Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2012, 00:17
GreyHound
Avatar van GreyHound
GreyHound is offline
Hoe ziet jouw leven eruit in de vakantie?

Die van mij is meestal 6 weken werken, veel slapen, misschien wat gamen.
En de andere 2 weken vakantie vieren ergens.
__________________
Life is getting tough? God fears your progess
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2012, 11:30
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
werk fulltime dus heb alleen vakantie als ik dat opneem. Dan voornamelijk opvakantie naar het buitenland, festivals of feestweekjes!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 13:33
Verwijderd
Luxaflex naar beneden omdat ik anders het scherm niet goed kan zien.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 19:57
aiek
aiek is offline
ik heb intotaal 7,5 week vakantie,

de eerste 2,5 week ben ik veel bij vrienden en vrienden bij mij, we doen gezellige dingen, gaan naar de keet en houden slaapfeestjes,
dan ga ik een midweekje op vakantie met ons gezin en een goede vriendin gaat dan ook mee,
daarna ga ik 3 weken elke dag werken,
en het laatste weekje ga ik vooral heel rustig doen, beetje chillexen en met vrienden enzo,

dan heb ik 1e schoolweek, maandag boeken halen, dinsdag kaftvrij (vrije dag) dus dan ga ik denkik shoppen ofzo, en woensdag rooster halen en kennismaking met mentor, en dan donderdag en vrijdag weer de harde waarheid: lessen volgen..


(14 jaar, na de vakantie 3vwo)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 21:09
Verwijderd
In feite heb ik nu vakantie, want ik heb collegevrij. Ik moet alleen nog mijn propedeusewerkstuk schrijven, dus mijn leven is nu meestal iets als slapen tot een uur of 9, dan opstaan en naar de bieb vertrekken. Tot 5 uur zit ik daar dan en 's avonds doe ik waar ik zin in heb. Als ik een dag geen zin heb, dan doe ik niets. Ik spreek af met mensen als ik daar zin in heb. Volgende week ga ik 4 dagen weg, als ik dan weer terug ben, ben ik niet echt van plan iets te gaan doen, ik vermoed dat ik namelijk vooral brak ga zijn dan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 21:42
synthetisch
synthetisch is offline
Ik ga 3 maanden lang uit m'n neus eten, gewoon omdat het kan. heb er nu al een maand opzitten en het gaat best goed tot nu toe
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 21:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Werken, achterstallig huiswerk inhalen en tussendoor leuke dingen doen met mijn vriendje. Midde augustus gaan we samen kamperen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 15:25
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Tenzij het mooi weer is ziet mijn leven er nuteloos uit in de vakantie De eerste week doe ik vaak helemaal niks, veel slapen en anders in de zon liggen, op de bank hangen en een beetje internetten of gamen. Dit jaar deed ik dat wat langer want het was toch shitweer, toen ging ik werk zoeken, ondertussen Pools leren, ik ben bezig mijn kamer onder handen te nemen, wat skaten, wat shoppen want het is sale, soms naar een vriendin, en we gaan sowieso nog altijd drie weken op vakantie.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 17:19
Verwijderd
Diamera, waarom leer je Pools? En welke site ed gebruik je dan?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 18:29
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Diamera, waarom leer je Pools? En welke site ed gebruik je dan?
Het spreekt me aan op een of andere manier, al een paar jaar. Ik ben alleen nu pas bezig omdat ik nu toch alle tijd heb. Ik houd sowieso veel van talen en de onderlinge verwantschappen e.d. maar Pools heeft iets bijzonders, ik weet het niet. Ik hoor graag Polen praten, eigenlijk Oost-Europeanen in het algemeen wel maar Pools hoor je ook hier in nl regelmatig Het heeft iets liefs, vind ik!

Ik ben er nog niet eens geweest, maar ook het land en de cultuur hebben mijn nieuwsgierigheid gewekt! Ik was van plan er een tijdje op taalcursus te gaan dit jaar, maar je hebt meer aan een verblijf tussen de native speakers als je zelf al een aardig woordje spreekt dus daar ben ik nu mee bezig, en ik moet toch wat doorsparen.

Ik gebruik geen website (hoewel Forvo.com handig is met sommige tongkrakers van Poolse woorden) maar heb in de bieb een fijn boek met bijbehorende audio gevonden, Colloquial Polish heet het.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 18:51
Verwijderd
Okee, wel apart, maar wel leuk natuurlijk! Ik ben op dit moment een Frans leesboekje aan het lezen; best wel pittig is dat! Ik ben nog niet echt in aanraking geweest met pools, het lijkt mij vooral heel lastig! Zeker omdat ik altijd problemen heb met uitspreken van woorden, zelfs al in het Nederlands. Woordjes en gram gaat prima. Spaans lijkt mij wel heel erg interessant. en natuurlijk moet ik m'n Engels blijven verbeteren.

euh, maar ontopic: M'n vakantie-lifestyle; Ik werk een beetje, een week veel en een week niet veel! Ik spreek wat af met vrienden en verder doe ik niet zoveel, beetje laptoperen en nu dus ook lezen ;-)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 02:07
SushiMonster
Avatar van SushiMonster
SushiMonster is offline
In de vakantie werk ik gewoon door, als ik maar af en toe sushi gevoederd krijg.
__________________
from outer space
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 00:06
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
als t goed weer is buiten voetballen, of skaten =)
eerst ook naar vrienden, de meeste zijn nu op vakantie, ik ga ook bijna =))))))))
slecht weer of moe van buiten:COMPUTERENN
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 05:52
Verwijderd
Lekker niks doen en veel genieten van dingen. Zoiets?
Edit: en daar draag ik dan slippers bij. En soms de hele dag een badjas.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 12:15
Verwijderd
werken, op vakantie gaan, werken werken werken totdat mijn studie begint.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 13:45
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Diamera heb je al een idee waar ergens in polen je naartoe wilt?
Als ik je een tip mag geven, Krakow is echt een hele gave stad met veel te doen ook, en het is ook niet zo ver van aushwitz dus mocht daar je interesse liggen moet je daar echt eens heen want dat is zeker de moeite waard!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 20:19
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
@Duckdonkey Ik meen ooit eerder gelezen te hebben dat je daar bent geweest, het lijkt mij in ieder geval ook een geweldige stad! Ik hoor er veel positiefs over. Maar daarom bewaar ik Krakow voor een vakantie, in de winter zal het vast niet zo gezellig zijn als 's zomers

Ik heb twee taalscholen in Warschau gevonden die daar ook een gastgezin voor je uitzoeken. Verder nog een luxe, private school in Sopot maar dan krijg je een kamer voor jezelf, dan lijkt een gastfamilie me veel leuker! Dus het idee is Warschau, i.c.m. verdere taallessen ergens komende winter of lente en dan een maand
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Nanowrimo
fizzle-fluffy
37 03-11-2015 15:03
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.