Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2012, 12:35
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Omdat Paranoide het vergeten is

Citaat:
Ik wens vijf verschillende ijsjes, en dat ik dan een ijsje mag uitzoeken.
Je kiest helaas de verkeerde, eentje waar je allergisch voor blijkt te zijn en het gevolg is dat je 3 weken je bed niet uit mag.

ik wens dat de recreatieplas dichterbij is!
Oud 20-08-2012, 08:10
Verwijderd
Het begint te stortregenen. Regen, regen, regen. Alle rivieren en meren. stromen over. Honderden mensen verdrinken, oogsten gaan verloren, hele dorpen worden verwoest. Maar omdat ook de recreatieplas in omvang verviervoudigd is, ligt hij nu wel dichterbij.

Ik wens dat ik de barbecue niet hoef schoon te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 08:42
Verwijderd
Je hoeft de barbecue niet schoon te maken, maar de frituurpan wel. Lekker werkje

Ik wens dat mijn hond niet meer in de rui is.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 14:28
Martiño
Martiño is offline
Je hond is niet meer in de rui, want hij heeft kanker en door de chemo zijn al zijn haren toch al uitgevallen.

Ik wens een lekker kopje koffie
Oud 23-08-2012, 10:33
bloodyb
bloodyb is offline
Nou jammer dan want je hebt een Senseoapparaat.
Ik wil lekker eten en drinken voor weinig.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 10:36
Verwijderd
Nou, jammer dan, want je krijgt een baksteen. Op je voet. Terwijl je in elkaar duikt van de pijn zie je nog nét dat op de baksteen de spelregels van dit spel uitgelegd staan.

Ik wens dat Martin alsnog een lekker kopje koffie krijgt.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 10:38
Verwijderd
@Duckdonkey: ik was het niet vergeten, ik heb bewust geen nieuw topic geopend omdat ik het wel welletjes vond.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 14:48
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Para, oh sorry dat had ik niet door
Oud 24-08-2012, 15:06
Verwijderd
Ik wou nog even zeggen dat 'verpest de wens' niet alleen iets anders is dan 'de wens komt niet uit' maar ook iets anders dan 'de wens valt tegen'. Dat zag ik in het vorige topic af en toe, dat iemand bv. een spelletje wenste en dat dat 'verpest' werd doordat het spelletje snel uitgespeeld was. Het gaat erom dat je doet alsof je een flauwe wensenvervullende geest bent die de wenser wil laten denken 'ik wou dat ik dat nooit gewenst had'.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Martin krijgt een lekker kopje koffie. Het kopje koffie is zo groot als een zwembad en hij wordt op de bodem vastgetapet. Als hij het niet binnen twee minuten opdrinkt, sterft hij. Jammer maar helaas voor Martin.

Ik wens dat ik 1000 euro kreeg.
Je broer overlijdt en je erft zijn spaargeld, 1000 euro. Veel plezier ermee.

Ik wens dat het moeilijke gerecht dat ik vanavond wil klaarmaken, goed lukt.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 15:11
Verwijderd
Je krijgt 1000 euro voor een naaktreportage, mooi bedrag En de foto's zijn smaakvol! Echter, je foto's belanden op je school overal als poster en flyer, op internet wordt het eeuwig bewaard in alle vieze hoekjes en in je dorp heeft iedereen de memo ook gekregen. Maar niet die smaakvolle foto's, nee, eentje waarbij er een schimmeldoos over is geshopt. Je staat eeuwig bekend als de roeskiese schimmelpruim en niemand neemt je nog aan. Je 1000 euro mag je heel zuinig uitgeven aan droog brood komende jaren.

Sarah krijgt nu jeuk op een plekje waar ze net niet bij kan om te krabben. Verder heeft ze wel gelijk maar ik ben benieuwd of het werkt.

edit ohhh sloombo. Het moeilijke gerecht dat je wil klaarmaken lukt natuurlijk. Want anders kwam je wens niet uit. Het moeilijke gerecht lukt vanavond bijna perfect, en je weet precies wat je nog anders had moeten doen. Morgen maak je het weer, en wéér is het bijna perfect. De rest van 2012 besteed jij in de keuken aan het maken van de perfecte variant.

Ik wil kunnen whitelighteren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten