![]() |
|
Verwijderd
|
Voor zin in seks geldt ook: use it or lose it. Als je heel lang geen seks hebt (en ook niet masturbeert), dan zal de eerste weken misschien je zin in seks toenemen, maar daarna wen je eraan om geen seks te hebben.
Ik neem aan dat je een vriendje hebt en dat hij vaker wil dan jij? Anders zou het geen probleem zijn. Wat je kunt proberen, is in elk geval elke keer dat je hem ziet, uitgebreid zoenen en knuffelen, ik neem aan dat je daar wel zin in hebt. De ene keer zal dat zoenen en knuffelen ertoe leiden dat je ook wel zin hebt om wat verder te gaan en uiteindelijk misschien zin in seks krijgt, de andere keer niet, maar dan onderhoud je het in elk geval. Kun je er ook wel over praten met je vriendje? |
![]() |
|
nou dat is dus de reden dat ik een beetje depri ben, ik heb sinds kort een vriendje maar ik weet niet of ik nu wel wil.. hij wou het heel graag enzo en hij is best lief tegen me dus ik heb uiteindelijk maar ja gezegd, we hebben nog niet gezoend maar mij lijkt het zo raar om met hem te zoenen ><
en hij knuffelt me de hele tijd en het voelt echt niet goed.. mjah de reden dat ik m'n libido wil verhogen is eigenlijk meer voor mezelf omdat ik me dan gewoon veel beter voel denkik |
![]() |
|
Volgens mij is het probleem bij 'het voelt echt niet goed als hij me knuffelt' niet je libido. Tenminste, het is toch niet dat je zin in seks moet hebben voordat knuffelen 'goed' voelt? Dat zou toch sowieso goed moeten voelen? Of ben je misschien bang dat er hetzelfde gebeurd als bij je vorige vriendje (die je - als ik me goed herinner - zo'n beetje liet zitten nadat jullie seks hadden gehad)?
||
Citaat:
Eerlijk zijn > liegen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar lieve DaichiDechu, je hebt afgelopen tijd best veel topics gehad. Te vroeg ontmaagd worden en een relatie die stukloopt, daarna spijt krijgen van zo snel seks hebben, maar toch ook weer een nieuwe relatie proberen te starten, onzeker zijn qua vrienden en verlegen zijn..
Je bent 15. Niet elk meisje van 15 heeft 'al' zin in seks. Doe eerst eens wat dingen die je gewoon prettig vindt, zonder misschien wel te denken dat het hoort of dat dat (die ene jongen of die ander, de seks of bepaalde sociale contacten) je wél gelukkig maakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder wat Lusi zegt. Doe het even rustig aan, ik denk dat je op het moment niet zo heel stabiel bent, je weet niet echt wat je wilt volgens mij. Dan moet je op die leeftijd geen dingen gaan doen die je eigenlijk niet wilt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou het gemener vinden als iemand bij me blijft en dingen met me doet omdat ik anders teleurgesteld ben dan dat ie eerlijk is en bij me weggaat omdat er gewoon niet meer in zit. En nogal wiedes dat je geen zin hebt als je de jongen waar je wat mee hebt niet interessant vindt
![]()
||
Verwijderd
|
Nee ik denk dat het niet zozeer ligt aan het feit of ze hem nou wel of niet leuk vind, maar meer aan:
Citaat:
|
![]() |
|
Nou datik mn vriendje niet superleuk vind heeft niet echt met seks te maken, we hebben nog geen sex gehad..
Ik weet gewoon niet wat ik wil en ik d8 dat ik een nieuwe relatie nodig had om me gelukkiger te voelen maar ik voel me nu alleen maar slechter.. Ik wil gewoon graag een leuk vriendje die om me geeft en me niet zomaar in de steek laat, en de heletijd boeide het me niet wie het zou zijn, maar nu ik met iemand heb voel ik me weer slecht en ik weet echt nietmeer wat ik moet doen >< Ik ben zo bang datik nooit meer met iemand samen zou zijn omdat ik zo verlegen ben en omdat iedereen me zo raar vindt ;/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lieve schat, je hebt geen vriendje nodig om je goed te voelen, want als je een vriendje neemt omdat je een vriendje wil dan gaat het niet werken. Dat merk jij nu dus ook, want je doet dingen die je helemaal niet prettig vind, of waar jij je in ieder geval niet fijn bij voelt omdat je het zielig voor die jongen vindt. Dat is gewoon niet de bedoeling.
En waarom zijn mensen zo gefocussed op het hebben van een relatie? Het is onzin om te denken dat je nóóit meer met iemand samen zou zijn. En zelfs als het zo zou zijn, dat betekent niet dat je niet gelukkig kan zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vergeet het, gebeurd is gebeurd en je kunt het niet meer terugdraaien. En verder: je bent vijftien, dus je hebt nog meer dan genoeg de tijd om een vriendje te krijgen. Als je hem gevonden hebt, gebeuren de dingen allemaal wel vanzelf. |
![]() |
|
Leg het gewoon eerlijk uit aan die jongen (als je dat wilt) en maak het uit. Volgens mij heb jij gewoon tijd nodig met jezelf, om nare herinneringen te verwerken en alles even op een rijtje te krijgen voor jezelf. Probeer eerst eens lekker in je vel te zitten zonder dat je er iemand bij hebt. Je kunt bepaalde herinneringen en problemen niet wegdrukken door halsstarrig op zoek te gaan naar iemand anders die de leegte kan opvullen.
Het is niet erg als je geen vriendje hebt, en het is ook niet erg om nog geen seks te (willen) hebben. Gewoon de tijd nemen, dat vriendje komt vanzelf. En als je hem dan écht echt leuk vindt (en hij jou ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hoewel ik het grotendeels eens ben met bovenstaande mensen, is het wellicht verstandig om je eigen mening er op na te houden en zelf na te denken over wat je wilt, in plaats van blindelings mensen op een forum volgen..
|
ja ik ga het ook niet meteen doen, weetje misschien kan ik hem nog wel leuk gaan vinden, ik wordt zoieso nooit in een keer verliefd, behalve als het echt van die perfecte jongens zijn.. maar die perfecte jongens zijn meestal assholes dus misschien moet ik niet zo kieskeurig zijn ><
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn heel veel jongens die geen mietje zijn maar ook niet meteen een klootzak. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja dat komt wel goed joh
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149 Alyssia | 500 | 18-09-2009 00:45 | |
Seksualiteit |
geen zin in sex miss x | 43 | 03-10-2005 19:30 | |
Eten & Drinken |
Libido verhogend?? MarMaar | 8 | 15-06-2005 15:39 | |
Seksualiteit |
na hoeveel oester krijg jij zin ? Verwijderd | 45 | 08-11-2004 10:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Gatara | 500 | 10-10-2004 14:02 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 |