Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2012, 16:45
Ernieboy
Ernieboy is offline
Hallo,

Sinds kort studeer ik Ingenieurswetenschappen en om samenvattingen te maken gebruik ik vaak de computer. Een onmisbaar programma is natuurlijk Word en OneNote. Maar vectoren en dergelijke tekenen in Word of OneNote. Je kan wel werken met pijlen, maar dat is nogal onhandig, zeker als je er grootheden moet bovenschrijven. Er zal wel software bestaan daarvoor, maar dat heb ik nog niet gevonden. Weet er iemand handige invoegtoepassingen of programma's om vectoren te tekenen?

Mvg, Ernieboy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2012, 18:31
Martiño
Martiño is offline
Ken je LaTeX en Mathcad? Daar moet het als ik me niet vergis wel mee kunnen. Word heeft trouwens ook een formule-editor waar je wel het een en ander mee kan.

En gebruikt je opleiding geen wiskundig/wetenschappelijk programma? Kunnen zij je niks aanraden?
Oud 26-09-2012, 20:22
Ernieboy
Ernieboy is offline
Bedankt, ik ben het eens aan het uitproberen.
Maar waar staat dat in Word (wat je laatst schreef), ik vind het nergens om vectoren te tekenen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 16:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Beste Ernieboy,

Op deze site vind je 20 programma's die met vectoren te maken hebben. Lees ze eerst eens door en probeer vervolgens uit, zou ik zeggen.

Groeten
Ik denk dat je de verkeerde soort vectoren in gedachten hebt, srat01. Ernieboy bedoelt wiskundige vectoren, geen vectoren die je gebruikt om grafische ontwerpen te maken, maar dit dus:

Laatst gewijzigd op 08-10-2012 om 00:58.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 09:26
Ernieboy
Ernieboy is offline
inderdaad martino, dat is wat ik bedoel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten