Advertentie | |
|
![]() |
|
Keep it coming!
'T is echt handig om te zien hoe andere mensen erover denken en wat ze er over denken. Ik weet uit de informatie die ik allemaal heb van wiet dat het een hoop voordelen heeft en bijna geen nadelen, daarbij wil ik ook zeggen dat "dom worden van wiet" pure onzin is. Ik ken iemand die rookt al 15 jaar wiet en leert/handelt/denkt net zo slim als een normaal persoon. Ik denk ook wel dat wiet en/of hasj bij ieder persoon een ander effect heeft. Maar ik vraag me nog wel af welke negatieve effecten het op je kan hebben (buiten dom worden).
||
Citaat:
|
Nee. Roken is slecht voor je. Wiet roken is slecht, tabak roken is slecht en groene thee roken is slecht. Voor je longen.
Dit betekend niet dat wiet op zichzelf slecht is, bijvoorbeeld wanneer je het eet heeft het geen invloed op je longen. En er wordt nu veel onderzoek gedaan naar wiet, en naar mijn weten zijn er meer positieve feiten over gevonden dan negatieve. |
![]() |
||
Waar haal jij je informatie Sneeuwzwart???
Lees dit eens: http://www.watwiljijmetwiet.nl/Infor...Fabeltjes.aspx De essentie: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://jama.jamanetwork.com/article....icleid=1104848 uit een recent onderzoek is gebleken dat recreationeel gebruik van cannabis (dus geen dagelijks gebruik) zelf bevorderend is voor je longinhoud. het gaat dan om 2-3 keer per maand. bij meer gebruik stopt deze verbetering en langzaam aan gaat hij dalen. pas ongeveer bij 20 keer per maand wordt het net zo schadelijk als het roken van sigaretten zoals de meeste dat doen. en als ik me niet vergis is cannabis niet kankerverwekkender dan gewone sigaretten rook omdat er een aantal stoffen zijn die dit effect tegen gaan.
|
Ik ga het elke maand 1 tot 4 keer roken, ik heb hier nu 1 jointje liggen die ik als ik vrolijk ben op ga roken en verder weet ik niet eens of ik binnen een week of 2 weken weer een jointje wil roken dus 1-4 in een maand lukt me makkelijk
![]()
||
![]() |
Citaat:
1. Niet schadelijk zijn voor je longen, recent onderzoek wijst uit dat pure wiet-rook, dus uit een bong, niet schadelijk zijn voor je longen en je longcapaciteit met 0% verlaagt! 2. Goed zijn tegen stress 3. Goed zijn tegen anorexia 4. Goed zijn voor de concentratie 5. Goed zijn voor de nachtrust 6. Het zou het ontwikkelen van kankercellen stoppen of in ieder geval verlangzamen Je wordt er inderdaad vergeetachtig van, maar op korte termijn (dus als je stoned bent). Ook de volgende dag kan je vermoeid zijn en geen zin hebben om dingen te doen, dit zit allemaal in je hoofd. Gewoon een goede kop koffie drinken en aan 't werk! |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gezond of ongezond leven? ExpoRules | 23 | 11-04-2013 14:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Sporten is gezond! Verwijderd | 38 | 15-10-2012 20:51 | |
Drugs & Alcohol |
Waarom? -robbbberto- | 252 | 24-10-2004 20:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Uitstel Rookverbod Horeca.... JAMMER hhendrikxx | 283 | 19-09-2004 20:08 | |
Drugs & Alcohol |
Irritant zijn die mensen die zo fel anti-drugs zijn... Isa | 145 | 01-05-2003 11:39 | |
Drugs & Alcohol |
joint axel tha best | 49 | 20-03-2003 19:09 |