Nee je hoeft zeker geen dure kleding te hebben om 'erbij te horen'. gelukkig maar

anders zou ik me er waarschijnlijk totaal niet thuisvoelen. Ik raad je ook vooral aan om op de open dagen/ de open lesmiddag te kijken, dan zie je wat voor leerlingen er rondlopen (ik zou neit te veel waarde hechten aan 'kijk eens wat een leuke proefjes' iedere school is op de open dagen opeens heel goed in proefjes xD)
In de 1e 2 jaar had ik geloof ik de helft van het jaar 2x per week gym en de andere helft 1x per week gym (weet niet zeker of t nou t hele jaar 2x was of de helft van t jaar) na de 3e was t in ieder geval nog maar 1x per week, we hebben lesuren van 45 minuten en gym was dan een blokuur (90 minuten), maar de omkleedtijd zit daar natuurlijk bij, en als je buiten gymt (we gymmen in de zomer op de velden van voetbalclub afc) ook nog de fietstijd, dus het is écht niet zo dat je 90 minuten aan t gymmen bent.
En je vraag over roken, helaas zijn er zeker mensen die roken. Maar t is niet zo dat je per sé gerookt moet hebben om vrienden te hebben ofzo. Helaas zijn er nog steeds altijd mensen die zich wel beter voelen met een sigaret in hun bek. Ik heb nog nooit gerookt en ik bevind mij toch in het gezelschap van hele leuke vrienden
Nogmaals, ik zou vooral eens komen kijken.