Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2012, 13:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik ben er een beetje moe van inmiddels.

Ik heb een iPhone 3G (ios 4.2.1) met jailbreak. Als ik via Installous een app download en probeer te installeren, krijg ik de error 'Invalid IPA', en het maakt niet uit welke app. Ik dacht eerst dat het eraan lag dat ik ios 4+ draaide (3G gaat niet hoger) en sommige apps uit de Appstore doen het ook gewoon niet (error: Deze app werkt niet met iPhone/Deze app werkt alleen met ios 4.3 of hoger). Maar zelfs als ik apps opzoek in Installous die zeker moeten werken met mijn ios, krijg ik dezelfde error.

Ik heb uiteraard zelf gegoogeld en alles en iedereen zegt dat ik Appsync moet verwijderen en Installous dan opnieuw moet installeren. Dit heb ik meerdere malen gedaan, maar werken doet het niet. Ik heb het ook al via sinfuliphonerepo geprobeerd ipv Hackulous.

Ik vind het heel irritant, ook omdat er apps zijn die geüpdatet moeten worden en dat gaat nu dus niet.
Als iemand hier een oplossing voor heeft, hoor ik dat graag.

iPhone 3G, ios 4.2.1, Appsync 4+, Installous 5.
Oud 28-12-2012, 20:25
Verwijderd
heb je de nieuwste installous?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 20:27
Verwijderd
voorals je dat hebt heb ik even snel iets opgezocht, weet niet of het werkt.
1. Uninstall Installous and AppSync.
2. Reboot your device.
3. Download AppSync FIRST and then Installous.
4. Install a free app in the APP STORE BEFORE U DOWNLOAD ANYTHING IN INSTALLOUS.
5. Install an app in installous and it should work!

Read more: http://techdeville.com/2011/06/19/ho...#ixzz2GNeGX89j
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 22:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
heb je de nieuwste installous?
Ja, Installous 5 is de enige optie.
Citaat:
voorals je dat hebt heb ik even snel iets opgezocht, weet niet of het werkt.
1. Uninstall Installous and AppSync.
2. Reboot your device.
3. Download AppSync FIRST and then Installous.
4. Install a free app in the APP STORE BEFORE U DOWNLOAD ANYTHING IN INSTALLOUS.
5. Install an app in installous and it should work!

Read more: http://techdeville.com/2011/06/19/ho...#ixzz2GNeGX89j
Ja, dit heb ik dus al 4x gedaan helaas. Als je Appsync verwijderd, is heel Installous weg, verschijnt ook weer als Appsync er weer op staat. Ik heb dat dus ook met een andere source dan Hackulous geprobeerd, maar dat hielp ook niet.
En tot zo ver is dat de enige oplossing die ik heb kunnen vinden (al dan niet met een aantal kleine verschilletjes)
Oud 05-01-2013, 09:02
LizViicious
LizViicious is offline
Citaat:
Hallo allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik ben er een beetje moe van inmiddels.

Ik heb een iPhone 3G (ios 4.2.1) met jailbreak. Als ik via Installous een app download en probeer te installeren, krijg ik de error 'Invalid IPA', en het maakt niet uit welke app. Ik dacht eerst dat het eraan lag dat ik ios 4+ draaide (3G gaat niet hoger) en sommige apps uit de Appstore doen het ook gewoon niet (error: Deze app werkt niet met iPhone/Deze app werkt alleen met ios 4.3 of hoger). Maar zelfs als ik apps opzoek in Installous die zeker moeten werken met mijn ios, krijg ik dezelfde error.

Ik heb uiteraard zelf gegoogeld en alles en iedereen zegt dat ik Appsync moet verwijderen en Installous dan opnieuw moet installeren. Dit heb ik meerdere malen gedaan, maar werken doet het niet. Ik heb het ook al via sinfuliphonerepo geprobeerd ipv Hackulous.

Ik vind het heel irritant, ook omdat er apps zijn die geüpdatet moeten worden en dat gaat nu dus niet.
Als iemand hier een oplossing voor heeft, hoor ik dat graag.

iPhone 3G, ios 4.2.1, Appsync 4+, Installous 5.
Je moet Installous niet meer via cydia.hackulo.us installeren maar met de volgende repo:
http://www.repo.insanely.com

laat me weten of het gelukt is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 17:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je moet Installous niet meer via cydia.hackulo.us installeren maar met de volgende repo:
http://www.repo.insanely.com

laat me weten of het gelukt is.
Wat is het verschil tussen die en sinfuliphonerepo? Want Hackulous omzeilen heb ik dus al geprobeerd en dat werkte niet
Oud 05-01-2013, 19:16
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Bij mij heeft hij het altijd gedaan, maar sinds een maand (of misschien 2) kan ik ook niks meer downloaden. Maar ik had gehoord dat heel installous niet meer werkt. Je hebt als alternatief appkick, maar dit schijnt veel minder fijn te werken dan installous. (maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd).
Oud 05-01-2013, 20:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, mijn Installous doet ook niks meer nu, maar ik dacht dat ik dat zelf had verneukt door al het bovenstaande 10 keer te proberen maar ik zal dan eens kijken naar appkick, misschien doet die het wel. Thanks, ik laat wel even weten of het wat is (en überhaupt werkt enzo).

Edit: http://www.iphonemania.nl/2012/12/ha...us-en-appsync/
Bij nader inzien ga ik eerst (1 van) die 3 alternatieven proberen.
Oud 06-01-2013, 22:15
Verwijderd
Bij nader inzien is hackoulous recources gestopt!
Te veel piraten gezeur ik weet het niet INSTALLOUS IS GESTOPT
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 22:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zover was ik al ga maar eens appkick proberen, andere 3 opties openen niet eens.
Oud 25-01-2013, 18:33
larsmeister
larsmeister is offline
Misschien helpt dit?
http://www.youtube.com/watch?v=bWMNKjqoW1c
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten