Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit verschilt inderdaad per school. Áls je het moet presenteren, zitten vaak in ieder geval je begeleider(s) erbij. Toen ik het PWS moest presenteren met m'n PWS-partner - dat was overigens op een avond ingepland -, mochten ouders en leerlingen ook komen kijken. Vrijwillig. Omdat er meerdere presentaties tegelijk liepen, kon het bij de ene presentatie (veel) drukker zijn dan bij de andere.
|
![]() |
|
Vraag even aan je docent. Bij ons was het ook nog verschillend per 'vak'. Ik heb mijn profielwerkstuk voor Nederlands gedaan en 'm niet hoeven presenteren. Bij ons waren het voornamelijk de mensen die hun profielwerkstuk in het kader van scheikunde/natuurkunde/biologie deden die moesten presenteren. Dat was aan ouders en klasgenoten op een avond, maar je hoefde niet per se te komen kijken. Er waren ook presentaties tegelijkertijd zodat niet iedereen in één lokaal bij elkaar zat.
|
![]() |
Jo. Dat is super fijn dat je m niet hoeft te presenteren! Het blijft toch spannend voor de hele klas. Ik heb veel tips gehad aan http://scholierenlab.nl/stappenplan/# daarin stond een heel stappenplan over hoe je het beste kon presenteren. Je kunt er goed op terugvallen, als backup. misschien heb je daar ook wat aan!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Te weinig uren + Vak profielwerkstuk Roflsaurus | 7 | 21-08-2016 13:55 | |
Algemene schoolzaken |
Vraag profielwerkstuk N G | 15 | 11-04-2014 16:21 | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk maxime141 | 17 | 17-04-2009 22:33 | |
Eindexamens 2004 |
profielwerkstuk te laat, nu geen examen meer doen? Trisia | 46 | 25-05-2004 15:14 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Profielwerkstuk...wie weet een onderwerp?? Carlie | 15 | 24-01-2004 11:06 | |
Algemene schoolzaken |
profielwerkstuk N&G waarschijnlijk bio liefschatje | 8 | 02-07-2003 21:33 |