Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2012, 23:55
metalhead1990
metalhead1990 is offline
heey
ik heb een probleempje
ik ben zelf nogal verlegen (behalve bij party's) dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen
ik heb soms het gevoel dat meiden mijn uiterlijk afschrikwekkend vinden
echter mijn stijl veranderen gaat dus never gebeuren
ik ken zelf wel emo meiden maar die zeggen ook dat ze niks met een metalhead willen (vallen meer op skeeters en goths etc etc etc) gotics moet ik al helemaal niet hebben (altijd depresief en zo) dus zit ik wel in een lastig parket

echter ga maar eens op zoek naar een vrouwlijke metalhead
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
greetz van mij
Advertentie
Oud 03-11-2012, 11:00
igfy
igfy is offline
Er zijn genoeg vrouwen die op metalheads vallen hoor, alleen er is ook een heel groot deel van de vrouwen dat niet met metal heeft en misschien bevooroordeeld zijn vanwege je uiterlijk, maar het lijkt me dat je geen relatie zou moeten willen beginnen met zo iemand. Probeer trouwens niet meteen iedereen in een hokje te duwen. Wie zegt dat alle goths depressief zijn? Wie zegt dat jij helemaal geen overeenkomsten hebt met skaters?

Als je je een beetje open opstelt, wie weet wat je dan nog tegenkomt....
Oud 03-11-2012, 11:17
Vowel
Vowel is offline
En er zijn natuurlijk ook genoeg meiden/vrouwen die wel van metal houden, maar er niet bijlopen als "metalheads". Je kunt soms dingen afleiden aan het uiterlijk van iemand, maar veel vaker juist helemaal niet.

Waarom wil je trouwens alleen maar een relatie met een "metalhead"? Is het zo belangrijk dat jullie precies dezelfde dingen leuk vinden? Wellicht is het juist interessant wanneer jullie elkaar iets nieuws kunnen laten zien (en waarderen). Want stiekem klinkt het ook alsof je je eigen wereld expres heel klein houdt omdat je alleen in je eigen hokje zoekt.
Oud 03-11-2012, 12:13
Verwijderd
Nou, dan verander je je stijl niet en blijf je erbij lopen als een dweil

Verder hoop ik dat 1990 niet je geboortejaar is, want dan zou je beter moeten weten.
Oud 03-11-2012, 12:38
Verwijderd
Citaat:
ik ken zelf wel emo meiden maar die zeggen ook dat ze niks met een metalhead willen (vallen meer op skeeters en goths etc etc etc) gotics moet ik al helemaal niet hebben (altijd depresief en zo) dus zit ik wel in een lastig parket
Wait. Dus je wil graag een emo maar geen goth want die zijn depressief? En ej weet dat jouw hokjesdenken je niet echt helpt en alle stijlen in elkaar overlopen? Wat wil je nou helemaal, echt. Je schuift teveel af op je metalheadness, want daar zal het weinig aan liggen dat je geen vriendinnetje krijgt.
Oud 03-11-2012, 16:18
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Veel mensen vinden mijn uiterlijk ook afschrikwekkend, maar toch heb ik al een tijd lang een relatie, dus het ligt niet allemaal aan de ander hoor. Mischien komt het ook een beetje door je karakter ofzo?
Oud 03-11-2012, 18:48
metalhead1990
metalhead1990 is offline
Citaat:
Er zijn genoeg vrouwen die op metalheads vallen hoor, alleen er is ook een heel groot deel van de vrouwen dat niet met metal heeft en misschien bevooroordeeld zijn vanwege je uiterlijk, maar het lijkt me dat je geen relatie zou moeten willen beginnen met zo iemand. Probeer trouwens niet meteen iedereen in een hokje te duwen. Wie zegt dat alle goths depressief zijn? Wie zegt dat jij helemaal geen overeenkomsten hebt met skaters?

Als je je een beetje open opstelt, wie weet wat je dan nog tegenkomt....
ik heb zelf geen overeenkomsten met skeeters
en ik duw niet iedereen in een hokje maar gotics staan er wel bekend om dat ze zeer (in mijn ogen te) gevoelig zijn
Oud 03-11-2012, 18:50
metalhead1990
metalhead1990 is offline
Citaat:
En er zijn natuurlijk ook genoeg meiden/vrouwen die wel van metal houden, maar er niet bijlopen als "metalheads". Je kunt soms dingen afleiden aan het uiterlijk van iemand, maar veel vaker juist helemaal niet.

Waarom wil je trouwens alleen maar een relatie met een "metalhead"? Is het zo belangrijk dat jullie precies dezelfde dingen leuk vinden? Wellicht is het juist interessant wanneer jullie elkaar iets nieuws kunnen laten zien (en waarderen). Want stiekem klinkt het ook alsof je je eigen wereld expres heel klein houdt omdat je alleen in je eigen hokje zoekt.
ik hoef nier per se met een metalhead maar het liefst natuurlijk wel het liefst een uit de emo cq metalhead scene
Oud 03-11-2012, 18:53
metalhead1990
metalhead1990 is offline
Citaat:
Veel mensen vinden mijn uiterlijk ook afschrikwekkend, maar toch heb ik al een tijd lang een relatie, dus het ligt niet allemaal aan de ander hoor. Mischien komt het ook een beetje door je karakter ofzo?
oke maar jij bent ook metalhead ofzo???
en veel meiden (waaronder laatste vriendin waarmee ik nog steeds goed contact mee heb) zeggen dat ik wel een lief en zorgzaam karakter heb (oja die meid was geen gotic emo of whatever) dus daar ligt het niet aan haha
Oud 03-11-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
veel meiden (waaronder laatste vriendin waarmee ik nog steeds goed contact mee heb) zeggen dat ik wel een lief en zorgzaam karakter heb
Oh, nou. Dan zou ik me nergens druk om maken
Oud 04-11-2012, 12:52
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
ik hoef nier per se met een metalhead maar het liefst natuurlijk wel het liefst een uit de emo cq metalhead scene
Vergelijk je de emoscene nou met metalheads ja? Serieus? Ik ben niet eens een echte metalhead, maar dat vind ik wel een beetje gek.
Oud 04-11-2012, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Oh, nou. Dan zou ik me nergens druk om maken
dit
Oud 04-11-2012, 15:18
mytholon
mytholon is offline
Zijn emo's niet juist de gevoelige mensen? Aangezien emo is afgeleid van emotioneel...
Oud 05-11-2012, 15:30
igfy
igfy is offline
Citaat:
ik heb zelf geen overeenkomsten met skeeters
en ik duw niet iedereen in een hokje maar gotics staan er wel bekend om dat ze zeer (in mijn ogen te) gevoelig zijn
Hoe weet je dat je daar geen overeenkomsten mee hebt? Ken jij alle skaters?

Even ter illustratie: ik werk op een universiteit, qua kleding draag ik vaak een nette spijkerbroek met een shirtje, jasje of trui met daaronder sneakers of nette schoenen als de situatie dit vereist. Ik luister naar indie, jazz en andere muziek. Heb geen lang haar, draag niet vaak make-up en draag geen uitbundige sieraden. Toch heb ik al 5 jaar een relatie met een "metalhead" (lang haar, baard, draagt uitsluitend zwarte bandshirts). Het helpt natuurlijk dat er metalbands zijn die ik zelf ook heel erg leuk vind en ook wel graag naar metalconcerten ga, maar behalve een aantal vrienden is er niemand die dit over mij weet, omdat het gewoonweg niet ter sprake komt. Veel mensen vragen zich zelfs af wat ik met mijn vriend moet... lol...

Trek niet te snel conclusies op basis van je eerste indruk van mensen, omdat er heel wat meer achter mensen kan schuilen dan je denkt.
Oud 06-11-2012, 23:53
metalhead1990
metalhead1990 is offline
Citaat:
Vergelijk je de emoscene nou met metalheads ja? Serieus? Ik ben niet eens een echte metalhead, maar dat vind ik wel een beetje gek.
ahum laten we eens wat dingen op een rij zetten

gothic stamt af van de metalhead en emo daartegenin weer van de goth scene... snap je em nu???
Oud 06-11-2012, 23:57
metalhead1990
metalhead1990 is offline
Citaat:
Hoe weet je dat je daar geen overeenkomsten mee hebt? Ken jij alle skaters?

Even ter illustratie: ik werk op een universiteit, qua kleding draag ik vaak een nette spijkerbroek met een shirtje, jasje of trui met daaronder sneakers of nette schoenen als de situatie dit vereist. Ik luister naar indie, jazz en andere muziek. Heb geen lang haar, draag niet vaak make-up en draag geen uitbundige sieraden. Toch heb ik al 5 jaar een relatie met een "metalhead" (lang haar, baard, draagt uitsluitend zwarte bandshirts). Het helpt natuurlijk dat er metalbands zijn die ik zelf ook heel erg leuk vind en ook wel graag naar metalconcerten ga, maar behalve een aantal vrienden is er niemand die dit over mij weet, omdat het gewoonweg niet ter sprake komt. Veel mensen vragen zich zelfs af wat ik met mijn vriend moet... lol...

Trek niet te snel conclusies op basis van je eerste indruk van mensen, omdat er heel wat meer achter mensen kan schuilen dan je denkt.
subculturen kleden zich ook naar hun cultuur

tuurlijk ik draag soms ook wel eens een wit shirt en op mijn werk mag ik mijn spikes ook niet dragen etc etc
maar als ik bijvoorbeeld over het algemeen kijk heb ik wel vaak mijn kloffie aan (spikes jeans bandshirts etc etc etc)
jij kleed je toch ook graag naar wie je eigenlijk bent???
Oud 06-11-2012, 23:57
metalhead1990
metalhead1990 is offline
Citaat:
Zijn emo's niet juist de gevoelige mensen? Aangezien emo is afgeleid van emotioneel...
weet ik ook wel
Oud 07-11-2012, 12:05
Verwijderd
Emo's zijn niet gevoelig. Emo's zijn aanstellerig.
Oud 07-11-2012, 13:53
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
ahum laten we eens wat dingen op een rij zetten

gothic stamt af van de metalhead en emo daartegenin weer van de goth scene... snap je em nu???
Citaat:
Dit. Gothics en emo's zijn heel wat anders, dat het van elkaar "afstamt" zegt in geen enkel manier dat het hetzelfde is. Metalheads en gothics zijn trouwens ook wat anders.
Oud 07-11-2012, 15:01
metalhead1990
metalhead1990 is offline
Citaat:
Dit. Gothics en emo's zijn heel wat anders, dat het van elkaar "afstamt" zegt in geen enkel manier dat het hetzelfde is. Metalheads en gothics zijn trouwens ook wat anders.
ja het stamt van elkaar af maar ik stap liever op een emo af dan op een blondine met dikke tieten haha
Oud 07-11-2012, 15:02
metalhead1990
metalhead1990 is offline
Citaat:
emo betekend emotional

en volgens mij zijn emoties geen aanstellerij
Oud 08-11-2012, 09:27
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
ja het stamt van elkaar af maar ik stap liever op een emo af dan op een blondine met dikke tieten haha
Dat betekent dat je niet op blondines met dikke tieten valt, maar de emoscene en de metal scene zijn toch echt niet met elkaar te vergelijken.
Citaat:
emo betekend emotional

Emo komt inderdaad van emotional. Als je daarentegen kijkt naar de emoscene en de metalscene (die vaak ook veel emoties bevat), is dat toch echt niet hetzelfde. Hence Reverend's post.
Oud 08-11-2012, 09:36
Verwijderd
Citaat:
emo betekend emotional

Normale emoties niet nee. Het eindeloze gekweel en de zwartbehaarde ellende die er van loskomt is discutabel.

Wiki noemt overigens de hardcore punk als stilistische oorsprong van emocore. Misschien worden de gothics daarom zo emo als ze met emo vergeleken worden.
Oud 08-11-2012, 09:43
Verwijderd
Eerst en vooral: skeeters zijn absoluut niet hetzelfde als skaters.

En is 1990 je geboortedatum, want kerel, je hokjesgedachten en -ideeën passen meer bij iemand van 10 jaar jonger? Zou je intussen niet al geleerd moeten hebben dat mensen er niet altijd uitzien zoals ze zouden willen? Toch niet als ze studeren/stage lopen/een baan hebben. Daarbij is er niet meer die noodzaak om ergens bij te horen als je ouder wordt, of je te onderscheiden van anderen door je uiterlijk (al kan dat soms nog steeds heel leuk zijn ^^). En je zou al helemaal moeten hebben geleerd dat je niet mag generaliseren (goths zijn depressief).

Je zou beter beginnen met praten met mensen, niet met stereotypes. Leer iemand kennen achter hoe ze eruit zien. Je kunt perfect een goede relatie hebben met iemand die niet alles wat jij leuk vindt ook leuk vindt. Het is leuk om dingen te kunnen delen, dat wel, maar je zult nooit iemand vinden die over alles precies hetzelfde denkt zoals jij.

Daarbij zijn er zat vrouwen die van metal houden, je ziet het er misschien niet meteen aan, daarom moet je ook met mensen gaan praten om daar achter te kunnen komen.
Oud 08-11-2012, 10:21
Verwijderd
Wat is er in godsnaam mis met blondines met dikke tieten? Of beter gezegd, met de jeugd van tegenwoordig?
Advertentie
Oud 08-11-2012, 11:00
Verwijderd
Citaat:
wat?
Oud 08-11-2012, 11:00
Volk
Volk is offline
Ga een keer naar een metalfestival, zat meiden die ook nog eens allemaal zat zijn.
Oud 08-11-2012, 11:02
Volk
Volk is offline
Citaat:
Emo's kunnen geen blond haar hebben en dikke tieten?
Oud 08-11-2012, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk niet. A-cup en zwart haar zijn vereisten. En natuurlijk een lijkbleke huid. Ik heb in mijn leven slechts één emo-neger gezien. Dat was me een gezicht.
Oud 08-11-2012, 12:36
Verwijderd
Het uiterlijk van een emo moet natuurlijk wel vernaggeld zijn. Anders is er geen goede reden om emo te worden.
Oud 08-11-2012, 12:57
Verwijderd
Soms dragen ze daar zelf aan bij. Dat heeft te maken met stijlechtheid.
Oud 09-11-2012, 22:57
metalhead1990
metalhead1990 is offline
Citaat:
Dat betekent dat je niet op blondines met dikke tieten valt, maar de emoscene en de metal scene zijn toch echt niet met elkaar te vergelijken.

Emo komt inderdaad van emotional. Als je daarentegen kijkt naar de emoscene en de metalscene (die vaak ook veel emoties bevat), is dat toch echt niet hetzelfde. Hence Reverend's post.
in zekere zin vergelijk ik dat juist met elkaar omdat het allebij een subcultuur is die toch deels wel van elkaar afstamt (niet dat ik met een gabber of een freestyler zou willen goed mij maar een metalhead emo of goth) ik heb zelf voor 2 jaar toen ik nog in de emoscene zat wel eens met blondines gehad en dat past totaal niet in de cultuur van een emo

Citaat:
Wat is er in godsnaam mis met blondines met dikke tieten? Of beter gezegd, met de jeugd van tegenwoordig?
niks heb er zelf ook wel mee gehad en ben zelfs ontknaapt door een blondine waar ik van mijn 12e tot mijn 19e heb gehad daarna nog 2 andere meiden maar dat waren gotics

Citaat:
emo meisjes hebben bijna altijd (met nadruk op bijna) small tits om het maar zo te zeggen triplexplaten en das dus wel een ding waar ik bij meiden op val ik hoef geen cup d of zoiets (geen verstand van bh maten maar dubbel d weet ik nog wel haha)

Citaat:
Ga een keer naar een metalfestival, zat meiden die ook nog eens allemaal zat zijn.
pardon???? hoef geen afgeslobberde slet EN DIE LOPEN DAAR NOGAL (3 keer soa opgelopen door zo een slet op een feest 2 keer daarvan was ik of stoned of dronken

Citaat:
Eerst en vooral: skeeters zijn absoluut niet hetzelfde als skaters.

En is 1990 je geboortedatum, want kerel, je hokjesgedachten en -ideeën passen meer bij iemand van 10 jaar jonger? Zou je intussen niet al geleerd moeten hebben dat mensen er niet altijd uitzien zoals ze zouden willen? Toch niet als ze studeren/stage lopen/een baan hebben. Daarbij is er niet meer die noodzaak om ergens bij te horen als je ouder wordt, of je te onderscheiden van anderen door je uiterlijk (al kan dat soms nog steeds heel leuk zijn ^^). En je zou al helemaal moeten hebben geleerd dat je niet mag generaliseren (goths zijn depressief).

Je zou beter beginnen met praten met mensen, niet met stereotypes. Leer iemand kennen achter hoe ze eruit zien. Je kunt perfect een goede relatie hebben met iemand die niet alles wat jij leuk vindt ook leuk vindt. Het is leuk om dingen te kunnen delen, dat wel, maar je zult nooit iemand vinden die over alles precies hetzelfde denkt zoals jij.

Daarbij zijn er zat vrouwen die van metal houden, je ziet het er misschien niet meteen aan, daarom moet je ook met mensen gaan praten om daar achter te kunnen komen.
ik doe niet aan hokjesplaatsing ik heb zelf ook wel scharrelderij gehad met goths en ik kan je zeggen die hebben wel verstand van sex en zijn vooral heel zachtaardig en het is wetenschappenlijk bewezen dat goths eerder depresief zijn dan emos of metalheads (hoewel ik ook al een tijdje aan de anti depresieva en valium zit maar so be it dus daarom moet ik dat nu even niet hebben... mischien over een maand of 2 a 3 maar tot die tijd scheam en brul ik het wel uit whaha)

Citaat:
Normale emoties niet nee. Het eindeloze gekweel en de zwartbehaarde ellende die er van loskomt is discutabel.

Wiki noemt overigens de hardcore punk als stilistische oorsprong van emocore. Misschien worden de gothics daarom zo emo als ze met emo vergeleken worden.
zo te lezen hou jij wel van rabarbertaart (vind ik ook lekker)

Laatst gewijzigd op 09-11-2012 om 23:57. Reden: Multiquote!
Oud 09-11-2012, 23:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De knop naast de quoteknop, die met dat plusje, is de multiquote knop. Dat is handiger, overzichtelijker en dan is het topic niet zo snel vol.
Oud 10-11-2012, 00:16
metalhead1990
metalhead1990 is offline
Citaat:
De knop naast de quoteknop, die met dat plusje, is de multiquote knop. Dat is handiger, overzichtelijker en dan is het topic niet zo snel vol.
dank je... weer wat geleerd
Oud 10-11-2012, 07:07
huntingyade
huntingyade is offline
echt ik hoop zo erg dat deze kerel gewoon een troll. heb nog nooit zo'n narrow minded idioot gezien
Oud 10-11-2012, 08:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat jij een soa oploopt ligt niet aan dat dat meisje een slet is maar dat JIJ niet hebt opgelet en niet zorgvuldig was met je voorbehoedsmiddelen, meneer. Als je van jezelf weet dat je daar onvoorzichtig mee bent als je drank ophebt, moet je of niet drinken of niet seksen.
Oud 10-11-2012, 09:03
igfy
igfy is offline
Citaat:
jij kleed je toch ook graag naar wie je eigenlijk bent???
Ja, maar ik beschouw mezelf niet als iemand die in spikes behoort rond te lopen, ondanks dat ik metal luister. Sterker nog, ik word op metalconcerten wel eens raar aangekeken, omdat ik zo uit de toon val. Toch is dat ook wie ik ben. Mijn leven wordt niet alleen bepaald door de muziek die ik leuk vind.

En SOA's oplopen omdat je onveilige seks met een vreemde hebt is natuurlijk behoorlijk dom. Dat ligt ook een beetje aan jezelf. Maar weer: wie zegt dat er alleen maar sletten rondlopen op een metalfestival? Mijn ervaring is juist heel anders. Volgens mij ga je gewoon achter de verkeerde meisjes aan en zie je de leuke meisjes niet staan omdat ze niet aan jouw ideaalbeeld voldoen...
Oud 10-11-2012, 12:30
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Jij lijkt mij een naar mens, TS.

*Mening.
Oud 10-11-2012, 14:42
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Het is zo jammer dat jou grootste criterium voor een vriendin moet zijn dat ze emo, goth of metalhead is. Misschien is het wel een stukje belangrijker of ze niet gewoon super chill is.

Je probleem is dan ook niet dat je geen goed meisje van vinden, je probleem is dat je te dom bent om je te bedenken dat zo iemand uit iedere "scene" kan komen.
Oud 11-11-2012, 15:08
WolterB
WolterB is offline
Dit topic gaat echt nergens meer heen.

Als iemand nog interesse heeft in een Gothic vs. Emo vs. Metal vs. whatever-topic, ga dan gerust je gang en open er eentje op lifestyle.

@metalhead1990: Wil je serieus advies hebben van de leden hier, stel je dan niet zo kortzichtig op en luister naar wat de mensen tegen je zeggen in plaats van continu in de verdediging te schieten.
En zo lang je iedereen in hokjes blijft plaatsen en blijft denken, wens ik je erg veel succes in je zoektocht.
Topic gesloten

Regels voor berichten