Ok, het zit dus zo, ik ben een jongen van 19 zit nu en dan op café en ontmoet regelmatig mensen.
Maar ik vind nooit echt een meisje die mijn ding is. Dus zit ik nu en dan eens op zo'n datingsite...eigenlijk was het totaal niet serieus bedoeld omdat ik gewoon dacht dat ik niemand deftigs zou vinden, dus was het in het begin enkel maar wat flirten enzo.
Na een tijdje leerde ik een meisje kennen. Ook begon het met wat small talk en wat flirten maar het hield wel aan, en soms was haar profiel gewoon weg, verwijderd ofzo en na een maand/ paar weken was ze er terug, op dat moment had ik daar geen moeite mee.
Nu, het is nu al een paar maanden dat we serieus praten en de laatste dagen klikte het enorm goed..we missen elkaar als we niet kunnen praten, en als we praten is het soms van smorgens tot savonds..soms zit ze bij haar oma en zit ze speciaal op de pc voor mij enzo...we werden gewoon heel intiem de laatste dagen.
Maar een paar dagen geleden, na een hele middag praten en zeggen hoe leuk we mekaar wel niet vinden en willen..en afspreken. Wensen we mekaar goeie nacht, en de volgende dag vind ik ze nergens meer ( haar profiel is gewoon weg ). Dit is nu al een week zo, en heb nog niets gehoord van haar sinds die avond.
Ik weet hoe ze eruit ziet, ik weet waar ze woont ( gemeente ), ik weet haar voornaam...maar dat is het dan ook. Ik loop dus de laatste dagen enorm gefrustreerd rond en weet echt geen raad met mezelf...ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken...of er is een foutje gebeurd ofwel heeft ze gewoon heel hard met mijn voeten zitten spelen, maar dat klopt volgens mij totaal niet sinds er dingen gezegd zijn geweest die je niet aan iedereen zomaar vertelt, en waarom zoveel moeite doen?...
Wat denken jullie?...ik hoop nog altijd op contact natuurlijk