Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2012, 15:16
Miloutjeuhhh
Miloutjeuhhh is offline
.

Laatst gewijzigd op 04-11-2012 om 17:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2012, 15:26
Sebastien
Sebastien is offline
er bestaan genoeg jongens die jou leuk vinden. het enige probleem is dat je ze nog moet ontmoeten! Mijn vriendin mag best een beetje stoer zijn hoor. Gewoon jezelf zijn. en tja, tegen friendzone doe je weinig als je niet van awkward situations houdt..
Oud 07-10-2012, 16:16
Verwijderd
Je vermeende stoerheid heeft niets te maken met je gebrek aan een vriendje.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 17:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
"Stoerheid" boeit weinig, ook niet dat je dezelfde interesses hebt. Wel zou het waarschijnlijk helpen als je wat meer vrouwelijke kleding gaat dragen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 18:20
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Veranderen om een vriendje te vinden is sowieso een slecht idee. Draag waar je je fijn in voelt en maak je niet druk. Als je eens wil weten hoe het is kun je ook voor de lol eens een jurkje aandoen, gewoon zodat je weet hoe dat voelt.
Oud 09-10-2012, 13:02
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Veranderen om een vriendje te vinden is sowieso een slecht idee. Draag waar je je fijn in voelt en maak je niet druk. Als je eens wil weten hoe het is kun je ook voor de lol eens een jurkje aandoen, gewoon zodat je weet hoe dat voelt.
en op ieder potje past een dekseltje
Oud 10-10-2012, 06:54
brandley3
brandley3 is offline
Citaat:
ik ben wel opzoek naar een vriendje maar niemand wil mij
Ze zien me eerder als goede vriendin als vriendinnetje omdat ik van de zelfde dinge hou en best stoer ben voor een meisje.
(Ik zie dr niet eens zo lelijk uit, blond haar, blauwe oge, k ben zeker niet plat ofso en op deze site leestte ik nog dat jongens dat juist leuk vinden k draag alleen andere kleding, lossere broeken pette en sneakers maar k zie dr wel vrouwlijk uit k boedoel k draag wel mascara en doe mn haar goed enzo)
Zullen er eiglijk wel jonges bestaan die zo iemand als mij als vriendinnetje wille hebben waarmee ze de zelfde dinge kunnen doen en de zelfde muziek kunnen luisteren want ik vind het eigelijk nog niet eens zo een slecht ding.

wat vinden jullie? moet ik veranderen of zullen er toch jonges bestaan die mij leuk zullen vinden?
wees wie je bent ik draag lekker jogging broeken dat zit gwoon lekker en het is vind ik altijd wie je bent dat ben jij en niet veranderen als er iemand het niet leuk vind zoek maar veel jongens vinden je waarschijnlijk heel GEWELDIG dus wees niet bang je vind wel iemand
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 18:39
Verwijderd
Haai,

Ik ben zelf ook niet echt een tutje, oke ik ben ontzettend aan men make-up gehecht ( ga niet zonder make-up de deur uit) en wil het leger in, Ik draag wel vaak een panty, strak rokje, jasje,
maar weet je: je moet echt jezelf blijven
als je knap bent, en een stoer type bent is daar toch niks mis mee?
Een jongen die wil jou om hoe je bent, als je je anders gaat kleden van de op andere dag denken de jongens ook wtf..
misschien dat als je een uniform beroep of opleiding gaat doen, heb je daar sws grote kans,
en skate baan?
Veel succes, en tkomt echt wel goed hoor!
X
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:45
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Veranderen om een vriendje te vinden is sowieso een slecht idee. Draag waar je je fijn in voelt en maak je niet druk.
Uiteindelijk lukt het op deze manier wel, maar ik denk dat je aantrekkelijker bent als enigszins "leuke" kleding aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 14:22
Volk
Volk is offline
Misschien moet je jezelf niet zien als stoer? Ik vind het in ieder geval nooit aantrekkelijk, mensen die een labeltje op zichzelf plakken. Zeker als het niet klopt. Ik lees nergens iets waarvan ik denk 'zo dat is een stoer meisje', ik lees hier gewoon over een doorsnee meisje dat onzeker is. De dingen die je zegt kloppen volgens mij ook helemaal niet. Ik heb in ieder geval nog nooit een jongen horen zeggen dat hij een meisje wil waar hij geen dingen mee deelt, of dat juist een andere muzieksmaak moet hebben dan hij heeft. Misschien kom je wel wanhopig over, zo klink je hier namelijk wel een beetje. En wanhoop vinden de meeste jongens toch niet aantrekkelijk.

Wacht gewoon, je komt vanzelf wel iemand tegen. En probeer intussentijd wat aan je onzekerheid te doen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 19:12
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Uiteindelijk lukt het op deze manier wel, maar ik denk dat je aantrekkelijker bent als enigszins "leuke" kleding aan hebt.
Maar je voelt je toch alleen prettig in kleren die je zelf "leuk" vindt en je wilt, lijkt me, toch geen vriendje dat vindt dat je onaantrekkelijk bent in je "leuke" kleren.
Oud 13-10-2012, 23:45
Verwijderd
Qua kleding moeten mensen ook weleens over de streep getrokken worden en juist dan voelen ze zich heerlijk. Met iets wat ze zelf nooit hadden bedacht.

Maar. Ik denk dat je helemaal niet het etiket stoer krijgt, zeker niet door baggy kleren ofzo. Er is altijd wel iemand die jou leuk vindt en -dit klinkt rotter dan het is- zo stoer ben je dus niet eens. Komt wel goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten