Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2012, 18:51
Guinie
Guinie is offline
Hebben niet lekker in je vel zitten en ziekig zijn met elkaar te maken? Dus kan ziekig zijn worden veroorzaakt doordat je je niet 'happy' voelt?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 19:11
Verwijderd
Ja. Hoewel het meer een samenloop van omstandigheden betreft dan "ik ben niet blij dus krijg ik sneller een virus".
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 19:59
Guinie
Guinie is offline
Ik ben de laatste tijd gewoon erg moe ivm nieuwe studie en verdrietig ivm vriend die op kamers zit en die ik nu alleen nog maar in het weekend zie. Verder ook heel vaak misselijk . Vroeg me af of dit met elkaar te maken zou kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 20:10
Pluis
Pluis is offline
Stress en een slechte stemming kunnen er voor zorgen dat je je beroerd voelt ja. Dat wil niet gelijk zeggen dat je iets onder de leden hebt, niet lekker in je vel zitten alleen al kan ervoor zorgen dat je je misselijk voelt.
Oud 16-09-2012, 21:55
Verwijderd
Het is nogal een wisselwerking. Voel je je lichamelijk slecht, dan gaat je humeur ook vaak omlaag. Is je humeur slecht, dan komt er ook wat lichamelijks bij kijken. Kan het gevolg zijn van ongemerkt slechter voor jezelf zorgen, of meer focussen op negatieve dingen (ah fuck nu ook nog een LOOPNEUS?!), maar het heeft zeker wel met elkaar te maken. Stress is daarbij belangrijk, maar zorg goed voor jezelf en blijf wat optimistisch
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de laatste tijd gewoon erg moe ivm nieuwe studie en verdrietig ivm vriend die op kamers zit en die ik nu alleen nog maar in het weekend zie. Verder ook heel vaak misselijk . Vroeg me af of dit met elkaar te maken zou kunnen hebben.
Kan ook gewoon aanstellerij zijn hoor. Daar voel je je soms ook slechter door.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 21:17
Guinie
Guinie is offline
Citaat:
Kan ook gewoon aanstellerij zijn hoor. Daar voel je je soms ook slechter door.
Overgeven is geen aanstellerij. Gaat nu gelukkig al iets beter weer, maar blijft een beetje half-half allemaal.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 21:46
Verwijderd
Nou, niet te hard roepen. Heb ik wel eens gehad, in een periode dat ik niet chill in mijn vel zat. Ik vond alles zo ontiegelijk kut en geloofde daar zo hard in dat ik daar ook wel ziek van werd ja. Met overgeven overigens. Terwijl als ik er nu op terugkijk ik het heel erg aanstellerij vind, puur en alleen omdat ik mezelf gewoon de put in praatte en daar dus ziek van werd.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten