Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haai,
Ik ben zelf ook niet echt een tutje, oke ik ben ontzettend aan men make-up gehecht ( ga niet zonder make-up de deur uit) en wil het leger in, Ik draag wel vaak een panty, strak rokje, jasje, maar weet je: je moet echt jezelf blijven als je knap bent, en een stoer type bent is daar toch niks mis mee? Een jongen die wil jou om hoe je bent, als je je anders gaat kleden van de op andere dag denken de jongens ook wtf.. misschien dat als je een uniform beroep of opleiding gaat doen, heb je daar sws grote kans, en skate baan? Veel succes, en tkomt echt wel goed hoor! X |
![]() |
|
Misschien moet je jezelf niet zien als stoer? Ik vind het in ieder geval nooit aantrekkelijk, mensen die een labeltje op zichzelf plakken. Zeker als het niet klopt. Ik lees nergens iets waarvan ik denk 'zo dat is een stoer meisje', ik lees hier gewoon over een doorsnee meisje dat onzeker is. De dingen die je zegt kloppen volgens mij ook helemaal niet. Ik heb in ieder geval nog nooit een jongen horen zeggen dat hij een meisje wil waar hij geen dingen mee deelt, of dat juist een andere muzieksmaak moet hebben dan hij heeft. Misschien kom je wel wanhopig over, zo klink je hier namelijk wel een beetje. En wanhoop vinden de meeste jongens toch niet aantrekkelijk.
Wacht gewoon, je komt vanzelf wel iemand tegen. En probeer intussentijd wat aan je onzekerheid te doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Qua kleding moeten mensen ook weleens over de streep getrokken worden en juist dan voelen ze zich heerlijk. Met iets wat ze zelf nooit hadden bedacht.
Maar. Ik denk dat je helemaal niet het etiket stoer krijgt, zeker niet door baggy kleren ofzo. Er is altijd wel iemand die jou leuk vindt en -dit klinkt rotter dan het is- zo stoer ben je dus niet eens. Komt wel goed. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #3 RareVogel | 239 | 26-12-2011 00:08 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |