Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je écht je mening wil weten van een paar mensen van het internet die je niet kennen... ik wil best mijn mening geven, maar zal het veel uitmaken? Het belangrijkst is hoe jij bent, en of jij zelfvertrouwen kan hebben en tonen. |
![]() |
|
Nee, daar veranderd je uiterlijk niet van. Wel heb je dan een beetje een goede foto met mooi licht en kun je jezelf eens bekijken hoe je echt bent. Je uiterlijk kun je niet echt veranderen, je zult jezelf toch echt moeten accepteren zoals je bent. Je kunt hier wel een foto plaatsen en hopen op goede reacties, maar dat heeft geen zin. Mensen geven dan hun mening over jou en dan ben je nog verder van huis. Bekijk jezelf eens goed en kijk naar de mooie dingen, er valt vast nog wel iets te vinden behalve de kuiltjes in je wangen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik zie wel in de spiegel maar toch zie ik niks me oogkleur niet gewoon niks soort standard 17e jarige |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ook als je 17 bent kun je nog heel onzeker zijn. Sommige mensen zijn op hun 30e nog onzeker. Het is echter behoorlijk onnodig, vooral om jezelf te gaan vergelijken met anderen. Wat heeft dat nu voor nut? Jij bent hoe dan ook jezelf, daar ga je niet heel veel aan veranderen. Van kijken naar de foto's van iemand anders word jij niet mooier of lelijker.
En sowieso heeft denken 'zag ik er maar zo uit' natuurlijk 0 waarde. En wat mensen hierboven al zeggen: het gaat vaak niet eens om mooi zijn, maar om zelfvertrouwen. Dus als je bang bent dat je nooit een vriendje zal krijgen of iets dergelijks, dan is dat ook niet terecht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ophouden met jezelf met anderen vergelijken, dat is in ieder geval een goed begin.
Verder zou ik het niet echt weten, heb er nooit zo in die mate last van gehad. Tuurlijk zijn er dingen waar ik onzeker over ben, maar tegelijkertijd moet je gewoon maar een bepaalde houding krijgen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat is wel erg makkelijk vind je niet
![]() En met een houding van 'lukt niet' ga je natuurlijk nooit ergens komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sinds wanneer is 'zich vergelijken met anderen' een slechte gewoonte? Jezelf slechter voelen doordat iemand anders een positief punt heeft en jij niet is een slechte gewoonte. Zich vergelijken met anderen kan er ook voor zorgen dat je respect voor iemand krijgt.
@Winter; 'Nothing in this world that's worth having comes easy' - Als je iets wil moet je ervoor vechten, dan zal het lukken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als iemand het wel zeg weet ik niet eens hoe ik moet reageren of wat ik er van moet vinden en meestal denk ik dan ook dat ze gewoon liegen want je weet toch niet of ze het meenen sorry kan geen engels niet goed teminste |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het betekent grofgezegd 'je moet vechten voor wat je wil, niks komt aanwaaien'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het in haar geval een behoorlijk slechte gewoonte toch. Ik zeg niet dat het per definitie een slechte gewoonte is, maar voor haar wel en ze zou verstandig zijn ermee te stoppen.
En je moet dus vooral stoppen met je zoveel aantrekken van andere mensen. Waarom heb je complimenten nodig om mooi te zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als iemand zegt die trui is niet mooi dan zou ik hem meteen uit willen trekken |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
draag daarom ook vaan basic dingn zoals vestjes in het blauw of zwart en dan shirtje ofzo en spijkerbroek ben ook nog eens dik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat wil je dat ik/wij zeggen dan? "Je bent knap"? "Alles wat je draagt, alles wat je doet, en heel je uiterlijk is perfect"? Helpt dat? Wordt je daar blij van?
We proberen je te helpen; het uiteindelijke doel is om minder onzeker te zijn, en niet aan te trekken van wat andere mensen denken of zeggen. Maar je reageert redelijk koppig. Je laat ons niet helpen of accepteert de tips niet en blijft in je eigen denkwijze van dat jij zo lelijk bent etc etc... Is dat wat je wil? Je kan kiezen; of je gaat voor het positieve, blije leventje waarin je de fouten en minpunten van jezelf accepteert en probeert elke dag te groeien of te verbeteren qua persoon en je uiterlijk zo goed mogelijk laat verzorgen maar accepteert dat je nooit een 'role-model' zal worden... of je leeft met een negatief leventje waarin je zelfmedelijden wil hebben, niet wil geloven dat het ook de andere kant op kan gaan, en blijft geloven dat je een lelijk mormel bent 'omdat anderen dat zeggen' of 'omdat je dat zelf denkt' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hou niks vol alles wt ik doe begin er aan en kan het niet veder af maken ik begin overal aan maar komt nooit wat af zou afvllen dus sporte met de wii doe het paar dagen dan is het weer weg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan ga je naar je huisarts en vraag je of er niet een andere psycholoog is die je sneller kan helpen. Mijn huisarts gaf me een doorverwijzing en heeft me verschillende psychologen aangeraden om te kijken welke de kortste wachtlijst had.
En alsjeblieft, let een beetje op je spelling. Je bent ongetwijfeld dyslectisch, maar een woord overtypen wat er al staat moet niet zo moeilijk zijn. |
![]() |
|
ach mensen zijn een stel kale apen, de meeste zien er niet uit en de rest is afhankelijk van andermans smaak
![]() Behalve als je echt fysiek misvormd ben is er weinig aan de hand, goed de een heeft wat meer moeite om op gewicht te blijven, de ander doet juist wat mager aan, maar dat is sinecure
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |