![]() |
|
Verwijderd
|
Het zou best kunnen dat het daar wat mee te maken heeft. als je een piep in je oor hebt, heeft dat in 90% van de gevallen iets te maken met gehoorschade door te hard geluid. Pas hier goed op! zorg ervoor dat je mp3 speler neit te hard staat, en dat je op plaatsen waar heel hard geluid is, bijv. discotheken, oordopjes in hebt (er zijn speciale oordopjes met filter zodat je de muziek nog wel goed hoort). Ikzelf heb door meerdere hevige oorontstekingen en een geluidstrauma een permanente piep in mijn oor. Het gevoel van jeuk in mijn oren ken ik goed. ik kan niet wetenschappelijk onderbouwen dat het daar vandaan komt maar het zou heel goed kunnen, ik heb hier namelijk ook last van sinds ik de piep heb.
Nogmaals, pas goed op je oren, je hebt maar 1 paar oren en schade herstelt niet. ik kan uit ervaring zeggen dat zo'n piep écht heel rot is. complete stilte kan je tot wanhoop drijven, er zijn mensen die zelfmoord hebben gepleegd vanwege dit soort nare piepen. Nu is die van mij gelukkig niet zó erg en kan ik die bij normaal omgevingsgeluid goed maskeren, maar stil in bed is hij toch wel heel hard... Mocht je vragen hebben dan mag je die natuurlijk hier stellen of je kan me een PM sturen. je kan ook op google zoeken met de term 'tinnitus' dat is de naam voor het hebben van zo'n piep. Je bent niet alleen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zie niet echt een verband tussen het probleem van de TS en het antwoord van survivingrabbit? Het algemene probleem van de TS was de jeuk, de piep in de oren is er maar af en toe.
Ik krijg altijd last van jeukende oren aan de binnenkant als ik verkouden word. Misschien dat dat wel de oorzaak is? Inderdaad vanaf blijven ja, gefrunnik met wattenstaafjes zorgt er alleen maar voor dat het nog erger wordt en dat je oor verder verstopt gaat zitten (je duwt het oorsmeer juist verder naar het trommelvlies toe i.p.v. dat je het eruit haalt). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Keelpijn! Verwijderd | 18 | 02-10-2012 10:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk in mijn oor Nemo | 3 | 29-05-2011 16:15 | |
De Kantine |
wie saait, zal oogsten #307 Verwijderd | 500 | 10-08-2008 14:57 | |