Advertentie | |
|
![]() |
|
Ondertussen heb ik de andere twee smaken ook gehad en ik vind de Spicy Reggae Chicken het lekkerst. Niet dat ik die nou supergeweldig vind, maar het is eetbaar.
|
Tijdens vakantie op Cyprus viel het me overigens op dat ze daar heel andere chips smaken hadden dan ik gewend had. Zo hadden ze geen normale naturel of paprika maar wel salt en vinegar (daar was sowieso veel chips van, blijkbaar daar de naturel oid), barbecue, prawn cocktail (dat zou misschien iets voor Zeppelin zijn) en nog wat smaken die ik vergeten ben
![]()
|
![]() |
|
Aioli klonk lekkerder dan dat ik het vond smaken. Er zit iets bij wat ik niet zo lekker vind, maar al met al geen slechte smaak.
Reggae Chicken vond ik wel ok, maar erg veel poeder erop dus dat was een beetje zout en eigenlijk toch net niet pittig genoeg. Whiskey Cocktail heb ik meteen weer dicht gedaan en niet eens geproefd, omdat ik van de geur al bijna over m'n nek ging. |
![]() |
|
|