Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2012, 19:18
Joost166
Joost166 is offline
Hallo iedereen,
Ik ben Joost en ik ben 16 jaar. Ik ben al 7 maand samen met Sarah, een heel leuk en mooi meisje. Nu, hier is mijn 'probleem'.

Ik wil altijd samen zijn met haar, als ik haar al één volle dag niet zie, word ik al ongelukkig. Toen ik op vakantie was in augustus, kon ik met moeite genieten van de zeer mooie dingen die ik daar allemaal heb gezien gewoon omdat ik haar miste
Ik zeg ook veel te veel dingen af met vriendin omdat ik haar zo meer kan zien. Soms denk ik dat ik toch beter iets met mijn vrienden was gaan doen in plaats van bij Sarah te zijn. Maar ik kan er echt niet aan doen, als ik niet bij haar ben word ik gewoon zo ongelukkig. Ik ben dat gevoel van alles naar haar te plannen eigenlijk zo beu, maar als ik haar dan niet zie ben ik echt super ongelukkig.

Ik word echt gek van deze situatie, wat moet ik doen? Soms denk ik in mijzelf of ik het niet beter uit zou maken, en van 'alles af te zijn'. Niet dat ik haar niet graag zie, zeker en vast niet! Want anderzijds zie ik mijn toekomst echt wel mèt haar. Ik zie haar super graag, maar anderzijds word ik zo gek van heel dit gedoe!!
Zou iemand me wat raad kunnen geven?

Ik hoop dat jullie mijn uitleg wat snappen, ik heb hem hier zo goed mogelijk proberen neer te schrijven, maar het is allemaal nogal ingewikkeld.
Joost
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2012, 19:24
Verwijderd
Mij lijkt een dosis zelfbeheersing een beter plan dan het uitmaken om maar van alles af te zijn. Met dezelfde redenatie kun je ook een hoge boom zoeken, bij wijze van. Ook als het je ongelukkig maakt om niet bij haar te zijn, is het voor je relatie wel beter om soms eens wat anders te doen. Anders loop je kans dat zij het uitmaakt omdat je veel te clingy bent, dan ben je nog verder van huis. Echt, doe jezelf een lol en zoek iets om te doen waar zij niet bij hoort. Dat maakt de tijd dat je samen met haar bent ook kwalitatief beter.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 20:22
Verwijderd
Wat belangrijk is, wanneer je een relatie hebt, dat je ook nog tijd heb voor andere dingen,
In dit geval dus, dat je je vrienden niet verwaarloosd. Ik weet niet hoe jou vrienden zijn,
maar de meine zouden het niet echt pikken als ik steeds alles af zou zeggen,
toch snap ik je wel, dat je steeds bij je vriendin Sarah wilt zijn!
Miss. verkeerde gedachte hoor, maar waarom vertel je haar niet gewoon je probleem?
Als je een keer haar niet ziet, des te leuker toch, wanneer je haar wel weer ziet!
Probeer de knop om te zetten, en sorrie maar dit is geen goede reden om het uit te maken!
volgens mij ga je dan echt naar de klote!
Gewoon tijd geven, en mij part, vertel je dit aan je vriendengroep, of beste vriend,
en vraag je of die je kan helpen! Ik kan vanaf men computer er neit veel aan veranderen
al hoop ik wel dat je hier iets aan had! Hoor nog wel van je
Gegroet
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 12:24
Joost166
Joost166 is offline
Ik probeer mij 'te beheersen', en ik weet dat ik inderdaad de knop zou moeten omdraaien, maar dat is gewoon enorm moeilijk voor me.. Zij heeft binnekort examens, en wanneer zij klaar js met de hare, begin ik met de mijne. En ik weet nu al dat ik het super moeilijk ga hebben wanneer ik moet studeren terwijl zij vakantie heeft

Tijdens de grote vakantie gaat Sarah 3 weken op kamp en 5 dagen na ze terug is vertrek ik voor 2 weken op vakantie.. Ik gun het haar van harte dat ze op kamp gaat en dat ze daar heel veel plezier maakt, maar als ik eraan denk dat ik haar in de vakantie zo weinig ga zien, krijg ik echt een rotgevoel

Ze maakt mij een heel gelukkige jongen maar ik wil echt van dat rotgevoel af als ik haar niet zie!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 13:07
Verwijderd
Geef jezelf een schop onder je kont en zwelg niet in zelfmedelijden, want als je zo sip blijft zitten zijn wordt er in ieder geval niets opgelost.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten