt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 15:21
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
het is gewoon zo
of ik val noujuist eerder op assholes, niet van die mietjes, snap je wel..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 15:26
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
het is gewoon zo
of ik val noujuist eerder op assholes, niet van die mietjes, snap je wel..
Aw. <3

Er zijn heel veel jongens die geen mietje zijn maar ook niet meteen een klootzak. Je komt echt vanzelf iemand tegen die er goed uitziet, geen mietje is maar toch heel lief. Ze bestaan wel hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 15:51
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ja ik ga het ook niet meteen doen, weetje misschien kan ik hem nog wel leuk gaan vinden, ik wordt zoieso nooit in een keer verliefd, behalve als het echt van die perfecte jongens zijn.. maar die perfecte jongens zijn meestal assholes dus misschien moet ik niet zo kieskeurig zijn ><
herkenbaar verhaal maar dat komt doordat die eikels zelfvertrouwen hebben en dat uitstralen. en dat is mega aantrekkelijk. enige probleem is dat ze daarbij ook denken dat ze dus alles maar kunnen maken. (en er vaak mee wegkomen ook)
Oud 09-07-2012, 16:12
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja idd, dat precies!
en ja die bestaan vast wel.. maar moet ik wel goed zoeken, vooral tegen mij is iedereen een asshole
maarja ik vind vastwel een keer zo iemand hoopik :3
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 16:27
Pluis
Pluis is offline
Ja dat komt wel goed joh Die jongens moeten allemaal nog een beetje opgroeien. En het helpt ook om zo'n eikel ook daadwerkelijk te vertellen dat hij een eikel is, anders leert hij natuurlijk nooit om meisjes netjes te behandelen.

Regels voor berichten