![]() |
|
Een vraag aan de jongens.
Welke schoenen draag je het liefst, of vind jij zelf het mooist. Wat vinden jullie van deze schoenen, deze heb ik zelf: http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=...35&tx=79&ty=49 |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind ze echt superlelijk, mijn mening
![]() Ik heb zelf een paar Creepers, hoge oude All-Stars en Skateschoenen, de Creepers lopen erg fijn ![]()
|
Te gewaagd.. qua model niet verkeerd maar overal het algemeen is het een lelijk schoen, ziet er niet uit met die grote flap, meestal past het ook niet bij de kleding die je draagt, je moet er wel passend bij kleden vind ik.
Zag gisteren een stel met een kind en die hadden ook dit soort adidas aan en dat zag er afschuwelijk uit. Dus het moet je wel staan en de kleding die je draagt vind ik, Ik ben zelf gek van Vans
|
Jezus, wat een lelijke schoenen!
Zelf al toen ik 'de leeftijd van de TS' had droeg ik niet zulke lelijke schoenen. Het is ook niet dat ik een hekel heb aan sneakers en dus ook aan deze. De meeste sneakers vind ik nog wel mooi, maar dit is een belediging voor al het intelligent leven. Draag ik toevallig nu Clarks instappers, anders draag ik toch meestal m'n 'Floris'-jes, m'n McGregor-schoenen en af en toe m'n Vans (met droog weer).
|
![]() |
|
|