![]() |
||
Citaat:
Ik zwem nooit en als ik zwem dan dan een badpak met vulling. Mijn vriend die dit niet weet heeft (voor dat we wat hadden) een keer gezegd dat hij middelmatige borsten wel mooi vond rn niet van kleintjes hielt, hij zou het niet erg vinden maar hij had liever wat groter. En iets wat ik gewoon lelijk vind bij mezelf is koltruien. En iets wat ik gister heb ontdekt is dat 1borst kleiner is dan de ander moet ik hiermee naar de huisarts (ik vind h et een eng mannetje) het liefst naar iemand anders of kan ik daar niks tegen doen |
![]() |
|
De meeste borsten zijn ongelijk, daar hoef je je niet druk om te maken.
![]() En het lijkt me ook sterk dat jouw vriendje precíes het ideaalbeeld is dat je misschien ergens hebt (zo en zo lang, die kleur ogen, dat figuur...) en dat maakt (denk ik) voor jou toch ook niet uit? Ik bedoel, ik vind blauwe ogen gaver dan bruine, maar als ik verliefd zou worden op een jongen met bruine ogen, zou ik gewoon veel liever in zijn bruine ogen kijken dan in welke blauwe dan ook. ![]()
||
Citaat:
En borsten groeien nog vrij lang door, ik denk dat ik sinds m'n 20e niet meer uit m'n bh's ben gegroeid. Ik kan me goed voorstellen dat een kleine A niet fijn is, maar waarschijnlijk groeit het nog wel iets door. Ik zou zeker niet 2 bh's over elkaar gaan dragen. Een beetje push-up is voldoende. Op jouw leeftijd is ongeveer cup B de gemiddelde grootte. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Na je 16e groeien je borsten nog.
en inderdaad zit er niet mee in, misschien gemakkelijker gezegd dan gedaan maar het is echt zo Ik heb ook maar een B, bij mij groeiden ze niet speciaal bij toen ik de pil nam :/ dus ik denk niet dat het veel helpt, bij sommige pillen kun je wel wat kilo's aankomen maar of dat perse bij de borsten is weet ik niet natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
En ik wil geen grote borsten ofzo cup B vind ik wel goed anders klopt de verhouding met mijnllichaam niet. En ik wil er wel tevreden mee zijn maar ik schaam me er nogal voor. Iedereen in mijn omgeving heeft wat ik heb gewoon niks op mn borst zitten |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Heee
Please no worries! Je kan er niks aan doen, en zoals je aan de reacties van de jongens ziet: het gaat niet alleen maar om borsten! En stel, een jongen zou je afwijzen om je borsten ( wat ik me werkelijk echt NIET kan voorstellen) zou het echt de meest grote teringloser zijn, die er op deze wereld rond loopt!!! Succes hé ![]() |
![]() |
|
klein maar fijn? groot is ook niet alles sommige leuke shirtjes zitten niet goed omdat ze strak rond dat gebied zitten en shirtjes met een beetje inkijk of een laag gesneden hals zijn al snel sletterig omdat er teveel tezien valt
bovendien groeien je borsten nog wel een tijdje door dus kunnen ze best nog een b cup worden twee bh's aantrekken over elkaar heen is ook niet alles ( in sommige gevallen lijken je borsten dan zelfs kleiner) want als je dan uiteindelijk toch een keer je shirt uittrekt voor een jonge is het waarschijnlijk een afknapper dat je deed alsof terwijl hij kleinere borsten misschien niet erg vind |
![]() |
|
Ik ben het er ook mee eens dat klein mooier kan zijn dan groot. Ik ben het ook wel eens met je dokter dat het wel bij je lichaam moet passen. Stel je bijvoorbeeld eens een mollig meisje voor met een cup a, dat kan niet, maar een iel slank meisje met cup h ziet er al helemaal niet uit. Ik snap wel dat je ze graag wat groter wilt hebben, maar doe het alsjeblieft niet omdat jongens je dan niet zouden zien staan.
(daarnaast: Als een jongen je niet ziet staan omdat je borsten niet groot genoeg zijn, dan is het wel duidelijk dat je andere (niet lichamelijke) kwaliteiten hem niet intresseren) Daarnaast, je zegt in je beginpost dat je de BH's niet uit doet, waaruit ik opmaak dat je er mee slaapt. Nu heb ik er weinig ervaring mee, maar is dat wel gezond? want volgens mij hoor je zonder BH te slapen.
||
Citaat:
ONTOPIC: Ik sluit me aan bij wat de rest zegt, grote borsten zijn ook niet alles. Je kunt beter trots zijn op jouw lichaam i.p.v. iets te willen veranderen waar je niets aan kan doen. Zelfvertrouwen staat altijd mooier dan welke maat borsten dan ook ;-)
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dus als ik het goed begrijp denkt je vriend dat je borsten 3 maten groter zijn dan ze daadwerkelijk zijn? Hoe ga je dat dan doen wanneer je seks hebt?
![]() Verder is het natuurlijk onzin dat alleen mollige meisjes grote borsten hebben. Er zijn ook zat dikke mensen met kleine borsten, en veel slanke mensen met grote borsten. Maar er is niets dat je kunt doen om je borsten groter te maken. Waarschijnlijk groeien ze nog een aantal jaar, maar je kunt geen invloed uitoefenen op hoe groot ze uiteindelijk worden. Het beste dat je kunt doen is het accepteren en wellicht stoppen met zoveel vulling gebruiken en zo, want zo maak je de drempel tot naakt zijn wel erg groot (of bijvoorbeeld zwemmen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben 15 en heb tussen 70AA en 70A in... ik draag ook altijd een push-up bh, gewoon omdat ik het mooier vind om wat meer "vrouwelijke vormen" en een mooi decolleté te hebben! ik heb trouwens gemerkt dat als je een kleinere bh koopt, je borsten juist groter/voller lijken! maar het is niet echt heel goed voor je natuurlijk... ik weet niet wat je wilt, "grote" of "volle" borsten, maar dat is dus een tip. je borsten blijven trouwens nog groeien hoor! ik zou eens beginnen met die 2e bh een week (na het weekend, want dan valt het minder op) weg te laten. daarna een bh kopen die je borsten ongeveer anderhalve maat groter maakt en dan één ofzo! dan kun je die laatste houden en nog een gewone kopen in jouw maat. en telkens ongeveer 2 weken wachten met terug gaan naar een kleinere maat. als je dus uiteindelijk een bh hebt die je borsten bijna niet meer vergroten, zal niemand het echt merken, omdat er dan al een maand (of twee) is verstreken. doe het langzaam, stapje voor stapje.
verder: een v-hals, halternek of een u-hals laat je borsten ook groter ogen, net zoals strakke(re) kleding rond je borsten. wijde kleding verkleint juist! en als je minstens 3 keer in de week borstspieroefeningen doet (gewoon op internet opzoeken) worden je borsten mooier, sterker en groter! en de rest komt vanzelf wel naarmate je ouder word. borsten zijn gemiddeld volgens mij pas rond je 21e volgroeid! en je hebt veel kans dat ze net zo groot worden als die van je moeder, dus als je moeder cup C heeft, krijg jij dat later waarschijnlijk ook! en accepteer jezelf zoals je bent, dan zal jouw omgeving je ook zo accepteren! succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |