Advertentie | |
|
![]() |
|
Veel mensen vinden mijn uiterlijk ook afschrikwekkend, maar toch heb ik al een tijd lang een relatie, dus het ligt niet allemaal aan de ander hoor. Mischien komt het ook een beetje door je karakter ofzo?
![]()
||
![]() |
Citaat:
en ik duw niet iedereen in een hokje maar gotics staan er wel bekend om dat ze zeer (in mijn ogen te) gevoelig zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en veel meiden (waaronder laatste vriendin waarmee ik nog steeds goed contact mee heb) zeggen dat ik wel een lief en zorgzaam karakter heb (oja die meid was geen gotic emo of whatever) dus daar ligt het niet aan haha |
![]() |
||
Citaat:
Even ter illustratie: ik werk op een universiteit, qua kleding draag ik vaak een nette spijkerbroek met een shirtje, jasje of trui met daaronder sneakers of nette schoenen als de situatie dit vereist. Ik luister naar indie, jazz en andere muziek. Heb geen lang haar, draag niet vaak make-up en draag geen uitbundige sieraden. Toch heb ik al 5 jaar een relatie met een "metalhead" (lang haar, baard, draagt uitsluitend zwarte bandshirts). Het helpt natuurlijk dat er metalbands zijn die ik zelf ook heel erg leuk vind en ook wel graag naar metalconcerten ga, maar behalve een aantal vrienden is er niemand die dit over mij weet, omdat het gewoonweg niet ter sprake komt. Veel mensen vragen zich zelfs af wat ik met mijn vriend moet... lol... Trek niet te snel conclusies op basis van je eerste indruk van mensen, omdat er heel wat meer achter mensen kan schuilen dan je denkt.
||
![]() |
Citaat:
gothic stamt af van de metalhead en emo daartegenin weer van de goth scene... snap je em nu??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tuurlijk ik draag soms ook wel eens een wit shirt en op mijn werk mag ik mijn spikes ook niet dragen etc etc maar als ik bijvoorbeeld over het algemeen kijk heb ik wel vaak mijn kloffie aan (spikes jeans bandshirts etc etc etc) jij kleed je toch ook graag naar wie je eigenlijk bent??? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wiki noemt overigens de hardcore punk als stilistische oorsprong van emocore. Misschien worden de gothics daarom zo emo als ze met emo vergeleken worden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerst en vooral: skeeters zijn absoluut niet hetzelfde als skaters.
En is 1990 je geboortedatum, want kerel, je hokjesgedachten en -ideeën passen meer bij iemand van 10 jaar jonger? Zou je intussen niet al geleerd moeten hebben dat mensen er niet altijd uitzien zoals ze zouden willen? Toch niet als ze studeren/stage lopen/een baan hebben. Daarbij is er niet meer die noodzaak om ergens bij te horen als je ouder wordt, of je te onderscheiden van anderen door je uiterlijk (al kan dat soms nog steeds heel leuk zijn ^^). En je zou al helemaal moeten hebben geleerd dat je niet mag generaliseren (goths zijn depressief). Je zou beter beginnen met praten met mensen, niet met stereotypes. Leer iemand kennen achter hoe ze eruit zien. Je kunt perfect een goede relatie hebben met iemand die niet alles wat jij leuk vindt ook leuk vindt. Het is leuk om dingen te kunnen delen, dat wel, maar je zult nooit iemand vinden die over alles precies hetzelfde denkt zoals jij. Daarbij zijn er zat vrouwen die van metal houden, je ziet het er misschien niet meteen aan, daarom moet je ook met mensen gaan praten om daar achter te kunnen komen. |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-11-2012 om 23:57. Reden: Multiquote! |
![]() |
||
Citaat:
En SOA's oplopen omdat je onveilige seks met een vreemde hebt is natuurlijk behoorlijk dom. Dat ligt ook een beetje aan jezelf. Maar weer: wie zegt dat er alleen maar sletten rondlopen op een metalfestival? Mijn ervaring is juist heel anders. Volgens mij ga je gewoon achter de verkeerde meisjes aan en zie je de leuke meisjes niet staan omdat ze niet aan jouw ideaalbeeld voldoen...
|
Het is zo jammer dat jou grootste criterium voor een vriendin moet zijn dat ze emo, goth of metalhead is. Misschien is het wel een stukje belangrijker of ze niet gewoon super chill is.
Je probleem is dan ook niet dat je geen goed meisje van vinden, je probleem is dat je te dom bent om je te bedenken dat zo iemand uit iedere "scene" kan komen. |
![]() |
|
Dit topic gaat echt nergens meer heen.
Als iemand nog interesse heeft in een Gothic vs. Emo vs. Metal vs. whatever-topic, ga dan gerust je gang en open er eentje op lifestyle. @metalhead1990: Wil je serieus advies hebben van de leden hier, stel je dan niet zo kortzichtig op en luister naar wat de mensen tegen je zeggen in plaats van continu in de verdediging te schieten. En zo lang je iedereen in hokjes blijft plaatsen en blijft denken, wens ik je erg veel succes in je zoektocht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |