![]() |
||
Citaat:
Ik ben te lui om meer bronnen te zoeken, maar het is wel degelijk strafbaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
- er sprake is van seks met een minderjarige - er sprake is van verschil in machtsverhouding. In Duitsland is incest strafbaar. Bij de link die je geeft, gaat hem om een oudere broer die vier kinderen bij zijn jongere en geestelijk gehandicapte zus heeft verwekt. Hun 'relatie' begon op haar 16e. In Nederland zou déze relatie ook strafbaar zijn, vanwege het verschil in machtsverhouding. |
![]() |
|
Het gaat er in de hoofdzaak niet om of incest strafbaar is of niet, maar vooral wat er te doen is om het voorval in de toekomst te voorkomen. TS geeft aan zich bij de situatie niet prettig te voelen, dus met tips over wat hij kan doen is hij wellicht meer geholpen.
Erover praten en als het de volgende keer weer voorkomt wegduwen / afwijzen zoals Reverend al aangaf lijkt mij de beste optie.
||
Citaat:
Wat Reverend bedoelt met zijn post is dat er duidelijk een groter probleem is dan het leeftijdsverschil. En dat is ook zo. @TS: Wegduwen en blijven zeggen dat je het niet wil. En als dat niet werkt moet je gewoon dreigen met aangifte. Als zij dingen blijft doen (aan jou zitten en zo) die jij niet wilt, dan is dat aanranding. |
![]() |
|
Even juridisch correcte informatie:
-de minimumleeftijd voor seks is in Nederland 16 jaar, geen 18 -incest sec is in Nederland niet strafbaar Het is verder duidelijk: je wil het niet (dus hoeven we even geen andere redeneringen te maken). Zeg tegen je zus dat je het niet wil, duw haar weg als ze het toch probeert, dreig het tegen je ouders te vertellen. Als het allemaal niet helpt, vertel het dan je ouders. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de tips, het lijkt nog niet te werken..
Wat het probleem is, is dat me zus een mooi meisje is. Ik had wel seks willen hebben met haar als ze me zus inderdaad niet was. Zoals ik al eerder aangaf, ik kan me moeilijk onder controle houden. Laatst gewijzigd op 25-07-2012 om 16:05. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|