Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 22:48
anilvera
anilvera is offline
Lid
anilvera is nu online

Hallo Iedereen ,
Ik ben niet het meisje die normaal op een forum zou schrijven,
maar moet alles even van me afschrijven.
Sinds de kleuterklas is het altijd zo geweest dat ik veel vriendjes wou,
op het begin was dat steeds zo , maar daarna , zonder dat ik weet waarom, liep het altijd goed mis. Vandaag ben ik 18 jaar , ga ik bijna studeren en heb ik een enorme angst voor mijn toekomst. Ik word vaak aangesproken op straat , voor modellenwerk , door jongens , door mensen die graag contact met me willen. De buitenwereld denkt dat ik een zeer populair meisje ben , maar eigenlijk heb ik niemand. Ik heb wel vrienden , maar zijn die echt , mhhh moeilijke vraag. Ik weet niet wat ik fout doe , waar het fout gaat , misschien probeer ik te hard. Ik weet het niet. Ik zie er goed uit , kom uit een familie met veel geld , mode is mijn grote passie. Je zou bijna denken dat ik het perfecte meisje ben. Goed mis dus. Heel mijn leven lang al lopen dingen mis. Relaties lopen rap op de klippen. Vriendschappelijke relaties , liefde ,.. Ik worstel ook al een lange poos met eetstoornissen en krijg het maar niet goed. Toen ik 5 was werd ik als ADHD'er gediagnosiseerd. Thuis kreeg ik woedeuitbarstingen terwijl ik op school gewoon het kind was dat met iedereen vriendjes wou zijn , dat lukte op het begin, maar daarna werd ik steeds in de steek gelaten. Ik kropte dat steeds op tot ik thuis was , daar kwam alles er uit. Ik stel mijn eigen keer op keer teleur , en ben bang dat het volgend jaar , als ik ga studeren , ook zo gaat zijn. Ik weet echt niet wat ik wil in mijn leven, of ik nog wel wil leven. Help me alstublieft , nog nooit heeft iemand letterlijk kunnen zeggen wat ik fout doe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2012, 23:56
Em.
Em. is offline
Ga naar de psycholoog? Die zijn opgeleid om te achterhalen waar het niet goed zit en hoe dat op te lossen.

Verder lijkt het me een beetje dat je alles té graag perfect wilt hebben. Zou dat kunnen?
Oud 12-08-2012, 01:16
Verwijderd
Mensen "verwachten" veel van je (omdat je er goed uitziet etc) maar je voldoet niet aan die verwachtingen - zit je daar mee?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 17:11
Verwijderd
Je noemt dingen op waarvan je kunt beredeneren dat je er gelukkig van wordt, maar zo werkt het niet. Weet je wel wat je echt leuk en belangrijk vindt? En ben je reëel in de eisen die je stelt? Ik sluit me aan bij Em, als het al zo lang speelt en je het lastig vindt er zelf uit te komen, zet dan eens je gedachten op een rijtje samen met een psycholoog.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten