Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2012, 16:36
icetea296
icetea296 is offline
hee
ik zie de laaste paar dagen een hoop dingen over het spel slenderman en dat het echt en echt eng zou moeten zijn
nou komen er zaterdag een paar vrienden een keer hier slapen maar 1 daarvan blijft maar zeggen dat hij geen een spel eng vind en van dat soort praatjes dus dan zou ik hem wel eens dat spel willen laten spelen in de nacht,
maar ik zelf wil hem ook wel eens zien want ik ben best benieuwd hoe die nou echt is
maar ik zie nergens waar je hem kan kopen en ik denk dat hij gratis te downloaden is en heb al wel wat rond gekeken maar kan hier en daar niet echt een download vinden
weet een van jullie misschien waar je slenderman kan downloaden?

dankje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2012, 19:03
Macrador
Macrador is offline
Het spel noemt niet Slenderman, maar Slender. Misschien vond je het daarom niet.

Hier is de site. http://slendergame.com/

Downloaden is inderdaad gratis.
Oud 12-08-2012, 20:52
Verwijderd
En regel ook meteen Amnesia: The dark descent. Wedden dat hij die niet alleen in het donker met het geluid hard durft te spelen?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 22:33
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
En regel ook meteen Amnesia: The dark descent. Wedden dat hij die niet alleen in het donker met het geluid hard durft te spelen?
mwoah ik vond amnesia eigenlijk helemaal niet eng. ik vond het eigenlijk een best voorspelbaar spel. ik ben vaker geschrokken door doom 3 dan door amnesia.

en er is hier al een topic over slender. en ik weet niet of het spel nu wel weer te downloaden is maar een maand of 2 terug lukte het niet maar als het wel werkt is het nog wel een leuke om er bij te doen. het spel heet SCP: contaiment breach. heb hem zelf nog niet gespeeld maar heb er veel goeds over gehoord.
Oud 12-08-2012, 22:37
Verwijderd
Ik ben een angsthaas en een mietje en ik vind Slender niet eng. Maar van Amnesia durf ik de trailer niet eens te kijken.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 23:06
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik ben een angsthaas en een mietje en ik vind Slender niet eng. Maar van Amnesia durf ik de trailer niet eens te kijken.
dat vind ik dan best apart
ik heb amnesia af gezet omdat ik het echt saai begon te vinden. terwijl ik bij slender toch best zat te shaken na een aantal pagina's te hebben.
Oud 13-08-2012, 11:03
Verwijderd
Citaat:
mwoah ik vond amnesia eigenlijk helemaal niet eng. ik vond het eigenlijk een best voorspelbaar spel. ik ben vaker geschrokken door doom 3 dan door amnesia.
Oh, ik vond slender en doom 3 juist wat minder eng.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 11:20
huntingyade
huntingyade is offline
doom 3 was het meer dat je telkens die monster in je gezicht krijgt als ze uit hun kast komen enzo XD
en blijkbaar vinden mensen toch hele andere dingen eng XD
Oud 13-08-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
doom 3 was het meer dat je telkens die monster in je gezicht krijgt als ze uit hun kast komen enzo XD
Klopt, en dat was ook wel vaak schrikken, maar na een tijdje spelen wordt ik daar immuun voor. Net als Dead Space 2, het is vaak hetzelfde truucje hergebruiken en na een paar keer schrikken was de nieuwigheid daar voor mij een beetje vanaf.

Bij amnesia gebeurt er soms tijden niets en juist dat maakt het voor mij creepy-er.

Niet dat ik doom 3 en/of dead space 2 slechte games vond trouwens. Integendeel
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 13:05
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Klopt, en dat was ook wel vaak schrikken, maar na een tijdje spelen wordt ik daar immuun voor. Net als Dead Space 2, het is vaak hetzelfde truucje hergebruiken en na een paar keer schrikken was de nieuwigheid daar voor mij een beetje vanaf.

Bij amnesia gebeurt er soms tijden niets en juist dat maakt het voor mij creepy-er.

Niet dat ik doom 3 en/of dead space 2 slechte games vond trouwens. Integendeel
dat had ik nou juist bij amnesia XD

dead space heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld. heb wel de film er van gezien maar weet niet hoeveel die te maken heeft met het spel zelf.

en doom 3 was inderdaad wel cool.
Oud 13-08-2012, 13:42
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
De reden dat Doom 3 totaal niet creepy is imho, komt doordat je een dik vet fucking wapen hebt om die beesten weg te blazen. In Amnesia ben je compleet weerloos en dat voegt een bepaalde sfeer toe voor mij die het een stuk creepy-er maakt.
Oud 13-08-2012, 16:14
Verwijderd
Citaat:
dead space heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld. heb wel de film er van gezien maar weet niet hoeveel die te maken heeft met het spel zelf.
Aanradertje dan. Zowel deel 1 als deel 2. Als je het niet eng vindt is het alsnog lekker schieten
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 19:40
icetea296
icetea296 is offline
Citaat:
hahah ja dat weet ik ik heb het samen met me neef een keer s'nachts gedaan je schrikt je eigen afentoe echt helemaal kapot
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 19:42
icetea296
icetea296 is offline
volgensmij is silent hill ook behoorlijk eng ik heb het zelf nooit gespeelt maar volgensmij is het wel een gek spel
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 19:51
Verwijderd
Silent Hill 2 is een prachtig staaltje survival horror, een van de beste in z'n genre.

De andere delen vind ik over het algemeen trouwens een stuk minder dan deel 2.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 22:17
icetea296
icetea296 is offline
oke misschien ga ik hem wel een keer spelen me neef is er ook helemaal gek van leen hem wel een keer van hem
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 19:45
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Silent HIll twee
De Fatal Frame serie is trouwens ook fucking eng.
Oud 14-08-2012, 20:26
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Silent HIll twee
De Fatal Frame serie is trouwens ook fucking eng.
heb daar alleen de derde van gespeeld. en had dat spel geen andere naam in nederland ?
Oud 22-08-2012, 14:56
DutchSpaceSnake
DutchSpaceSnake is offline
Slender is echt een kut spel , ik was banger toen ik het verhaal hoorde en las om 2 uur snachts dan dat ik het speelde -.-
Oud 22-08-2012, 15:38
Verwijderd
Ik heb slender gister ook even gespeeld en ben ook nogal teleurgesteld. Ik weet dat het maar een mini-project is maar de engheid en het speelplezier is vrij snel weg.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 18:58
shadyy
shadyy is offline
Het is echt een stom spel, het is niet eens eng, amnesia is echt veel enger
Met citaat reageren
Oud 18-10-2012, 15:32
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Die trailer is niet eng... Ik vind slender ook nietecht erg eng
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 15:07
Dirkj3
Dirkj3 is offline
Ik vind Slender echt helemaal geweldig. Vooral ook dankzij de nieuwe mappen die er bij blijven komen. De laatste (Prison) is echt eng

Alle mappen die je kan downloaden staan op http://www.slenderman.nl/
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 08:55
maxvw
maxvw is offline
Dit is een vies spel echt waar
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 23:46
DAH
DAH is offline
Ik heb het gespeeld en ik weet niet waarom, maar Slender en Amnesia zijn slecht voor mijn gezondheid. Ik vind het op een of andere manier erg eng.
Oud 06-11-2012, 14:34
Dafuq
Dafuq is offline
ik heb het gespeeld dankzij mijn broertje die vertelde dat ik iets moest vinden en ik bleef maar zoeken kwam slender op eens opduiken, met de boxen luid maar ik moet wel zeggen, dat ik het spel ook wel geniaal vind en ook om te lachen vooral

ik heb er iig wel om kunnen lachen en ik ben iemand die wel van horror games houdt 't geeft je een kick. echt bang ben ik niet, maar vind het schrikken wel lachen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 18:43
Dirkj3
Dirkj3 is offline
De eerste screenshots van het nieuwe spel Slender: The Arrival zijn uitgebracht:
http://slenderarrival.nl/
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 23:06
DAH
DAH is offline
Citaat:
De eerste screenshots van het nieuwe spel Slender: The Arrival zijn uitgebracht:
http://slenderarrival.nl/
Ziet er cool uit
Oud 07-11-2012, 11:35
leon00107
leon00107 is offline
Ik heb ook een horor game gespeelt en die heet anna die is echt epic je moet een geest uit haar lijden verlossen ofzo maar is een soort van zoek en vind horor zoek maar op op youtube van pewdiepie
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 19:44
Verwijderd
Slenderman deed mij niet zo veel. Ik heb er aantal filmpjes van gezien, en daarna uiteraard zelf geprobeerd, maar ik werd er niet warm of koud van

Ik ben wel behoorlijk geschrokken van F.E.A.R. voornamelijk in den beginne als er een gozer met een eind hout achter een container vandaan komt, of als dat kind te pas en te onpas verschijnt.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 10:39
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik vind slender ook wel eng hoor, ofnouja, je schrikt er soms erg van x)
Vooral in het huis, bij mij staatie dan telkens om de hoek, dus opzich is het het slimst daar eerst heen te gaan
Ik ben tot 7 vande 8 pagina's gekomen! Na een heleboel pogingen..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 19:51
Dirkj3
Dirkj3 is offline
Ik ben nog geen 1x zo ver gekomen. Ik kom niet verder dan 6 pagina's en dan staat ie er ineens als ik me omdraai.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 13:49
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nee ik ook telkens 6 hoor, ik had 1 keertje geluk, maar je moet de tijd goed indelen met rennen, niet te weinig maar ook niet teveel, als je bij de 6 pagina's bent en je bent buiten adem benje zo goed als dood x)
En gewoon goed weten waar de pagina's zitten
En al helemaal niet omkijken.. Dan komje wss nieteens verder dan 4 ofzo xD
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 22:11
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
dat vind ik dan best apart
ik heb amnesia af gezet omdat ik het echt saai begon te vinden. terwijl ik bij slender toch best zat te shaken na een aantal pagina's te hebben.
ja dit heb ik ook! ofnouja ik vond amnesia ook best eng opzich, maar van slender krijsde (krees?) ik echt door het hele huis, ik schrok gewoon van mezelf
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 02:28
Dirkj3
Dirkj3 is offline
7! En meteen gepakt
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 09:25
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
7! En meteen gepakt
haha goedzo xD