Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2012, 23:43
MiBe
MiBe is offline
Heb hier nog twee KPN PrePaid SIM-pakketten liggen die samen weg mogen voor 15 euro. Zaten bij de mobiele telefoons van mijn vriendin en mij maar we gebruiken beide een abonnement. Beide SIM-kaarten zijn ongebruikt en zitten nog ongeopend in de verpakking. Standaard is 2,5 euro beltegoed aanwezig en met een antwoordkaart komt hier nog eens 7,5 bij, 10 euro beltegoed per simkaart dus.

Ophalen kan komende anderhalve week in de omgeving van Breda. Na nieuwjaar mogelijk in de omgeving van Zwolle. Het zijn kleine en lichte pakketjes dus ze kunnen voor een euro extra ook per briefpost verzonden worden.
Oud 14-12-2012, 20:41
Verwijderd
Altijd rekening mee houden dat dit oplichting kan zijn. Hoeft niet, maar kan. En dan ben je je geld kwijt. De laffe politie doet daar niets aan. Zijn te druk bezig om met een hele groep verkeerscontroles te houden, want dat levert geld op. Maar boeven oppakken en opsluiten kost alleen maar geld. Dus is het in Nederland een waar paradijs voor oplichters, loverboys, inbrekers en moordenaars.
Oud 14-12-2012, 21:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar dat is niet waarschijnlijk. MiBe zit hier al langer dan Michelle2.
Oud 14-12-2012, 23:53
MiBe
MiBe is offline
@Michelle: Als ik iemand op had willen lichten deed ik dat wel voor een ander bedrag dan een lullige 15 euro hoor, maak je maar geen zorgen Verder deel ik de ergernis m.b.t. onnodige verkeersboetes en het feit dat de politie mijns inziens sowieso inefficiënt te werk gaat. Zoals fizzle echter al aangeeft ben ik hier ook geen nieuwkomer, ik loop alweer ruim drie jaar mee op dit forum inmiddels.
Oud 15-12-2012, 11:15
Axel11
Axel11 is offline
Mooi! Dan kunnen we weer on topic
Advertentie

Regels voor berichten