Advertentie | |
|
![]() |
|
Het spel noemt niet Slenderman, maar Slender. Misschien vond je het daarom niet.
Hier is de site. http://slendergame.com/ Downloaden is inderdaad gratis.
||
Citaat:
![]() ik heb amnesia af gezet omdat ik het echt saai begon te vinden. terwijl ik bij slender toch best zat te shaken na een aantal pagina's te hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij amnesia gebeurt er soms tijden niets en juist dat maakt het voor mij creepy-er. Niet dat ik doom 3 en/of dead space 2 slechte games vond trouwens. Integendeel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dead space heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld. heb wel de film er van gezien maar weet niet hoeveel die te maken heeft met het spel zelf. en doom 3 was inderdaad wel cool.
|
![]() |
Ik vind Slender echt helemaal geweldig. Vooral ook dankzij de nieuwe mappen die er bij blijven komen. De laatste (Prison) is echt eng
![]() Alle mappen die je kan downloaden staan op http://www.slenderman.nl/ |
![]() |
|
Ik heb het gespeeld en ik weet niet waarom, maar Slender en Amnesia zijn slecht voor mijn gezondheid. Ik vind het op een of andere manier erg eng.
![]() ![]()
|
![]() |
|
ik heb het gespeeld dankzij mijn broertje die vertelde dat ik iets moest vinden en ik bleef maar zoeken kwam slender op eens opduiken, met de boxen luid
![]() ![]() ik heb er iig wel om kunnen lachen en ik ben iemand die wel van horror games houdt ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
De eerste screenshots van het nieuwe spel Slender: The Arrival zijn uitgebracht:
http://slenderarrival.nl/ |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Slenderman deed mij niet zo veel. Ik heb er aantal filmpjes van gezien, en daarna uiteraard zelf geprobeerd, maar ik werd er niet warm of koud van
Ik ben wel behoorlijk geschrokken van F.E.A.R. voornamelijk in den beginne als er een gozer met een eind hout achter een container vandaan komt, of als dat kind te pas en te onpas verschijnt. |
![]() |
|
Nee ik ook telkens 6 hoor, ik had 1 keertje geluk, maar je moet de tijd goed indelen met rennen, niet te weinig maar ook niet teveel, als je bij de 6 pagina's bent en je bent buiten adem benje zo goed als dood x)
En gewoon goed weten waar de pagina's zitten ![]() En al helemaal niet omkijken.. Dan komje wss nieteens verder dan 4 ofzo xD |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Slender Korreltjezout | 22 | 08-10-2012 18:04 | |