Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2012, 14:13
parky
parky is offline
Ok, het zit dus zo, ik ben een jongen van 19 zit nu en dan op café en ontmoet regelmatig mensen.
Maar ik vind nooit echt een meisje die mijn ding is. Dus zit ik nu en dan eens op zo'n datingsite...eigenlijk was het totaal niet serieus bedoeld omdat ik gewoon dacht dat ik niemand deftigs zou vinden, dus was het in het begin enkel maar wat flirten enzo.

Na een tijdje leerde ik een meisje kennen. Ook begon het met wat small talk en wat flirten maar het hield wel aan, en soms was haar profiel gewoon weg, verwijderd ofzo en na een maand/ paar weken was ze er terug, op dat moment had ik daar geen moeite mee.

Nu, het is nu al een paar maanden dat we serieus praten en de laatste dagen klikte het enorm goed..we missen elkaar als we niet kunnen praten, en als we praten is het soms van smorgens tot savonds..soms zit ze bij haar oma en zit ze speciaal op de pc voor mij enzo...we werden gewoon heel intiem de laatste dagen.

Maar een paar dagen geleden, na een hele middag praten en zeggen hoe leuk we mekaar wel niet vinden en willen..en afspreken. Wensen we mekaar goeie nacht, en de volgende dag vind ik ze nergens meer ( haar profiel is gewoon weg ). Dit is nu al een week zo, en heb nog niets gehoord van haar sinds die avond.

Ik weet hoe ze eruit ziet, ik weet waar ze woont ( gemeente ), ik weet haar voornaam...maar dat is het dan ook. Ik loop dus de laatste dagen enorm gefrustreerd rond en weet echt geen raad met mezelf...ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken...of er is een foutje gebeurd ofwel heeft ze gewoon heel hard met mijn voeten zitten spelen, maar dat klopt volgens mij totaal niet sinds er dingen gezegd zijn geweest die je niet aan iedereen zomaar vertelt, en waarom zoveel moeite doen?...

Wat denken jullie?...ik hoop nog altijd op contact natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2012, 14:56
Vowel
Vowel is offline
Hmm ja dit is wel lastig, want het is natuurlijk moeilijk raden wat er in iemand omgaat. Ik kan niet echt een reden bedenken waarom ze dit zou doen, behalve dat ze je misschien toch niet zo heel erg leuk vindt, het voor haar te serieus werd en ze er gewoon geen zin meer in had. Ik kan me niet voorstellen dat ik iemand heel erg leuk zou vinden en dan zomaar van de aardbodem zou verdwijnen. Als ze gewoon opeens geen contact meer zou opnemen zou je nog kunnen denken dat er misschien iets is gebeurd of zo, maar als ze zelfs de moeite heeft genomen haar account te verwijderen betekent dit dat het niet per ongeluk is, snap je?

Hebben jullie elkaars telefoonnummer/MSN/whatever? Heb je al geprobeerd haar daar te bereiken? Als het onmogelijk is haar te bereiken, dan ben ik bang dat je nooit een antwoord gaat krijgen op je vraag "waarom?" maar het lijkt me dan veilig te stellen dat ze je toch niet leuk genoeg vond.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 15:02
parky
parky is offline
Citaat:
Hmm ja dit is wel lastig, want het is natuurlijk moeilijk raden wat er in iemand omgaat. Ik kan niet echt een reden bedenken waarom ze dit zou doen, behalve dat ze je misschien toch niet zo heel erg leuk vindt, het voor haar te serieus werd en ze er gewoon geen zin meer in had. Ik kan me niet voorstellen dat ik iemand heel erg leuk zou vinden en dan zomaar van de aardbodem zou verdwijnen. Als ze gewoon opeens geen contact meer zou opnemen zou je nog kunnen denken dat er misschien iets is gebeurd of zo, maar als ze zelfs de moeite heeft genomen haar account te verwijderen betekent dit dat het niet per ongeluk is, snap je?

Hebben jullie elkaars telefoonnummer/MSN/whatever? Heb je al geprobeerd haar daar te bereiken? Als het onmogelijk is haar te bereiken, dan ben ik bang dat je nooit een antwoord gaat krijgen op je vraag "waarom?" maar het lijkt me dan veilig te stellen dat ze je toch niet leuk genoeg vond.
ja dat snap ik nu net niet, want sommige dagen wachte ze echt op me, en vroeg ze echt naar me, en wou ze al mijn aandacht...dus ik ben redelijk 'confused'
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 15:08
bloodyb
bloodyb is offline
Tis lullig voorje maar ik denk dat Vowel gelijk heeft. Als ze echt contact met je zou willen houden had ze wel een emailadres of 06 gegeven maar nu ze haar account heeft verwijderd vrees ik het ergste voor je.... Sterkte
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 15:29
domie
domie is offline
is het een betaalde dating site of een gratis ?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 15:41
parky
parky is offline
gratis hha twoo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 16:43
Verwijderd
Met "je voeten spelen" ?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 16:54
parky
parky is offline
Citaat:
Met "je voeten spelen" ?
euuh...acteren, iemand voor de gek houden, to get played... etc etc
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 19:29
RienoBieno
RienoBieno is offline
Citaat:
Met "je voeten spelen" ?

uitdrukking ken je toch wel. Zelfs ik weet en het en ben 15
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 19:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmm, lastig. Het kan zijn dat als jullie het opeens hadden over afspreken, ze het opeens toch iets te eng en serieus vond worden en ze daarom besloot het maar op te geven, maar het is wel erg laf dat ze daar dan niets over zegt. Eventueel kun je kijken of je haar kan opzoeken op facebook, maar als dat niet lukt zou ik het laten rusten. Je zegt dat ze wel vaker verdween en weer opdook, misschien is dit ook zoiets.
Oud 10-07-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:
uitdrukking ken je toch wel. Zelfs ik weet en het en ben 15
Ik heb de uitdrukking nog nooit in mijn leven gehoord. Wat is de jeugd van tegenwoordig toch intelligent.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 21:02
Verwijderd
Het is een Vlaamse uitdrukking, vandaar
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 21:10
parky
parky is offline
Citaat:
Het is een Vlaamse uitdrukking, vandaar
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 21:12
parky
parky is offline
Citaat:
Hmm, lastig. Het kan zijn dat als jullie het opeens hadden over afspreken, ze het opeens toch iets te eng en serieus vond worden en ze daarom besloot het maar op te geven, maar het is wel erg laf dat ze daar dan niets over zegt. Eventueel kun je kijken of je haar kan opzoeken op facebook, maar als dat niet lukt zou ik het laten rusten. Je zegt dat ze wel vaker verdween en weer opdook, misschien is dit ook zoiets.
ja ik breek mijn kop er niet meer over ofzo, ik denk dat ze plots zo binnen hier en een tijd zomaar weer opduikt en dan vraag ik wel uitleg. ...maar moet wel zeggen dat ze niet meer kon wachten met mij te zien, het moest plots heel snel gebeuren hha.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 22:28
AzN
AzN is offline
De meeste mensen hebben toch Facebook? Misschien 'n vreemde stelling, maar; ik zou 't 'n klein beetje opvallend vinden als iemand (van +/- 20) dat niet zou hebben .
Oud 11-07-2012, 04:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
De meeste mensen hebben toch Facebook? Misschien 'n vreemde stelling, maar; ik zou 't 'n klein beetje opvallend vinden als iemand (van +/- 20) dat niet zou hebben .
Ik heb geen facebook. Of iets dat er op lijkt. Ik gebruik niet eens MSN.

@TS: is facebook geen optie? Of heb je haar achternaam ook niet? Haar e-mailadres?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 10:23
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik heb de uitdrukking nog nooit in mijn leven gehoord. Wat is de jeugd van tegenwoordig toch intelligent.
Het is een Begische uitdrukking en betekent iemand voor de gek houden.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 11:29
parky
parky is offline
Citaat:
Ik heb geen facebook. Of iets dat er op lijkt. Ik gebruik niet eens MSN.

@TS: is facebook geen optie? Of heb je haar achternaam ook niet? Haar e-mailadres?
nope, en ze heeft nogal een veel voorkomende naam, dus begin maar eens te zoeken
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 11:37
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
nope, en ze heeft nogal een veel voorkomende naam, dus begin maar eens te zoeken
Ik denk dan echt dat je er weinig aan kunt doen, behalve wachten tot ze wellicht weer komt opdagen.. Maar ik zou als ik jou was ook niet te lang hopen houden en blijven wachten.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 12:01
parky
parky is offline
Citaat:
Ik denk dan echt dat je er weinig aan kunt doen, behalve wachten tot ze wellicht weer komt opdagen.. Maar ik zou als ik jou was ook niet te lang hopen houden en blijven wachten.
weet ik, maar geef toe, het is een beetje raar ;p
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 12:03
Verwijderd
Vrouwen zijn ook een beetje raar.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 17:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mannen gelukkig niet.
Oud 11-07-2012, 20:20
parky
parky is offline
Citaat:
Mannen gelukkig niet.
niet echt? ;p
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Maar als je ook haar woonplaats weet en hoe ze er uit ziet... Ik weet niet - het is imo maar net hoe graag je wil. Anders heb je inderdaad pech en zul je moeten wachten tot ze weer op komt dagen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 22:17
parky
parky is offline
Citaat:
Maar als je ook haar woonplaats weet en hoe ze er uit ziet... Ik weet niet - het is imo maar net hoe graag je wil. Anders heb je inderdaad pech en zul je moeten wachten tot ze weer op komt dagen.
tis niet dat ik nog niet geprobeerd heb haar te vinden he, geloof me, kheb geprobeerd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2012, 21:12
parky
parky is offline
meh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten