Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2012, 00:12
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik heb niet zoveel zelfvertrouwen als het op meisjes aankomt. Als ik een meisje ken dan kan ik heel makkelijk met haar overweg en praten alles gaat vanzelf, maar als het om een vreemde gaat of iemand die ik wil proberen te versieren wordt ik stil. Ik zou niet naar een meisje toe kunnen lopen bij wijze van spreken en zeggen heey alles goed?
hier heb ik dus al heel erg moeite mee. De meeste meisjes laten weten dat ze meer willen, maar ik ben te bang en verlegen om actie te ondernemen. Als ze heel dicht tegen me aan gaan zitten durf ik geen arm om haar heen te leggen zulk soort dingen. Mijn moeder zegt dat ik meer zelfvertrouwen en een andere houding moet hebben. Een houding van het maakt niet uit of ze raar kijkt of nee zegt. Ik heb geprobeerd dit te veranderen, maar het lukt me totaal niet. Ik blijf in het zelfde schuitje zitten. Ook in de meeste gevallen vind ik mezelf niet belangrijk maar een ander wel. Hoe kan ik dit toch proberen te veranderen? Ik zit hier heel erg mee dus elke vorm van hulp is welkom, dit beinvloed mijn leven heel erg, dus stel het op prijs.

gr. Sayed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2012, 07:44
klooterkip
klooterkip is offline
Je moet simpelweg uit je comfort zone raken, daardoor krijg je meer zelfvertrouwen. Met andere woorden, je moet op meisjes afstappen en niet 1 of 2 keer, maar net zo vaak totdat je met (vol)vertrouwen op een meisje afstapt. Probeer te doen alsof je het meisje al lang kent en dus een goede vriendin van je, misschien voel je je dan meer op je gemak.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 07:46
Verwijderd
Je moet ook niet 1.2.3 op een meisje afstappen maar eerst haar leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 08:33
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je moet ook niet 1.2.3 op een meisje afstappen maar eerst haar leren kennen.
Hoe moet je iemand in godsnaam leren kennen zonder dat je die persoon durft te benaderen?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 11:02
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Soms probeer ik moed te verzamelen en dan wil ik gaan en dan doe ik het toch maar niet -.-
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 11:45
Verwijderd
Toch doen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 11:59
Croque
Croque is offline
Citaat:
Toch doen.
Dit dus, oefenen in praktijk is de enige manier. In het begin zal het moeilijk gaan maar hoe meer je met meisjes die je niet kent praat, hoe beter je erin wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 12:35
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Nou ik ga toch eens ballen verzamelen om het te proberen
bedankt voor allle reacties hier kan ik wel wat mee .
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 11:27
bierkoning
bierkoning is offline
Als je is in de kroeg bent, maak oogcontact met de dames. Krijg je een blik of knipoog terug dan stap je op haar af en begin je een gesprekje met haar. Kom met open vragen waar ze lange antwoorden op kan geven, en anticipeer op haar antwoorden. Vraag door. Zo hou je het gesprek gaande, en zij voelt zich helemaal blij dat je niet als een lamme zak tegen haar aan gaat schuren, maar echt een beetje interesse toont.
Oud 30-08-2012, 09:08
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Nou ik ga toch eens ballen verzamelen om het te proberen
bedankt voor allle reacties hier kan ik wel wat mee .
Verlegenheid is een slechte eigenschap op dat moment,

Gewoon je angst overwinnen.

Toch maar doen he?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten