![]() |
|
![]() Beste medescholieren, Waar je vroeger nog regelmatig hele lappen tekst kon gebruiken als referentie materiaal(soms ook volledig kopiëren van scholieren.com) voor een boekverslag, filmverslag of een ander soort verslag voor vakken als Engels, Nederlands, Frans en Duits. Zit dit er nu niet meer in voor ons. Door de kennis van leraren, programma's als itslearning die automatisch op plagiaat checken en vooral Google dat alles indexeert waardoor alles te achterhalen is. Al deze problemen zijn op een simpele manier te omzeilen. Ik wil graag een site opzetten 'Scholieren Underground'. Dit kan ik op het tor netwerk doen waardoor het niet te indexeren valt maar wel heel makkelijk bereikbaar is via de Tor browser (https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en of via een simpele proxy). Dit zou betekenen dat wij heel makkelijk en betrouwbaar allerlei werkstukken en verslagen kunnen delen zonder dat er vermoedens van plagiaat zullen ontstaan. Zijn er mensen die dit een goed plan lijkt? zo ja, geef dit dan even door. En als je dan nog niet eerder geüploade boekverslagen, werkstukken etc. hebt pm me dan alsjeblieft zodat ik deze kan gebruiken voor de site. Al het commentaar is welkom. Met vriendelijke groet, Tjeerd Laatst gewijzigd op 03-12-2012 om 15:39. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb is wat meer research gedaan en ik ben toch tot de conclusie gekomen dat er wat gaten in mij plan zitten :$ Voor eigenlijk alle plagiaat controle word software gebruikt genaamd 'ephorus'. Deze software zoekt niet alleen google en de database van de school af maar vergelijkt het ook met die van andere scholen. Hierdoor zou grootschalig gebruik al snel heel veel problemen opleveren. Dus de luiste onder ons zullen weer ouderwets verslagen moeten gaan omzetten in hun eigen woorden
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Controls NFS Underground 2(pc) DG | 2 | 28-11-2004 20:08 | |
Muziek |
CD Eindlijst 2003 Scholieren 86dagreed | 96 | 05-01-2004 18:05 | |
Muziek |
Wat is de meest undergrounde band die je kent? Shah of Blah | 72 | 18-06-2003 12:21 | |
ARTistiek |
Diary Of A Hacker: nachie hackuh! dystopia | 16 | 06-07-2001 20:16 |