Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2013, 08:59
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Welk filmgenre is geschikt voor een eerste date?
Oud 04-01-2013, 10:16
WolterB
WolterB is offline
Dat hangt puur af van jezelf en degene met wie je gaat.

Om even te overgeneraliseren houden vrouwen het meest van romantische comedy's en mannen van actiefilms, dus als je een blinde gok moet doen is de kans dat je daar veilig zit het grootst.

Maar genoeg vrouwen die walgen van romantische films en liever bij een actiefilm zitten, naar het filmhuis gaan voor kwalitatief goede (onbekendere of oudere) films, het heerlijk vinden om weg te kunnen kruipen bij hun date tijdens een horror of thriller en mannen die een romantische film geweldig vinden om met hun date samen te kijken, het meest gelukkig worden van fantasy of de nieuwste Disney-film.
Oud 04-01-2013, 10:56
Vowel
Vowel is offline
Ik vraag me echt af of er daadwerkelijk zoveel meer vrouwen zijn die wél van romcoms houden dan vrouwen die er niet (per se) van houden...

@TS: waarom vraag je niet gewoon wat zijn/haar favoriete film of genre is? Dat lijkt me geen vreemde vraag en al helemaal niet omdat je een film met die persoon gaat kijken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 12:53
Verwijderd
Dat verschilt per persoon, duh.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 17:05
*oma*
*oma* is offline
Volgens mij kun je het beste een horror of thriller aanzetten. Ik heb ooit eens in een, waarschijnlijk onbetrouwbare, bron gelezen dat dit verliefde gevoelens kan aanwakkeren.
Oud 04-01-2013, 17:39
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Ík zou naar een roman gaan. Of een thriller, dat zij je wil vasthouden ofwat. Zou ik doen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 20:15
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Volgens mij kun je het beste een horror of thriller aanzetten. Ik heb ooit eens in een, waarschijnlijk onbetrouwbare, bron gelezen dat dit verliefde gevoelens kan aanwakkeren.
Dit klopt. Doordat je schrikt of bang bent, komt het hormoon adrenaline vrij en de symptomen die dat veroorzaakt (snellere hartslag, zweethandjes) worden vaak toegeschreven aan verliefdheid. Al hoeft dit niet per se verliefdheid te zijn.. Mensen worden wel sneller verliefd in angstige situaties.

Dus misschien toch maar een enge film doen.
Oud 05-01-2013, 14:49
Heer Wil
Heer Wil is offline
voordat je haar vraagt om mee naar de film te gaan heb je vaak al met haar gepraat, een van de dingen die je toen had kunnen zeggen was dat je dalijk een film gaat kijken, gesprek gaat over naar films, zeg welke film jij leuk vindt, vraagt of ze van dat soort films houdt, van welke wel, noemt ze een film, jij zoekt die op op internet en je hebt het genre.

Wat je nu kan doen is alsnog een keeer haar spreken en vragen wat voor soort films ze leuk vindt, of je zoekt er twee uit en laat haar kiezen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 14:53
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Dit klopt. Doordat je schrikt of bang bent, komt het hormoon adrenaline vrij en de symptomen die dat veroorzaakt (snellere hartslag, zweethandjes) worden vaak toegeschreven aan verliefdheid. Al hoeft dit niet per se verliefdheid te zijn.. Mensen worden wel sneller verliefd in angstige situaties.

Dus misschien toch maar een enge film doen.
Als je thuis een film kijkt: Amsterdamned

Als je naar de bios gaat: Jack Reacher is de beste die ik kan vinden op het filmprogramma in mijn regio, maar vraag haarzelf gewoon om advies, waarschijnlijk heeft ze een andere smaak als ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten