Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2012, 15:27
temiareago
temiareago is offline
Hee , ik ga misschien voor me verjaardag de motorola defy + of mini nemen , anders curve 9320 iemand aan of afbevelingen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2012, 14:35
huntingyade
huntingyade is offline
ik zou dan eerder voor de defy gaan dan de curve. ten eerste omdat ik helemaal geen fan ben van blackberry's/ en ten tweede omdat de defy blijkbaar een behoorlijk stevig toestel is als ik de review van tweakers zo lees. ze hebben hem in een kan met water gegooid en hij deed het nog. en tegen de muur gegooid zonder erge schade aan het toestel.
en als je geen high-end smartphone wilt zoals de galaxy S3 dan lijkt de defy me best een goed toestel.
Oud 04-10-2012, 22:52
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Ik heb bb curve 8520 waardeloze toestellen blackberry's ik typ dit dan ook vanaf mn oude curve
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 07:50
WolterB
WolterB is offline
De eerste vraag die je jezelf moet stellen is: wil je Android of BlackBerry OS?

Android is momenteel de grootste speler op de markt van de smartphones, terwijl BB steeds meer terrein aan het verliezen is. Als je veel apps wilt gebruiken, heb je kans dat die er niet zijn of niet (goed) werken voor BB en ik meen me te herinneren dat je extra geld moet betalen naast je abonnement voor BB-ping.

Verder is het toestel dat je neemt een persoonlijke voorkeur. Wat wil je ermee? Vergelijk de standbytijd, gesprekstijd, accucapaciteit, schermgrootte, hoe de telefoon in je hand ligt etc. met elkaar.
Oud 05-10-2012, 20:57
Verwijderd
Als je voor een van de Defy's gaat, neem dan wel de Defy+ want de mini is een stuk slechter. Ik heb zelf de gewone Defy gehad en ik vond het een geweldig toestel. Ook handig dat ze tegen een stootje kunnen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten