Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2012, 18:53
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Hai,
Mijn fietszadel was natgeregend en daarna heeft ie afgegeven op mijn broek, nu zit er een lelijke zwarte vlek bij mn kont, heeft iemand en idee hoe ik die er goed uit kan krijgen(het is een gele broek dus het valt nogal op)
En misschien is het sowieso een leuk idee om een algemeen topic te maken voor dit soort dingen??

Groetjess
Oud 06-08-2012, 19:21
Verwijderd
Laten weken in de biotex doet meestal wonderen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 19:50
schaapje2702
schaapje2702 is offline
er is ook textielverf verkrijgbaar.

in kaufland heb je ook Bliff dat spuit je op die vlek laat het goed inweken en gooit het in de was, zo heb ik rode op oliebasis marinade uit mijn witte blouse gekregen...

en er is natuurlijk ook nog vanish
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 19:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb laatste een plastic zak rond m'n zadel gehad die afgegeven had op een witte legging en dat is er uitgegaan na een nachtje in de biotex weken. Ik heb in het verleden ook wel eens andere vlekken gehad van een plastic zak op een broek die ik er nooit uitgekregen heb.
Oud 06-08-2012, 20:31
Verwijderd
Een algemeen topic voor mensen met fietszadelafdrukken op de ass?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 13:11
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Een algemeen topic voor mensen met fietszadelafdrukken op de ass?
Haha nee dat niet, gewoon een topic voor alle dingen die met vieze/kapotte kleding te maken hebben enzo.

En thanks, ik zie dat we hier thuis ook biotex hebben dus dat ga ik eens proberen, textielverf had ik nog niet aan gedacht maar dat kan ook nog idd!
Reageren

Regels voor berichten