Mensen die mijn topic Ex hebben gelezen moeten hiervoor weten dat het dus niks geworden is met hem, omdat hij wat dingen heeft gedaan waar ik later ben achter gekomen en ik er dus gewoon helemaal klaar mee was.
Ik ben verdergegaan en ging ik laatst op vakantie met een vrienden groepje van ongeveer 10 mensen.
Het was super gezellig en elke avond ontzettend veel gelachen e.d.
Op een avond kwamen er een paar jongens bij ons zitten en 1 jongen zat overduidelijk met mij te flirten en ik vond het genant voor zijn vrienden om hem af te wijzen dus gewoon dom mee geflirt, verder niks gebeurd ofzo.
In de ochtend merkte ik dat een jongen chagerijnig was die dat eigenlijk nooit is.
Als ik wat zei tegen hem de hele dag reageerde die kortaf en in de avond bleek dus dat hij vond dat ik terug viel in mijn oude gedrag met flirten enzo (ik heb gezegd dat ik me ging veranderen qua flirten of zomaar zoenen met jongens)
Ik heb toen gezegd dat ik niet zomaar patsboem kan veranderen. En zo had hij het niet bekeken.
We hadden met 4 mensen ongeveer over liefde en relaties en hij zei dat ie nog steeds zijn ex van ong. 2 week nog wel leuk vond en daarna hadden we het heel gezellig, veel gelachen.
Toen we thuis waren gingen we die volgende dag allemaal naar iemand zijn huis om een afterparty te houden, was erg leuk.
Paar waren een beetje aangeschoten en ik heb de helft van de avond bij hem op de grond gelegen. (er waren niet genoeg banken, haha)
Iedereen ging tegelijk naar huis en we geven elkaar altijd een knuffel en in een melige bui ook 3 kusjes.
Toen ik hem als laatst een knuffel gaf, gaf hij me een heel lief klein kusje op me mond.
Ik ben sindsdien geloof ik helemaal hoteldebotel over hem, luister vrolijke liefdes nummers en kan niet stoppen met denken aan hem, ineens.
En nu mijn vraag eigenlijk moet ik het z.s.m. vergeten?
omdat hij in mijn vriendengroep zit. (waaronder zijn broer)
hij zei dat ie nog wel met zijn ex zit.
en ik niet zeker weet of hij mij ook leuk vind..
en hem nu sinds ong. mijn 10e ken.
|